به گزارش مشرق،کانال ابوقاسم در ایتا مطلبی درباره وضعیت این روزهای فلسطین و غزه منتشر کرد:

درگیری ها در مساله فلسطین از مرحله تنش عبور کرده و به یک قضیه و گسل اساسی در منطقه تبدیل شده است.

چشم انداز روشنی هم فعلا برای پایان درگیری ها در دسترس نیست،آمریکا و اسرائیل برای آتش بس و صلح گام بر نمی دارند،چون می دانند حماس دقیقا چه نقطه ای را در تل آویو و نیویورک هدف قرار داده است، قلب یهودی های صهیونیست بدجوری لرزیده است.

غربی ها و آمریکا یکی از بی سابقه ترین حمایت های خود از اسرائیل را به میدان آوردند، در نقطه مقابل ملت های غربی(فرانسه، انگلیس، آمریکا، آلمان)نیز بی نظیر ترین حمایت های خود از مساله فلسطین و مظلومیت مردم غزه را نشان دادند.

این یک تعارض بنیادین است ،فلسطین برای ملت های غربی به یک چالش ذهنی و قضیه حل نشده تبدیل شده است و مقامات آن ها در مقابل این جنبش های مردمی قرار گرفتند.

جنبش های مردمی اردن ،مصر،عراق،ایران،هند،پاکستان، اندونزی، داغستان، یمن،تونس ،لیبی،الجزایر نیز بی سابقه ترین حضور میدانی را تجربه کردند.

غلبه نرم افزاری یعنی اینکه آمریکا ترجیح داد در نقطه مقابل مردم قرار بگیرد و این یکی از بزرگ ترین آسیب ها به ایالات‌متحده بود که با آن روبه رو شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    اتفاقا بزرگترین اسیب به روسیه وچین وتشیع بود
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      زر زدی
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
      0 0
      زر زدی
  • FR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    دقیقا ! از اینهمه اشتباهات و ضعف دیپلماسی و نادانی در شناخت افکار عمومی جوامع خود غربیها آدم متعجب میشود برای کسی که در غرب با علاقه و توجه رسانه های آنها را دنبال میکند خود محوری سیاست های غربی به نوعی اوتیسم شدید دچار است. فقط آنچه را که میخواهند به عنوان واقعیت میپمدارند و به خیال خود در مغز دیگران فرو میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس