یک پهپاد دیگر به «اصبع الجلیل» نفوذ کرد/ وقوع شدیدترین درگیری‌ها

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که یک پهپاد دیگر به اصبع الجلیل در شمال اراضی اشغالی نفوذ کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، رسانه‌های عبری زبان از نفوذ یک پهپاد به «اصبع الجلیل» واقع در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

این رسانه‌ها گزارش دادند که طی امروز ۶ یا ۷ پهپاد از سمت لبنان به سوی مرزهای شمالی اراضی اشغالی به پرواز درآمده است. همچنین آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیستی «مسکاف عام»، «آویویم» و «برعام» به صدا درآمده است.

عصر امروز نیز رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که کریات شمونه واقع در شمال اراضی اشغالی با ۲۵ موشک از سمت لبنان هدف قرار گرفته است.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزان مقاومت اسلامی به وسیله ۳ پهپاد هجومی مراکز تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در غرب کریات شمونه هدف قرار داده و به صورت مستقیم به آنان آسیب وارد کردند.

خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که دو پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی دو خانه مسکونی را در شهرک الخیام واقع در بخش شرقی جنوب لبنان هدف قرار داده‌اند، اما این حملات تلفاتی در پی نداشته است.

از سوی دیگر رسانه‌های دشمن اتفاقات جاری در جبهه شمالی اراضی اشغالی در مرز با لبنان را شدیدترین درگیری‌ها از آغاز حمله به غزه دانستند.

از صبح امروز تاکنون نزدیک به ۴۰ عملیات از اراضی لبنان به سوی مواضع صهیونیستی به انجام رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • Puyamotlaq ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    مردم زیبای غزه قهرمان بالاخص کودکان عزیز غزه( قال الله تعالی فی القرآن '' ثُمَّ خَلَقْنَا النُّطْفَةَ عَلَقَةً فَخَلَقْنَا الْعَلَقَةَ مُضْغَةً فَخَلَقْنَا الْمُضْغَةَ عِظَامًا فَكَسَوْنَا الْعِظَامَ لَحْمًا ثُمَّ أَنْشَأْنَاهُ خَلْقًا آخَرَ فَتَبَارَكَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِينَ ﴿۱۴﴾)تصاویر شما و داستان جنایات ضد بشری بر علیه شما توسط انسانیت آزاده دنیا با وجود سانسور شدید خبری توسط شبکه های پروپاگاندا استعمارگر آمریکایی متحدان فرعون معاصر نتانیاهو کودک کش در تمام دنیا توسط محور خبری طرفدار انسانیت در اختیار افکار عمومی جهان قرار می گیرد و عدالت جهانی برای احقاق حقوق غزه روز به روز به پا خواسته است تا با کمک محور مقاومت اسلامی در جهان اسلام لبیک گویان به کمک انسانیت بر پا خواسته تا فلسطین و فلسطینیان اسیر که در زندان های رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل چه در غزه و چه در سرزمین های اشغالی فلسطین آزاد گرداند و هر چه زودتر از دست ظلم نتانیاهو و متحدانش آزاد گرداند و به پاسداشت خون شهدا نه تنها اعلام عدالت خواهی کرده بلکه آن را اجرا و رضایت پیامبر اسلام حضرت محمد صلوات الله خواهد شد.17

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس