کد خبر 1548842
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹

به گزارش مشرق، خیمه گاه ولایت، در کانال ایتای خود نوشت:

یمن با توقیف کشتی تجاری اسرائیلی که از مبداء ترکیه بارگیری شده بود، ابتدا توی گوش اردوغان زد؛ که در یک ماه اخیر با لفاظی و ژست دیپلماتیک، خود را مدافع ‎غزه نشان داده ولی در عمل ۳۰۰ کشتی تجاری به نفع سرائیل بارگیری کرده! کشتی به مقصد هند بارگیری شده بود.

دومین سیلی در گوش دامورداس مودی "نخست وزیر هند" نواخته شد که در رویای راه اندازی کریدور عرب_مدیترانه در یک ماه گذشته حامی اسرائیل بود!

مودی میداند که لازمه یک کریدور تجاری «امنیت» است و با وجود انصارالله یمن، کریدور اسرائیل امن نخواهد بود.

سومین سیلی در گوش نتانیاهو فرود آمد‏. ۸۰٪ اقتصاد اسرائیل دریا محور است و یمن با توقیف کشتی تجاری اثبات کرد توان نا امن کردن اقتصاد اسرائیل را دارد.

چهارمین سیلی گوش اروپا را داغ کرد؛ ۴۰٪ انرژی دنیا از تنگه باب المندب میگذرد؛‌ انرژی که از کانال روسیه به اروپا میرسید، تقریبا بسته شده و حالا انصارالله با هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی تجاری اسرائیل، پالس منفی به بازار انرژی و اقتصاد اروپا مخابره میکند. هم زمان با آغاز ‎زمستان اروپا!

پنجمین‌ سیلی صورت بن سلمان را سرخ کرد تا علاوه بر یاد آوری موازنه قدرت در برابر عربستان، رگ غیرت جهان عرب را متورم کند و از خواب غفلت بیدارشوند.

زنگ آخرین سیلی در گوش آمریکا صدا کرد، چپ و راست، راست و چپ! زیرا همانند اتاق فرمان این جنگ، است. البته با توقیف یک عدد کشتی، بازدارندگی کامل حاصل نمیشود. فعلا در مرحله هشدار و اقدمات اولیه هستیم.

در پایان یادآوری میکنم هدف صرفاً نابودی اسرائیل نیست؛ جبهه مقاومت با تقسیم وظایف (عراق و سوریه در خشکی، یمن در دریا)، درصدد باز تعریف مختصات نظم نوین جهانی ذیل منظومه فکری رهبر انقلاب است که مقدماتش نابودی شبکه اختاپوسی شیطان اکبر و ایادی او در منطقه و جهان است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    3 3
    درود بر رزمندگان اسلام سلام و لبیک بر امام قائم ع و ص  سلام بر شهيدان  مرگ بر آمريكا   مرگ بر انگليس   مرگ بر منافقين و كفار   مرگ بر اسرائيل"
  • ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 1
    همه اینهایی که گفتی، با هم متحد میشن تا یمن رو نابود و تجزیه کنن. از الان باید به فکر روزهای آینده و تقویت توان دفاعی و تهاجمی یمن با انواع پهپاد و مین دریایی و کروز دریایی بود
  • ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    وقتی کشورهای مهم اسلامی مثل ترکیه و سعودی و مصر شریک اسرائیل هستند میبینید صهیونیزم جولان میدهد. اینها متحد میشوند و بکمک آمریکا سواحل را از انصارالله میگیرند.
  • ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 1
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ....مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و ...
  • عباس حسین ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    درود به شرف یمنی ها که نوک پیکان مبارزه هستند.کاش بسیجیای ما یه جو غیرت اینارو داشتن انصارالله گفتن هر کشوری یه راه زمینی برای رسیدن به اراضی اشغالی به ما بده خواهیم رفت و با متجاوزین یهود مبارزه خواهیم کرد.بنازم به این غیرت شیعه های یمن که همیشه زبانزد مسلمانانند
  • ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    1 0
    دم رزمندگان یمن گرم که حسابی حال اینها رو گرفتن، خدا خیرشون بده!!
  • ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    0 1
    عملیات پستی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس