کد خبر 1356707
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
استیلی: طارمی واقعا یک تیم است/نحوه مصدومیت انصاری فرد؛ خلال چوب در کیک!

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران توضیحاتی را در خصوص وضعیت مهاجم این تیم ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حمید استیلی پس از دیدار مقابل لبنان در مورد غایبان تیم ملی اظهار داشت: مهدی طارمی به خاطر کرونا نیامد. بعد هم کادر فنی و کادر پزشکی او را دیدند، تستش مثبت شد و نتوانست به تیم اضافه شود. شرایط بدنی او هم چون تمرین نکرده بود خوب نبود. البته مهدی بازیکنی فوق‌العاده‌ و واقعا یک تیم است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران در مورد آخرین وضعیت کریم انصاری‌فرد عنوان کرد: خدا را شکر به خیر گذشت. جشن تولد بود و این کار هم در باشگاه‌ها و هم در تیم ملی صورت می‌گیرد. کیک را می‌گیرند و به صورت می‌زنند. یک خلال چوبی در کیک بود که به چشم کریم خورد و این اتفاق افتاد.

وی افزود: الان وضعیتش خدا را شکر خوب است. دیشب او را به بیمارستان بردیم و چشمش را چک کردند. الان الحمدالله شرایطش خیلی خوب است. همه نگران بودند. سردار و جهانبخش در بیمارستان کنار او بودند. بقیه بچه‌ها هم پیگیر بودند که چه اتفاقی افتاده، من و اسکوچیچ هم در بیمارستان بودیم. جا دارد از پزشکان تشکر کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسين DE ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    ما نه تنها در مورد سر مربى و كادر فنى تيم ملى فوتبال مشكل داريم بلكه در مورد سرپرست تيم ملى هم مشكل داريم، عنوان كردن طارمى به تنهائى يك تيم است از زبان سرپرست تيم به هيچ عنوان شايسته نيست حال با هر نيت و منظورى گفته شده باشد،البته كه آقاى طارمى بازيكن خوب و با كيفيتى است ولى ايشون رو به تنهائى يك تيم قلمداد كردن و وى را به تنهائى با يك تيم مقايسه كردن نشانه عدم درك صحيح سرپرست تيم ملى از مسائل گوناگون است،اينگونه اظهارات ناسنجيده حداقل ميتواند باعث دلخورى ساير اعضاء تيم ملى باشد كه اميدوارم چنين نشود،در هر حال آقاى سرپرست بايد متوجه گفته هاى خود باشد،هيچ تيمى نبايد به يك نفر متكى باشد،اگر آقاى طارمى بزعم ايشون به تنهائى يك تيم است لطفاً فقط وى را به قطر بفرستيد چونكه به تنهائى يك تيم است و به تنهائى ميتواند هم دروازه بان باشد،هم دفاع كند ، هم خط ميانى را هدايت كند و هم به خودش پاس گل دهد و هم آقاى گل شود،ما همه يك تيم هستيم. اميدوارم كه آقاى استيلى جمله خود را اصلاح كند،با آرزوهاى موفقيت براى همه ورزشكاران و تيمهاى ملى در رقابتهاى جهانى.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس