کد خبر 48848
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۳

گلشيفته فرهاني طي مصاحبه اي با مجله مستهجن فرانسوي «ووگ» که عکس وي نيز در آن مجله درج شده ميگويد: من از حجاب متنفرم!!!

به گزارش خبرنگار مشرق در فرانسه، بتازگي گلشيفته فرهاني طي مصاحبه اي با مجله مد هاي مستهجن فرانسوي «ووگ» که عکس با کت و شلوار وي نيز در آن مجله درج شده اظهار داشته که : من از حجاب متنفرم!!!
وي درخصوص سينماي ايران مي گويد "اگر کارگردانان نام آشنايي چون عباس کيارستمي، اصغر فرهادي يا جعفر پناهي را مي شناسيم"، ولي هيچ کس نام يک بازيگر ايراني را نمي داند.

 او مي گويد: "اولين دليل آن مشکل زبان است و دومين دليل محدوديت هاي حکومت. به عنوان مثال، بازي يک بازيگر الزاماً در خاک ايران نمود پيدا مي کند. چه کسي حاضر است در کشوري که احمدي نژاد رييس جمهورش است فيلم بسازد؟"
او در مورد تجربه سينمايي خود در فيلم "مجموعه دروغ ها" ساخته ريدلي اسکات مي گويد: "ريدلي اسکات مرا انتخاب کرد، ولي تمامي اطرافيانش با اين تصميم مخالف بودند. برادران وارنر سه ماه صبر کرد تا موافقت خود را اعلام کند. پس از آن، همان روز امضاي قرارداد، ايالات متحده تحريمي عليه ايران به تصويب رساند. من از اين شرايط خيلي رنج بردم. در ايران نام من وارد ليست سياه شد، زيرا جزو مخالفان بودم. در ايالات متحده هم به دليل مليتي که داشتم نمي توانستم کار کنم. احساس غريبي داشتم، احساس تبعيض، احساس عدم هويت."

گلشيفته فراهاني در مجله ووگ
اين بازيگر امروز به همراه شوهر بهايي اش امين مهدوي در پاريس زندگي مي کند.

وي در مجله وگ نيز به خروج خود از ايران اشاره مي کند: "پس از فيلمبرداري مجموعه دروغ ها گذرنامه مرا توقيف کردند. به مدت 7 ماه از سوي دو نهاد مورد بازجويي قرار گرفتم: وزارت اطلاعات و دادگاه انقلاب که براي مسايل سياسي است. تقصير من چه بوده؟ اقدام عليه امنيت ملي. دولت مرا متهم به اين کرد که يکي از عوامل سازمان سيا هستم. در نهايت، گذرنامه ام را با مبلغ هنگفتي پس دادند. من هم تصميم گرفتم از ايران خارج شوم. هنوز هم خاطرم هست، مأمور فرودگاه همان کسي بود که يک سال قبل از آن مرا دستگير کرده بود."
وي در سئوالي در مورد حجاب مي گويد: "من از حجاب متنفرم. در اسلام حجاب بر سر مي کنند تا ميل جنسي مردان را مهار کنند. چرا من بايد به تحريک جنسي مردان متکي باشم؟"
گلشيفته در تبعيدش در سال 2008 مليت فرانسوي گرفته و در پاريس مستقر شده است.
اين درحاليست که نشريه نيمه پورنوي «ووگ» اساسا براي جذب مردان منتشر مي شود و در ميان قفسه ديگر نشريات پورن در کيوسک هاي روزنامه فروشي در دسترس مي باشد.
وي که هر از گاهي براي جلب توجه از وضعيت خود در ايران اظهار نظر هاي تندي را مي نمايد اينبار پا را فراتر گذاشته و در نشريه اي که برخي تصاوير زنان کاملا برهنه است تصوير خود را چاپ نموده است.
نکته جالب توجه تصوير روي نشريه است که دست چند مرد را در حال کندن لباس هاي يک زن اروپايي نشان مي دهد!! که نشان دهنده تحريک کنندگي تصوير آن زن براي مردان دارد.

گلشيفته فراهاني در مجله ووگ گلشيفته فراهاني در مجله ووگ
بنظر مي رسد که اساسا کساني که در اين دست نشريات تصوير خود را منتشر مي کنند بيش از همه متکي به تحريک جنسي مردان هستند!!! و براي اين کار مي بايست از مرزهاي حجب و حيا و عفت براحتي بگذرند. مرزهايي که گلشيفته فراهاني از آنان متنفر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس