کد خبر 710783
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کیلیت روحانی

وقتی اقرار می‌کنید که در ۱۰ دولت بعدی هم مشکلات رفع نمی‌شود، رسماً می‌گویید که اگر من رئیس‌جمهور بشوم، توان رفع مشکلات را ندارم، وقتی انسان عاقل خودش اقرار به ضعف می‌کند چرا باید دوباره وارد عرصه شود.

سرویس سیاست مشرق - فارغ از همه تهمت‌ها، تناقضات، عصبانیت‌ها، توهین‌ها و خلاف‌گویی‌های حسن روحانی و یارانش در طول این چهار سال، یک مصداق برای اینکه بشود روی این مسئله مانور داد که روحانی حق نداشت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کند، کافی است.

دقت کنید، از رئیس‌جمهور گرفته تا دیگر اعضای کابینه، چهار سال تمام به جای خدمت به مردم، در قامت اپوزیسیون داخلی و خارجی، هشت سال دولت سابق را نقد کردند و کوبیدند و همه مشکلات را به گردن این‌وآن انداختند ولی دم برنیاوردند که اگر قرار بر این همه نقد بود، چرا وارد عرصه اجرایی شدند و این عرصه را به افراد دیگری واگذار نکردند تا آن‌ها بتوانند به جای غرغر کردن و نق زدن، به آبادانی مملکت بپردازند.

وارد مصداقی شویم که برای اثبات مدعای خود به آن نیاز داریم.

روحانی ۳۰ اسفند سال گذشته، در آیین رونمایی از ۶۰ قلم داروی جدید در شرکت داروسازی رازک گفت: دولت یازدهم افتخار می‌کند که راه درستی را انتخاب کرده است؛ وی افزود: این راه هنوز به نهایت نرسیده است؛ دولت بعدی نیز نمی‌تواند مشکلات را به پایان برساند؛ در واقع ۱۰ دولت بعدی نیز نخواهند توانست همه مشکلات را حل کنند اما اگر در راهی، یک‌صد مشکل را به ۹۰ یا ۸۰ مشکل کاهش دهید، این مسیر درست است.[۱]

دقت کنید به محتوای اظهارات رئیس جمهور فعلی؛ روحانی مدعی است که راه درست را انتخاب کرده است و البته می‌گوید این راه به پایان نرسیده است ولی در ادامه جمله ‌ای می‌گوید که کاملاً متناقض با اظهارات قبلی و به نوعی نقض غرض است، روحانی بلافاصله آب پاکی را به روی دست مردم ریخته و می‌گوید: دولت بعدی نیز نمی‌تواند مشکلات را به پایان برساند؛ در واقع ۱۰ دولت بعدی نیز نخواهند توانست همه مشکلات را حل کنند. خب حسن روحانی رسماً اعتقادی به حل مشکلات ندارد و می‌گوید اگر بازهم در دولت بعدی من باشم، هیچ قولی نمی‌دهم و به جای ۱۰ دولت بعدی هم اظهارنظر می‌کند و در واقع می‌گوید مشکلات را هیچ‌کس نمی‌تواند حل کند ولی اگر روحانی باشد، احتمال دارد چنددرصدی مشکلات رفع شود.

جناب روحانی، شما که بدون هیچ علمی به مشکلات گذشته و تنها با دستاویز قراردادن نقد و نفی گذشتگان، وارد دولت شدید، بر اساس کدام علم و آگاهی از زبان ۱۰ دولت بعدی صحبت می‌کنید؟

اگر برای ورود به ریاست جمهوری علم و آگاهی داشتید و می‌دانستید که حجم تخریب دولت سابق آن‌قدر زیاد است که امثال شما به جای چهار سال کار، چهار سال غرغر می‌کنید، پس چرا وارد دولت شده‌اید؟

شمایی که می‌دانید ۱۰ دولت بعدی هم نمی‌توانند مشکلات را حل کنند، چرا دوباره برای ثبت‌نام در ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شدید؟

ای‌کاش به مردمی که چهار سال سکان اجرایی مملکت را به شما دادند تا تلاش بکنید برای رفع مشکلات، با شهامت اعلام می‌کردید که حل مشکلات کشور از توان من و تیم همراه من خارج است و اگر من در دولت بعدی هم باشم، هیچ حرکتی از من برنمی‌آید، بروید سراغ دیگری، انسان اگر عاقل باشد، وقتی می‌داند در دولت بعدی هم مشکلات رفع نمی‌شود، خودش باید کناره‌گیری کند.

آقای روحانی آیا این امکان وجود ندارد که شخص دیگری به جای شما بتواند مشکلات مملکت را در چهار سال تا حدی حل کند که مردم گله‌مند نباشند؟

وقتی شما خودتان اقرار می‌کنید که در ۱۰ دولت بعدی هم مشکلات رفع نمی‌شود، رسماً اقرار می‌کنید که صلاحیت ریاست جمهوری توان رسیدگی به مشکلات مردم را ندارید و علی‌الظاهر بازهم می‌خواهید مردم را با وعده‌های ۱۰۰ روزه و کلید، بازی دهید.


[۱] - http://www.entekhab.ir/fa/news/۳۳۲۷۲۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    40 6
    افسوس
  • محسن IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    20 68
    مگر تا حالا یازده دولت روی کار نیامده است؟ آیا همۀ مشکلاتِ کشور حل شده؟ اگر حل نشده پس تعجبی ندارد که گفته شود در ده دولتِ بعدی هم همۀ مشکلات حل نخواهد شد.
    • مهدی از قم IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      1 0
      تعجب از این است که شخصی که میگفت میتواند در یک مدت کوتاهی تحول اقتصادی ایجاد کند اکنون این صحبت ها را میکند.
    • ناشناس IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      2 0
      آقا محسن کسی که اعتقاد دارد در ده دولت بعدی هم مشکلات حل نخواهد شد، یعنی هیچ راه حلی هم برای حل مشکلات ندارد، پس چرا ثبت نام می کند؟!!!! در ضمن مگر ایشان راهبرد ده دولت بعدی را می داند که به نمایندگی از انها صحبت می کند؟!!!!! اگه میخوای از دولت حمایت کنی، حداقل کمی هم از منطق استفاده کن.
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      6 1
      باشه. ماست مالی کن.
    • حقگو US ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      2 0
      بیاد 100روزش بخیر ولی بهترنبود بجای انکاروعدهاش میگفت منظورم 100سال بوده است
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      0 0
      اون دولت های قبلی چنین ادعایی نکردند
    • جلال IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      7 1
      حداقل ده دولت قبلی با نظر مثبت برای کارکردن امدند اما این دولت از الان دستانش را به نشانه شکست در بهتر کردن اوضاع بالا برده....
    • ش IT ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      4 1
      شما مشکلات سال 57 رو با الان مقایسه کن متوجه میشی مشکلات اون زمان رفع شده یا نه
  • ناشناس IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    74 13
    روحانی با کدام کارنامه مجددا"ثبت نام کرد ؟!!
  • منقد IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    21 63
    مشرق مگه رئیس جمهور منتخب شما چه کاری کرد که به روحانی گیر میدی شماها از همین حالا از رسانه ها شروع کردید به زدن رئس جمهور واقعا باید برای این خبرگزاری تاسف خورد
    • مهدی از قم IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      10 1
      اولا که مشرق بیشترین انتقاد را به احمدی نژاد داشت و رئیس جمهور منتخیش نبود دوما اگر خیلی دوست داری تاسف بخوری به زسانه های زنجیره ای سر بزن و ترور شخصیت این رسانه ها را تماشا کن
    • ناشناس IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      35 1
      رییس جمهور منتخب مشرق؟!!!! مشرق در دولت قبل کلی انتقاد از دولت می کرد، در ضمن رییس جمهور قبلی حداقل کلی کار برای این کشور می کرد و اینقدر مثل دولتمردان فعلی بی حال وخسته وبی رمق نبود.
  • مهدی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    62 12
    بسمه تعالی به امید اون روز که روحانی صلاحیتش از طرف شورای نگهبان تایید نشه... انشالله
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    مشرق!!!!!!! زرشک.... . سوزیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
    • رضا IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
      2 0
      بزودی معلوم میشه کی میسوزه.
  • عباس IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    9 59
    ببند لطفا مشرق ....
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    3 13
    یه حرف درست طی این چهار سال زدن همین بود
  • رضا IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    2 94
    زنده باد روحانی
  • روزبه IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    0 0
    به جز روحانی و اسحاق کی کارنامه داره کاسب تحریم البته بعضی ها در افتضاح ید طولایی دارند
  • .... IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    1 3
    بازم با سنتی و صنعتی بس دیگه 2 ماه دیکه تا انتخابات مونده تلف میشید
  • صادق پورحسین معلم بازنشسته تبریزی IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    1 1
    اتفاقا باید می امد تا به چهار سال خیانت به انقلاب و نظام جواب بدهد.البته چون صدا و سیما کاملا در دستان دولت است بعید به نظر می رسد.انشائ الله مخصوصا اگر یک طرف مناظره اقای احمدی نژاد یا اقای مهندس بقایی باشند.چون بیه نامزدها از جنس خودشان است.
  • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    1 6
    دولت قبل با تمام توانش وپر انرژی چنان زیر ساختهای این کشور را تخریب کرد وبا ورودکالاهای چینی کارخانه هارا تعطیل کردو با حرفهای نسجیده اش دنیا را با ما دشمن کرد که تا 50 سال دیگر بر سر ریل سازندگی کشور نخواهیم افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس