کد خبر 1362284
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۲۶۳ به ۲۸۱ میلیون تومان رسید

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو می‌گوید: قیمت برخی خودروها از ابتدای سال تاکنون حدود ۱۰ درصد گران شده است.

به گزارش مشرق، به گفته آقای سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، پژو پارس ۲۷۵ میلیون تومان بود که به ۳۰۲ میلیون تومان رسیده است؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ۲۶۳ میلیون تومان به ۲۸۱ میلیون تومان، هایما مونتاژی از ۸۱۰ به ۹۰۰ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ از ۱۸۲ میلیون به ۱۹۰ میلیون تومان رسیده است.

طی سه سال گذشته عرضه و تولیدی که خودروسازان داشته اند جوابگوی بازار خودرو نبوده که موتمنی می گوید وقتی خودرو به اندازه نیاز بازار تولید نشود باید خودرو پژو ۲۰۶  که در کارخانه ۱۴۹ میلیون تومان است را ۲۸۰ میلیون تومان خرید.

کارشناسان خودرو برآورد کرده اند که نیاز بازار به خودرو یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه است و طی سه سال گذشته تولید کمتر ۸۰۰ هزار دستگاه بوده که این تولید نشان می دهد ۴۰ درصد کمتر از نیاز بازار خودرو تولید شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    خب چهل درصد کمبود را با واردات خودرو جبران کنیم. خوشبختانه داره دارایی های ما در کره جنوبی آزاد میشه. البته دیروز شخص محترمی سخنرانی کرد و گفت نباید دارایی ها صرف واردات شود. این شخص محترم چند سالی هست از کشور اطلاع درستی ندارد و اطلاعات وسیع محرمانه و غیر محرمانه اشتباه به ایشان داده می‌شود. نباید از طرف دولت انقلابی به سخنان نادرست ایشان توجهی شود اساسا توجه کردن به سخنان افراد بی اطلاع سبب ضربات جبران ناپذیر به انقلاب می‌شود.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    حضرت آقا فرمودند کار به خوبی پیش می رود.
  • میثم IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 1
    اینا همه اش مزخرفه که تولید کمه و ... تولید بیش از اندازه هم هست منتها خود خودروسازا با دروغ و دبنگ و قرعه کشی و التهاب دائمی سعی میکنن جو نبود خودرو تو جامعه رو بندازن و خودشون سودشو ببرن
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    آنقدر فساد دارند که هر چه می فروشند باز هم سیر نمیشوند
  • مسلم حجازی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 0
    خودرو های داخلی از کوئیک و شاهین و تارا تا دنا پلاس حتی یک ستاره ایمنی از euro ncap ندارند، این تولیدات مافیا (اسرائیل خودرو و مایپا)، خودرو نیستند طابوت متحرک هستند با قیمت زیر دریایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس