پس از حذف صفحه انتفاضه سوم در فيس‌بوک که به درخواست اسرائيل صورت گرفت، دني آيالون معاون وزير خارجه اين رژيم از فيس‌بوک بازديد کرد.

به گزارش خبرنگار ديپلماسي عمومي مشرق، به نقل از وب‌سايت خبري FrumForum ، معاون وزير خارجه رژيم صهيونيستي، دني آيالون، از دفاتر فيس‌بوک در سان فرانسيسکو بازديد کرده و با مسئولين ارشد اين شرکتِ شبکه اجتماعي ديدار و گفتگو نمود. اين ديدار درست دو روز پس از بستن صفحه گروه طرفدار انتفاضه سوم در فيس‌بوک رخ داد.
در هفته‌هاي گذشته، گروه انتفاضه سوم تبديل به مسئله‌اي بسيار جدي براي رژيم صهيونيستي شده بود. در 23 مارس (3 فروردين 90)، وزير امور جماعت پراکنده يهوديان (دياسپورا) يولي ادلشتاين نامه‌اي براي مؤسس فيس‌بوک مارک زوکربرگ فرستاد و از وي خواست تا جلوي فعاليت‌هاي اين گروه را در فيس‌بوک بگيرد. آلانا گودمن، يکي از ويراستاران مجله يهودي Commentary، پيش‌تر در مورد گروه فيس‌بوک اظهار نظر کرده بود که اين ويژگي فيس‌بوک مي‌تواند تبديل به «ابزاري خطرناک» براي سازماندهي افراد شود.
دادستان کل رژيم صهيونيستي نيز در اين بازديد حضور داشت. در اين بازديد، معاون وزير خارجه رژيم صهيونيستي در خصوص ارزش‌هاي مشترک اسرائيل و فيس‌بوک و نيز روش‌هايي که از طريق آنها اسرائيل مي‌تواند از وب‌سايت‌هاي شبکه‌هاي اجتماعي بهره ببرد صحبت نمود.
نوام کاتس، وزير ديپلماسي عمومي رژيم صهيونيستي، در گفتگويي با FrumForum اظهار کرد که «ما به اجتماعي باز معتقديم و فيس‌بوک ابزاري مهم براي تعامل با مردم مي‌باشد». کاتس در حالي ادعاي اعتقاد به «اجتماعي باز» را مي‌نمايد که با بسته شدن گروه طرفدار انتفاضه سوم در فيس‌بوک، عملاً رويکرد انحصاري و ديکتاتوري رژيم صهيونيستي و فيس‌بوک را نشان داد.
وي در ادامه اظهار کرد: «ما امروز فيس‌بوک را ابزاري کليدي براي ديپلماسي عمومي خود به حساب مي‌آوريم. احساس مي‌کنيم که فيس‌بوک جوّ مثبتي را در فرهنگ جهاني ايجاد کرده و از پتانسيل و بخت بالايي برخوردار است.»
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس