خروج ناو هواپیمابر آیزنهاور  آمریکا از خلیج فارس

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اشراف و پایش مستمر نیروی دریایی سپاه بر ناو هواپیمابر آیزنهاور در منطقه ، خروج این ناو از خلیج فارس و تنگه هرمز را خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به ورود و خروج اخیر ناو هواپیمابر آمریکایی آیزنهاور از خلیج فارس و تنگه هرمز گفت : این ناوگروه کمتر از ۲۰ روز در خلیج فارس حضور داشت که طی این مدت تحت اشراف اطلاعاتی رزمندگان نیروی دریایی سپاه قرار داشتند .

دریادار تنگسیری در ادامه افزود :حضور این ناو تنها جنبه تبلیغاتی دارد و هیچ خاصیت عملیاتی برای آنها ندارد. چرا که رزمندگان نیروی دریایی سپاه هوشمندانه ، روزانه و لحظه ای تحرکات این ناو گروه را در سطح، بالای سطح و زیر سطح تحت نظر داشته اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود:این ناوگروه هم در زمان ورود و هم در زمان خارج شدن از تنگه هرمز به تمامی سوالات و اطلاعاتی که مرکز کنترل باند تنگه هرمز نیروی دریایی سپاه لازم داشت پاسخ داد و نسبت به اقدامات کنترلی رزمندگان ما تمکین کامل نمود.

دریادار تنگسیری اظهار داشت: حضور ناو آمریکایی ها در شرایط و وضعیت امروز منطقه تنها جنبه تبلیغاتی داشته و فقط نقش تنفس مصنوعی برای حضور ظالمانه آنها در این منطقه را دارد.

گفتنی است ناو هواپیمابر آمریکایی CVN۶۹ به همراه رزم‌ناو CG۵۸ و ناو پشتیبانی TA۰۰۶ پنجم آذر ماه وارد خلیج فارس و ۲۳ آذر ماه با کنترل کامل نیروی دریایی سپاه از خلیج فارس و تنگه هرمز خارج شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • قریشی ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    6 0
    حالا تشریف داشتید! ... اینا در شبکه های فارسی زبان غربی برای اومدنشون خیلی داد و هوار می کشیدن که فلان ناو با این تعداد اف 35 داره میاد خلیج فارس برای تصرف تهران! ... همینکه در ورود و خروج از خلیج فارس باید به زبان فارسی اجازه ورود و تردد بگیرن خودش خیلیه
  • ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    7 0
    میگن یه پشه روی یه درخت تنومند نشسته بود، به درخت گفت: خودت رو محکم نگه‌دار من میخوام بپرم برم! درخت گفت: من اصلا نفهمیدم تو کی اومدی نشستی روی من، حالا هم میخوای بری برو! داستان آمد و شد ناو آیزنهاور منو یاد این داستانک انداخت.
  • ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    داره میره سمت یمن ، بزودی متوجه خواهید شد.
  • ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 1
    به تعداد انبوهی آواکس برای بمباران وشخم زدن خاک دشمن فرضی رژیم صهیونیستی کودک کش نیازمندیم آواکس آواکس آواکس اوجب واجب و واجب کفاعی
  • ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    1 3
    اگر سالها قبل حرف مرا گوش میدادین و به تعداد انبوه آواکس خریداری میکردین الان این ناو ازترس بمباران شدن سنگین توسط آواکس جرات نمیکرد به خلبج فارس بیاد آواکس آواکس آواکس اوجب شرعی
    • ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      1 0
      انگار روان درمانی و قرص و شُک الکتریکی جواب نداده هنوز هزیون میگی!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس