قهرمان لیگ فوتبال را نباید به رسمیت شناخت/ برخی دنبال تبانی هستند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه نباید تیم قهرمان در این فصل را به رسمیت شناخت، گفت: با توجه به اتفاقات اخیر و مطرح شدن مسایل مربوط به فساد نباید قهرمان و تیم‌های سقوط کننده را به رسمیت نشناخت.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و در این بین دو تیم استقلال تهران و پرسپولیس به عنوان شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شوند و ۳ بازی باقی مانده برای هر دو تیم از حساسیت بالایی هم برای بازیکنان و هم برای هواداران این تیم برخوردار است.

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در رابطه با شرایط فعلی فوتبال ایران اظهار داشت: با توجه به اتفاقات رخ داده دیگر تمایلی برای تماشای لیگ برتر ندارم؛ هیچ چیز سر جای خودش نیست و واقعاً شرایط اسفناکی به وجود آمده است. اکنون نمی‌توانیم بپذیریم که آیا قهرمانی تیم که این عنوان را به دست خواهد آورد، صحیح است یا خیر. حتی در تیم‌های پایین جدولی هم این موضوع صحیح نیست و دیگر نمی‌شود چیزی را باور کرد.

نهادهای نظارتی باید موشکافانه عمل کنند

او ادامه داد: شرایط فعلی فوتبال ایران عادی نیست و از این بابت ناراحتم، نهادهای نظارتی و ذی‌ربط باید موشکافانه به مسائل ورود کنند تا دست دلال‌ها و کسانی که غیرمرتبط با فوتبال هستند قطع شود. به نظرم باید لیگ برتر را در فصل جاری تعطیل اعلام کرد تا با بررسی دقیق‌تر از سال آینده فوتبال پاکی را در ایران شاهد باشیم.

قهرمان لیگ فوتبال را نباید به رسمیت شناخت/ برخی دنبال تبانی هستند

دلال‌ها حاکم فوتبال ایران هستند

کارشناس فوتبال با بیان اینکه فسادهای اخیر وجه عمومی فوتبال ایران را در میادین بین‌المللی خراب خواهد کرد، گفت: مطمئناً اگر این موضوع بیشتر نمایان شود و زوایای دیگری از آن رونمایی شود، هم فیفا و هم کنفدراسیون فوتبال آسیا به آن ورود می‌کنند. متأسفانه دلال‌ها حاکم فوتبال ایران هستند و کسانی که در ورزش کشور و به خصوص فدراسیون فوتبال دارند باید هر چه سریع‌تر افرادی را که باعث ضرر به فوتبال و حیثیت کشور شده‌اند را بیرون کنند و از کسانی که واقعاً در این رشته تخصص دارند، استفاده شود.

برخی بازیکنان به دنبال تبانی بودند

اقبالی خاطرنشان کرد: فوتبال ایران هیچ بار مثبت فنی ندارد و امسال هم که شاهد رو شدن دست دلال‌ها بودیم، چرا باید به فوتبالی نگاه کنم که هیچ نکته فنی در آن دیده نمی‌شود؟ از نهادهای مرتبط تقاضا دارم تا زمانی که دیر نشده، به همه باشگاه‌ها ورود کنند و پرونده دلال‌ها در فوتبال ایران را ببندند. در لیگ امسال هم من چند بازی را تماشا کردم که کاملاً مشخص بود که بازیکنان و… به دنبال تبانی هستند و فوتبال طبیعی بازی نمی‌کنند؛ ما یا قانونی در این خصوص نداریم یا افرادی را نداریم که این قانون را درست اجرا کنند وگرنه مگر چند سال باید فساد و دلالی حاکم بر فوتبال یک کشور باشد؟

کارشناس فوتبال ادامه داد: اگر اشتباهی از فردی صورت می‌گیرد بدون هیچ بخششی با او برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد. در روزهای اخیر اکثر رسانه‌ها خبر از رد و بدل شدن پول هنگفتی دادند و این موضوع وظیفه مدیران فدراسیون فوتبال را بیشتر خواهد کرد تا حواس خود را جمع کنند.

قهرمان لیگ فوتبال را نباید به رسمیت شناخت/ برخی دنبال تبانی هستند

باید افراد متخصص وارد فوتبال ایران شوند

اقبالی در پاسخ به این سوال که اگر شما جای مدیران فدراسیون فوتبال بودید بابت مسائل رخ داده چه تدبیری می‌اندیشید، گفت: اول از همه باید با کمک دستگاه‌های مربوطه افرادی را که مرتکب تخلفی شده‌اند را شناسایی کرد و پس از آن باید این نفرات را با محرومیت‌های سنگین جریمه کرد. پس از آن باید در هر بخش و هر مسئولیتی فردی منتصب شود که در آن تخصص دارد نه اینکه هر فردی بر حسب رفاقت و… و. تصدی پستی را برعهده گیرد. پیش از این گفتم و الان هم می‌گویم نه قهرمانی و نه تیم‌هایی که به دسته پایین‌تر در لیگ امسال سقوط می‌کنند را نباید درست دانست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    6 3
    اصلا ما فوتبال رو به رسمیت نمی شناسیم
    • محمدی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      3 0
      بهزاد داداش زاده قهرمان لیگ را لو داد از ایشان که پیشکسوت فوتبال است بپرسید که گفته کی قهرمان می شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      0 0
      از 8 تا گل افسایدی که پشت سر هم زده و داورا چشمشونو به روی افساید بستن مشخصه که لنگ قراره باز هم قهرمان شه
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    6 8
    با یه نگاه ریز به داوری این فصل و اون 8تا گل افسایدی که تیم منفور لنگ زده و 9تا پنالتی معیشتی که براش واریز شده باید فقط یک تیم از بین تیمهای ته جدول به لیگ یک سقوط کنه و تیم سقوط کننده بعدی همین تیم کثیف لنگ باشه.چون مشخصه با کلی زد و بد و رشوه و فساد این تعداد گل افساید و سهمیه پنالتی به دست اومده
    • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
      7 3
      ببین کی داره از پاکی حرف میزنه هوادار تیمی که قهرمانیش با عنوان سلطان پنالتی ها و کمترین موقعیت گل در طول فصل عجین شده
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      0 0
      لنگی حرف از سلطان پنالتیها نزن که 9تا پنالتی براتون گرفتن این فصل. لنگیا فقط تو کار هوچیگری هستن 9تا براشون پنالتی گرفتن و 8تا گل افساید زدن ولی از نظرشون داوری به ضررشون بوده و و داوریها به نفع استقلالی بوده که 3تا گل سالمشو داورا رد کردن.با یه همچین جماعتی طرفیم
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    1 1
    فوتبال سرگرمیست
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    0 1
    دقیقا فوتبال ایران برای سرگرمی هست نخ یه ورزش حرفه ایی حیف پول که خرجش بشه 🫠🫠😁
  • فوتبالیست نجومی IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۱
    2 2
    هواداران باحال >>>> دوستون داریم >>>> درامد نجومی برای ما >>>> دعوا و ... برای شما >>>> >>>>>شما نبودید واقعا ما لنگ بودیم !!! >>>> آورین >>>> تو سر و کله هم بزنید !! >>>> دوستون داریم !!! >>>>> راستی شما آی کیوتون چنده که این قدر ما رو دوست دارید ؟!! >>> تا حالا فوتبال هم بازی کردید ؟!! >>>>>>خیلی با حالید !! >>>> خیللللللللیییی
    • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      0 1
      اون که منفی بده از همه بیشتر دوست داریم ... چون نشون میده خیلی باحاله .... خیلی خیلی !!
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
      0 0
      واقعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس