کد خبر 1093736
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
ایران ستیزی در پوشش چین هراسی+عکس

نتیجه ای که باید گرفت، این است که روزنامه غربگرا، به پیروی از "صدای آمریکا"، سلطنت طلبان و سازمان منافقین، ایران ستیزی راه انداخته. علت عملیات روانی، ناراحتی غرب از شکست حصار تحریم هاست.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه ای طی یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت:

پنج شنبه درباره  تفاهم نامه همکاری ایران و چین (و نه قرارداد که وجود خارجی ندارد)، نوشته: "مخاطرات یک قرارداد"!

شنبه، تیتر زده "ایران ستیزی، پشت سر چین هراسی"!

نتیجه ای که باید گرفت، این است که روزنامه غربگرا، به پیروی از "صدای آمریکا"، سلطنت طلبان و سازمان منافقین، ایران ستیزی راه انداخته. علت عملیات روانی، ناراحتی غرب از شکست حصار تحریم هاست.

این همان روزنامه ای است که در جواب منتقدان اعتماد به وعده های آمریکا و اروپا تیتر می زد: "امضای کری تضمین است"، "اینک بدون تحریم"، "پیروزی بدون جنگ"، "پرواز بوئینگ در آسمان ایران" و "موگرینی: اروپا پای ایران ایستاده".

پس از آن هم که برجام را بزک و به مردم قالب کردند و دروغ ها آشکار شد، مدیر همین روزنامه اعتراف کرد "مجبور شدیم برای جا انداختن برجام دروغ بگوییم و اغراق کنیم"!

حالا که تیتر را عوض کرده اند، جا دارد مراجع امنیتی و قضایی پیگیری کنند که محتواهای ضد منافع ملی و هماهنگ با آمریکا و اسرائیل، در کدام محافل تدارک می شود. سر نخ نفوذ را که موجب خسارت های بسیار شده، همین جاها باید پیدا کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    23 1
    نیش عقرب نه از سر کین است، اقتضای طبیعتش این است!! این اصلاحطلبها از طرف غربی‌ها منافعشون تامین میشه خوب باید براش زحمت بکشن و دیگه جزو طبیعتشون شده حیوونکی!!!!!
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    45 15
    دلیل اصلیش = آمریکا پرستی
    • موسی خیابانی US ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      4 14
      تنها راه نجات بشریت پناه آوردنش به اصول اولیه مارکسیسم -کمونیسم است و تنها کشور به حق در این مورد جمهوری خلق چین میباشد.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    36 9
    چرا این روزنامه شرق دروغ گو را پلمپ نمیکنن ؟
    • هبوط آدم IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      1 2
      چون از خودشونه برای کنترل افکار عمومی بخش های خاکستری جامعه
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    35 11
    من میرم سایت چپ ها کامنتاشونو میخونمو آی میخندم! میدونید چی میگن؟ گوش کنید نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی!! وطن پرستی چی میشه پس؟!! صد رحمت به ترکمنچای!! و.... طفدارای برجام اینارو میگن خنده نداره؟!!!!! دلواپس شدن خخخخ
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
      9 2
      16:49 دمت گرم اعصاب داری، من که اصلا خزئبلات اینارو نمیتونم بخونم. دلواپس شدن چون میبینن رابطه با غرب در خطره!! یکی ازین آشناها مصادف با اغتشاشات بنزین تو یه مهمونی میگفت اگه حکومت ایران عوض بشه پسر و دخترش که تو آمریکا بدنیا اومدن میخوان بیان ایران تو یکی از شرکت‌های آمریکایی مثل آمازون و اینا که قراره اینجا شعبه بزنه کار کنن و پول پارو کنن!! بعد بعضی ازین ملت خرفت فکر کردن اگه بر فرض محال این اتفاق بیفته آمریکایی‌ها این ايرانيهای دو تابعیتی و مقیم رو ول میکنن اینارو استخدام میکنن وضعشون خوب میشه!!!
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    7 17
    مرگ بر چین... مرگ بر حامیان چین.... چین به جای آمریکا ابر قدرت دنیا بشه یه بلایی سر مسلمونها و شیعیان جهان بیاره که اونورش ناپیدا
  • محمد IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    13 3
    شک نکنید که اینها مامورندومعذور
  • CA ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    2 7
    مخالفان برجام ننگین کاسبان تحریم شدند و انواع تهمتها را از غرب گداها شنیدند. مخالفان چین کمانچای انواع تهمتهای ایران ستیزی مثل افتضاح طلبی، مزاحمین خلقی، سلطنت طلبی، ...را دارند از شرق گداها میشنوند. تا وقتیکه منافع مردم و کشور به منافع حزبهای سیاسی گره خورده باشه، از داخل رانت و دزدی، از غرب تحریم و زور و از شرق با داس کمونیسم به جان ایران ضربه زدن است و نتیجه اش نابودی کشور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس