‌‌‌

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در اظهاراتی اعتراف کرد که تخریب تونل‌های غزه کار سختی است و این رژیم نمی‌تواند به سادگی آنها را از بین ببرد.

به گزارش مشرق، از الجزیره، هرتزی هالوی گفت: در جنگی برای تخریب تونل‌هایی هستیم که طی چندین سال حفر شدند و در یک ماه نمی‌توان این تونل‌ها را از بین برد.

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، افزود: ما به دنبال استرداد زنده اسرا و انتقال اجساد اسرای کشته شده به (رژیم) اسرائیل هستیم.

اعتراف مقام رژیم صهیونیستی: نمی‌توان به سادگی تونل‌های غزه را از بین برد

وی اضافه کرد: ما حاضریم برای استرداد اجساد اسرای کشته شده در غزه و دفن آنها در اسرائیل دست به عملیاتی خطرناک و پیچیده بزنیم و این از ارزش زیادی برخوردار است.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از هفت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس