کد خبر 1605138
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
خاطره سرتیم حفاظت، از یک عادت خاص شهید رئیسی

حجت الاسلام سیدحسین مومنی خاطره‌ای به نقل از سرتیم حفاظت شهید رئیسی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام سیدحسین مومنی درباره حال و هوای حرم حضرت معصومه سلام الله علیها همزمان با مراسم تشییع شهید خادم الرضا، سیدابراهیم رئیسی گفت: این حجم از حضور مردم در مراسم تشییع شهید رئیسی، غیر قابل تصور بود و معتقدم این حضور بخشی از همان وعده صادق است که زمینه ظهور حضرت حجت را فراهم می‌کند. امثال این بزرگان به درجه و مقامی رسیده‌اند که هم حضورشان در دنیا و هم شهادت‌شان مایه برکت است.

وی اضافه کرد: باید بگویم جمعیت بسیار زیادی در داخل حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و اطراف حرم تا مسجد مقدس جمکران حضور داشتند. این جمعیت گسترده را زمینه‌ای برای ظهور حضرت مهدی می‌دانیم و به دلیل این حضور پرشور مردم، خداوند متعال را شکرگزاری می‌کنیم.

او ضمن توصیف رفتار و منش شهید رئیسی گفت: زندگی ایشان بسیار ساده بود و رفتار و منش او آمیخته به تواضع بود. او خود را مطیع ولایت می‌دانست و اهل انس، گریه، توسل و تهجد بود. به نظرم همین ویژگی‌ها به همراه سربازی مخلصانه‌اش برای ولایت باعث رشد و کمال ایشان شد.

وی خاطره‌ای از این شهید بیان کرد: شهید موسوی که سرتیم حفاظت ایشان بود، برای خود من تعریف کرد که شب‌های جمعه، شهید رئیسی حتما به یکی از اماکن مقدسه می‌رود و نافه شب‌ را در یکی از حرم‌های مطهر اقامه می‌کند. او تعریف می‌کرد که حتی اگر در جایی باشند که از اماکن متبرکه دور باشند، حتما به نزدیک‌ترین امامزاده سری می‌زنند و نماز شب می‌خوانند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس