گل‌محمدی درچه صورت به دردسرمی‌افتد/نقش یک بازیکن در شکست پرسپولیس

کارشناس فوتبال و پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به کمبودهایی که در این تیم وجود دارد گفت: اگر پرسپولیس برای نیم فصل دوم تقویت نشود و برخی ضعف‌هایش پوشش داده نشود، گل‌محمدی به دردسر خواهد افتاد.

به گزارش مشرق، محمود کلهر در خصوص دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس که با شکست یک بر صفر شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود، اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی را شاهد نبودیم و هیچ بار فنی نداشت و به نظر می‌آمد که هر دو مربی برنامه‌های خود را برای نیمه دوم گذاشته اند. در نیمه دوم بازی متفاوتی را نسبت به نیمه اول تماشا کردیم و سپاهان توانست برتری خود را به پرسپولیس دیکته کند.

وی ادامه داد: سپاهان در نیمه دوم بسیار بهتر از پرسپولیس بود و با تعویض‌هایی که مورایس انجام داد باعث شد تا شاگردان گل محمدی کاملاً فاز دفاعی بگیرند و نتوانند موقعیت خاصی را روی دروازه سپاهان داشته باشند. با آمدن شهریار مغانلو قدرت خط حمله سپاهان افزایش یافت و چند موقعیت ۱۰۰ درصد گل را از دست دادند و به نظرم خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس به خوبی توانست جلوی حملات پر تعداد سپاهان بایستد.

بیشتر بخوانید:

الان چه وقت کوبیدن پرسپولیس و یحیی است؟!/ استقلالی‌ها با نتایج تیم گل‌محمدی کِیف می‌کنند

کلهر افزود: محمدجواد حسین نژاد یکی از ستاره‌های بازی بود، این بازیکن با اینکه سن کمی دارد اما به خوبی نیمه میانی زمین را برای سپاهان کنترل کرد و با موقعیتی که پشت محوطه جریمه به وجود آورد، زمینه ساز گل پیروزی بخش تیمش بود و رضا اسدی هم که از قابلیت شوت زنی از راه دور برخورد دار است توانست به زیبایی دروازه بیرانوند را باز کند.

گل‌محمدی درچه صورت به دردسرمی‌افتد/نقش یک بازیکن در شکست پرسپولیس

پیشکشوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مجموع در نیمه دوم بازی به مراتب زیباتری را نسبت به نیمه اول هواداران دو تیم تماشا کردند و هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودند اما از آنجا که سپاهان دارای بازیکنان پر مهره‌ای است توانست این بازی بزرگ را با پیروزی پشت سر بگذارد.

کارشناس فوتبال در خصوص خط حمله پرسپولیس گفت: پرسپولیس در خط حمله بسیار ضعف داد و بازیکنانی که در این پست هستند نمی توانند از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرند. پرسپولیس دیدارهای سختی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باید تجربه کند و اگر در نیم فصل تقویت نشود یحیی گل محمدی کار بسیار دشواری را خواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    3 1
    گلممد اصلا مربی نیست هیچ تاکتیکی نداره تیمش.تعویض هاش هم همه مشخص و تکراری هستن فرقی هم نداره تیمش جلو باشه یا عقب.این چند سالی هم که جام بهش دادن همه میدونن چه جوری بهش جام دادن.هر سال هرچی ستاره تو لیگه میخره همشونم نابود میکنه.ببینید بازیکنایی که از پیروزی رفتن تیمهای دیگه چه درخششی دارن
    • رضا ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
      3 1
      کم لطفی نکنید این حرفها باعث دلخوری بابامسعودشون، باباحمیدشون، آقا مهدی تاج، آقا خداداد افشاریان آقا محمد حسین میثاقی و 49995 هوادار این تیم می شود.
  • رضا ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 3
    قل محمدی در هیچ صورتی به دردسر نمی افتد.!!
  • حجت ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 0
    عشق منه شُل ممدی خخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس