رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی: حمله به غزه را از سر می‌گیریم

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد که نیروهای نظامی این کشور حمله به نوار غزه را از سر خواهند گرفت.

به گزارش مشرق از خبرگزاری سما، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی در این باره گفت: به محض اتمام آتش‌بس موقت، حمله به نوار غزه به منظور بازگرداندن اسرائیلی‌های ربوده شده (اسرای صهیونیست) و نابود کردن جنبش حماس را از سر می‌گیریم.

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی درحالی بار دیگر تهدید به نابودی جنبش حماس کرده است که ارتش این رژیم با ۴۸ روز تجاوز وحشیانه به نوار غزه، نه تنها موفق به دستیابی به این رویای دور و دراز خود نشد بلکه شکست سختی را متحمل شد و این شکست موج شدیدی از انتقادها را از کابینه بنیامین نتانیاهو به همراه داشته است.

درپی ناگزیر شدن رژیم صهیونیستی به پذیرش آتش‌بس موقت، منابع رسانه‌ای این رژیم به قدرت مقاومت فلسطین در نوار غزه اذعان کرده‌اند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در این باره اعتراف کرد که توانایی و قدرت اطلاعاتی مقاومت فلسطین افزایش یافته است و مقاومت فلسطین سیستم تونل را به شکلی توسعه داده که برای رژیم اشغالگر غیرقابل پیشبینی بوده است.

به نوشته این روزنامه، نظامیان رژیم صهیونیستی گفته‌اند: آنچه ما در غزه دیدیم کاملا متفاوت از ارزیابی دستگاه اطلاعات بود. آنها (رزمندگان مقاومت) جزئیاتی را از نیروهای‌مان در اختیار داشتند.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفت اکتبر(۱۵ مهر) عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد.

رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد.

جنایات رژیم صهیونیستی واکنش شدید مردم آزاده جهان و مسلمانان را در سراسر جهان در پی داشت و بسیاری از دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی نیز مجبور به تبعیت از افکار عمومی و محکوم کردن این جنایات شدند.

رژیم اشغالگر اواخر هفته گذشته، شکست در عملیات خود علیه مقاومت فلسطین را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت ۷ صبح جمعه (به وقت محلی) آغاز شد.

بسیاری از کارشناسان، کاهش شدید محبوبیت نتانیاهو در میان صهیونیست‌ها را شروع دور جدیدی از تنش سیاسی در سرزمین های اشغالی دانسته و برگزاری انتخابات زودهنگام یا عزل نتانیاهو توسط ائتلاف حاکم را بعید نمی‌دانند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علیرضا ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    11 7
    بخدا اگه بتونی هیچ غلطی بکنی.فقط زوزه میکشی.زوزه مرگ.
    • ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      خدا کنه حماس این چند روز اوار برداری نکرده باشد اوارها سنگر بسیار مناسبی هستند جلوی حرکت اداوات خوناشامان را هم میگیرند
    • ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      1 0
      این سگ هنوز از رو نرفته، ولی رفته، خودشو زده به اون راه...سگیونیست به تمام معنا.
    • ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      0 0
      مرگ بر آمریکا
  • حمیدی ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    7 5
    این جنگ باید نتیجه اش نابودی اسراییل بود
  • ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    4 5
    روز اول که به غزه حمله کردن به قطع و یقین گفتم میرین اطراف و شاید تا چند صدمتری داخل غزه ولی اسراییل هیچ کاری نمیکند الان هم میگم بازم حمله بکننین هیچ کاری نمیتوانین بکنین غزه باتلاق نیروهای اسراییل دست خدا و الهی تو کاره باید مردم غزه این دفعه اگراسراییل حمله کرد همگی جهاد بکنن همشون اسراییلی ها رو قتل عام بکننن اجازه ورود ندهین اول آخرش مگرمرگ نیست ولی درس عبرت بدهین بهشون همراه با نیروهای جنگی قسام بجنگین خداوکیلی برد از آن غزه هست تانکها و اسلحه هاشون بگیرین صدرصد پیروز هستین خدا قوت
  • ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 0
    شالان درباره حمله نکنند مردم بیچاره وبی دفاع کشته می‌شوند
  • ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    4 0
    شماها خانه های فلسطینیها را تخریب کردید که ازنظرنظامی ارزش واعتباری ندارد وتمامی کسانیکه تخصص نظامی دارند تایید میکنند لیکن حماس با یک ایدئولوژبسیار قوی که خودتان با کشتار بر استحکام این ایدئولوژی کمک کردید که گرچه بظاهر برای مردم فلسطین تلخ بود اما از دل آن رزمندگان دیگری را خلق کردید که اکثر روانشناسان نظامی کاملا براین نظرواقف ومورد تایید آنان است .آنها چیزی برای ازدست دادن ندارند چون عزیزانشان را ازآنان گرفتید وبا اینکار کمک کردید که گردانهای حماس بیشتر از پیش افزایش یابد دیدید که درپاسخ گفتند به جهنم خوش آمدید .این جمله خیلی پر معنی است حتی اگر گوشه گوشه غزه هم مستقر بشوید آنها باشما خواهند جنگید و این باریکه را برای مدتهای طولانی درفضای جنگی نگه خواهند داشت تاعلاوه بر کشتن تدریجی صهیونها خسارتهای دیگری دراین باریکه متحمل شوید که اکثر نخبگان برآن آگاه هستند همینطور بین زمین وهوا رژیم اشغالگر را درعالم برزخ نگه خواهند داشت .صهیون ها با اینکه اشغالگر هستند وقتی پشتوانه دیگر صهیون ها را نداشته باشند معلوم شد که چقدر به خیابانها آمدند .حال حماس که درذهن میلیونها نفر تثبیت شده است مگر میشود با اعمال دیکتاتوری برآنان مسلط شد اینکار غیر ممکن است وآینده فلسطین ازآن فلسطین خواهد بود .
  • فدائی اسلام و ایران🇮🇷 ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    3 1
    خب خرین دیگه. برین گمشین این لحظات آخرِ اِشغالگریتون رو لب ساحل مدیترانه خوش خوشک شنا کنید و زیرآبی جیم شین یونان! تو غزه جیزغاله میشین ها!!! سگیونیست های حرامی.
  • ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    3 0
    چخه.
  • ج د ا ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    2 1
    تمام راه های تنفس اسرائیل را خواهیم بست ... تمام کشتی هاتون را خواهیم گرفت ... تمام بندهای مهمتون رو خواهیم زد ... اسرائیل باید از بین برود
  • ایران ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    1 0
    مقاومت منتظر نشسته تا اسرائیل دست از پا خطا کند تا برای همیشه از شروع مجدد جنگ مثل سگ پشیمانتان کنند
  • ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    0 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و .... و کشورهای خائن منطقه و منافقین داخلی و خارجی و کفار و مشرکین و توطئه گران و فتنه گران ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس