کد خبر 756887
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تحلیف

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور از حضور هشت رییس‌جمهوری و 19رییس مجلس در مراسم تحلیف حسن روحانی ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش مشرق، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور از حضور هشت رییس‌جمهوری و 19رییس مجلس در مراسم تحلیف حکم حجت‌الاسلام حسن روحانی ریاست جمهوری خبر داد.

اسماعیلی با بیان اینکه تاکنون حضور حداقل 92 هیئت بلندپایه خارجی و بین المللی در این مراسم مسجل شده و احتمال افزایش تعداد هیاتها نیز وجود دارد، گفت: در این مراسم 25 هیئت از آسیا و اقیانوسیه، 26 هیئت از کشورهای عربی و آفریقایی و 30 هیئت از اروپا و قاره آمریکا شرکت می کنند.

وی همچنین از حضور 11 هیئت از دبیران کل و مسوولان ارشد سازمانهای بین‌المللی و منطقه‌ای در این مراسم خبر داد و گفت: در مراسم تحلیف ریاست جمهوری هشت رییس جمهور و 19 رییس مجلس حضور خواهند داشت.

به گفته اسماعیلی 9 معاون رییس جمهور و نخست وزیر، هفت معاون رییس مجلس، 11 وزیر امور خارجه و 35 فرستاده ویژه کشورها نیز در مراسم تحلیف ریاست جمهوری حضور دارند.

معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری افزود: همچنین در این مراسم 12 معاون وزیر خارجه، شش رییس گروه دوستی پارلمانی و دو رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان‌ها حضور خواهند داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمدخواجوند IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    3 1
    براي كلاس اين روز بهترهست ترامپ را روحاني دعوت ميكرد
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
    2 4
    واقعا اينهمه بريز و بپاش و تجمل و فخر و خودنمايي لازمه!!انهم براي مراسمي كه هر ٤سال يكبار تكرار ميشه!!!بدعت گذاري هاي دولت فخيمه روحاني انسان را ياد مراسم هاي مختلف دوره ناصري مياندازه !!!!!
    • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
      1 3
      انهم در اين دوره ركود وحشت ناك اقتصادي!!واقعا خرج اين مهماني ها و تعطيلي يك روزه پايتخت از جيب چه كسي است؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۱
    2 0
    فرق رئیس جمهوری که دنیا براش گوجه و خیار پرت میکرد و رئیس جمهوری که دنیا براش تعظیم میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس