image.png

صهیونیست ها از چندین محور در حال ضربه خوردن هستند و همین مسئله باعث شده گزینه ترور را برای نبرد انتخاب کنند اما واکنش تهران به این نقشه و طرح چیست؟

سرویس جهان مشرق - رژیم صهیونیستی پس از عملیات غافلگیرانه ۷ اکتبر رزمندگان مقاومت فلسطین و متحمل شدن ضربات سنگین و جبران ناپذیر با حمایت همه جانبه کشورهای غربی و عربی به ویژه آمریکایی ها، حملات هوایی و زمینی گسترده ای را علیه مردم غزه آغاز و تصور می کردند در مدت زمانی کوتاه می توانند حماس را تسلیم و نیروهای اسیر خود را آزاد کنند.

جنگ در غزه وارد چهارمین ماه شده و رژیم صهیونیستی نه تنها موفق نشده نوار غزه را به اشغال دربیاورد بلکه 20 درصد مناطق اشغال شده را هم نتوانست حفظ کند و مجبور به عقب نشینی به سمت مناطق حومه شد و از سویی دیگر به صورت تصاعدی در حال دادن خسارت های سنگین و تلفات بالا است و همین جنگ فرسایشی، نارضایتی ها را در سرزمین های اشغالی علیه کابینه نتانیاهو افزایش داده است.

شکست صهیونیست ها فقط به شهر غزه خلاصه نشده و از سویی دیگر حزب الله لبنان موفق شده حدود نیمی از توان آنان را در مرزهای خود زمین گیر کند و در محور دیگر هم جنبش انصارالله یمن با هدف قرار دادن کشتی های باری و نفتی که به سمت سرزمین های اشغالی در حرکت هستند هزینه های اقتصادی بی سابقه ای را به این رژیم تحمیل کرده و همین موضوع سران صهیونیست را به شدت عصبانی و خشمگین کرده است.

عملیات های دقیق سپاه علیه مواضع رژیم صهیونیستی در شهر اربیل عراق به ویژه عملیات هفته گذشته که منجر به هلاکت چندین افسر بلند پایه صهیونیست و عوامل موساد شد هم یکی دیگر از ضرباتی بود که به پیکره این رژیم نامشروع وارد آمد.

چرا صهیونیست ها گزینه تشدید جنگ امنیتی را انتخاب کردند؟ / واکنش تهران به ترور مستشاران نظامی چیست؟ +نقشه میدانی

خشم و عصبانیت همکاران موساد در اربیل از موفقیت آمیز بودن عملیات سپاه خبر می دهد و نشان می دهد صهیونیست ها از چندین محور در حال هدف قرار گرفتن و دادن خسارت هستند و همین مسئله باعث شده جنگ امنیتی را گسترش دهند و برای جبران شکست ها گزینه ترور را انتخاب کنند که همین موضوع بیانگر نقطه ضعف آنان است.

نیروهای جبهه مقاومت عراق هم با انجام عملیات های متعدد، آمریکایی ها و صهیونیست ها را در منطقه سردرگم کرده اند و این محور هم آنان را به شدت در تنگنا قرار داده و راهی برای نجات خود ندارند و پاسخ های نظامی واشنگتن هم نتوانسته بازدارندگی ایجاد کند.

در مجموع آمریکایی ها و صهیونیست ها برای فرار از شکست با گزینه ترور و تشدید نبرد امنیتی علیه ایران ( هدف قراردادن مستشاران نظامی) تلاش می کنند تهران را وارد باتلاق کنند اما جمهوری اسلامی که همواره نشان داده مهره های خود را در صفحه شطرنج به درستی حرکت می دهد از هفتم اکتبر هم گام به گام پیش می آید.

به گزارش مشرق، در تهران هم به خوبی می دانند نبرد فعلی در منطقه فقط بخشی از جنگ سرنوشت ساز با نظام سرمایه داری است که در آینده وقوع آن غیرقابل اجتناب است و به همین دلیل با هوشیاری در حال مدیریت میدان هستند و تا لحظه موعود فرا رسد همه در سرزمین پارس از دور نظارگر سقوط رژیم صهیونیستی خواهند بود و خود را برای پایه گذاری تمدنی جدید آماده می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 55
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 22
  • حسن US ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    30 15
    اسراییل همه را داره قلع وقمع می‌کنه شما هم فقط حرف این کسانی که شهید شدند مثل سردار سلیمانی بودند
    • DE ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      9 6
      عکس العملی که آنها حتی حدس بزنند، بیشتر به نفع آنها نیست؟ بهتر نیست ما زمین عملیات و قواعد رزم را به آنها تحمیل کنیم؟
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      8 6
      ما قواعد بازی رزم و عملیات رو عوض میکنیم، بعد بازی بازی میکنیم....‌‌اسرائیل هم جدی جدی داره میزنه، دوتا از اون موشک ها رو بزنید تو تا آویوو ، مگه اسرائیل حمله مستقیم نکرد ، شما هم مستقیم بزن
    • DE ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      6 0
      این همه صغری - کبری نداشت که! از اول میگفتی: هیچ واکنشی.
    • ALIR IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      7 2
      اتفاقا و متاسفانه کار اسراییل از نظر نظامی یک پیروزی است! فرماندهان ما را یک به یک شهید میکند!. اول چرا امنیت ایشان را تامین نمی کنید دوم پدافند سوریه چرا عمل نمی کند!؟
    • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      1 1
      شهید نظر میکند به وجه الله درود خدا بر شهدا
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      1 0
      صبر استراتژیک
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    7 6
    صهیونیستها درتلاشند میدان بازی را عوض کنند .روزهای اول ۷ اکتبر بسیار گیج ومح بودند به هرچیز وهرکجا شلیک میکردند ازوحشت شهرک نشینها را مسلح تر ازقبل کردند .غزه را نابود کردند مردم را آواره وهزاران زن وکودک را قربانی کردند آمریکا وانگلیس را پدید آورنده صهیونیست دانستند وبنام سرزمین بی ملت برای ملت بی سرزمین چقدر خونریزی کردند جنایات بی سابقه درطول تاریخ را مرتکب شدند که حتی هیتلر نازیسیم درمقایسه با کارصهیونیستها قابل مقایسه نیست .حال که جهان بپا خواست وارزش انسانیت را درسایه حمایتهای آمریکا وانگلیس بی مقدار دانستند چاره ایی جز ترور کردن رهبران انقلابی که صدای آزادی ملت فلسطین را بگوش جهان رساندند درتلاش هستند با ترورکردن صدای ملت فلسطین را خاموش کنند ولی به هرمیزان ازملت فلسطین کشته شوند نسلهایی که پا به عرصه میگذارند و سوابق مصیبتهایی که برمردم فلسطین روا داشتند با اراده بی نظیر دنبال خواهند کرد .ترورها برای رژیم اشغالگر امنیت نخواهد اورد چون اینطور که پیش بینی میشود برای جایگزین شدن داوطلبانه به صف کشیده اند وهرروز که بگذرد صف طولانی تر را خواهید دید .پس بنای صهیونیست را باید زد وتا زده نشود آرامشی به منطقه برنخواهد گشت و انگلیس وآمریکا هم تحت فشار داخلی خود ناچار خواهند شد دربرابر فشار جهانیان عقب بنشیندزیرا تهدید کنند امنیت ملی خودشان خواهند بود .
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    10 7
    پارسیان یکبار با فرماندهی کورش یهودیان را ازدست ددمنش خونریز سده ی خود خود رهایی بخشید و این بار به فرمان و اجازه ی الهی، ملت ستمدیده ی فلسطین را از چنگال دیو صفتان ددمنش صهیونیسم آزاد خواهند کرد؛ الیس صبح بقریب
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      5 10
      این کشور فقط برای پارسیان نیست
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      3 1
      پارسیان اشاره به قوم ندارد ای قوم گرا!
  • DE ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    21 12
    "واکنش تهران به ترور مستشاران نظامی چیست؟ " مانند همیشه سخنان داغ در باره افسانه "انتقام سخت" و دیگر هیچ!
    • DE ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      2 6
      نخیر، این دفعه، در زمین دشمن و با قواعدی که اونا تعیین کردن، واکنش نشون میدن. :-)
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      3 0
      پشت صبر استراتژیک پنهان کردند
  • IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    49 5
    مطمئنی صهوینیست ها در حال ضربه خوردن هستن ؟؟؟ کشته های ایران که توی جنگ نیست از اسراییلی که 4 تا کشور بهش حمله میکنن بیشتره
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      2 3
      حدود 2000 نفر نظامی اسرائیلی در این جنگ کشته شدند اما ایران فقط 5 تا شهید داد.
    • داریوش IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 1
      احتمالا از اربیل و مقر تروریسم در سوریه و نابود شدن هزاران ماشین جنگی و کشته و معلول و روانی شدن دهها هزار نظامی صهیونیست و آوارگی و فرار دو ملیون صهیونیست و هزینه 100 میلیارد دلاری اسرائیل تروریست و زن و بچه کش خبر نداری یا دوست نداری خبر داشته باشی
  • نادر مهدوی IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    13 1
    رسانه‌های دشمن در حرکتی کم‌سابقه شادمانی خودشون از کشته شدن اعضای سپاه رو پنهان نمیکنن... قطعا پاسخ سپاه باید طوری باشد که این لبخند رضایت از لب آنها محو و رخت عزا جایگزینش شود
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    6 4
    تنها راه پاسخ به اسرایبل از خود همان سوریه هست.در سودیه ۴ گروه مقاومت یعنی فاطمیون حسینیون زینبیون و حیدریون مستقر هستند ولی چرا هیج کدام مثل حزب الله لبنان مسلح به موشک بالستیک و تجهیزات سنگین نیستن؟؟؟ضعف و فقدان یک گروه مقاومت مسلح در سوربه ضربه بزرگی به مقاومت زده.سوریه به دلیل جنگ داعش کشوری تقریبا ویران شده است از طرفی بخشی از خاک سوریه امروز در اشغال اسراییل هست.وجود یک گروه مسلح مثل حزب الله در سودیه میتونست هم با بازکردن جبهه جولان اشغالی گلوی اسراییل رو بفشاره و هم یار و یاور حزب الله لبنان باشه.انتقام از اسراییل نباید مستقیم از ایران باشه بلکه حمله باید از خود سوریه باشه.آیا نمیشد حشد الشعبی سوریه رو تاسیس کرد؟؟
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      3 4
      سوریه هم جیش الوطنی داره، همون بسیج مردمی ، چهارتا موتور قارقارک، دوتا اسلحه سبک ، تماااااام
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    35 4
    هیچ واکنشی در کار نیست ...
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    12 3
    یک لحظه فکر کنید یکی از فرماندهان ارشد آمریکا یا اسرائیل یا حتی پاکستان توسط دشمن کشته شده بود جواب آنها چه می بود؟؟!
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      4 5
      دکترین نظامی آمریکا بر اساس سود شرکتهای سازنده تسلیحات نظامی و بعد سناریوی فیلم های سینمایی مانند آرنولد - رامبو - سوپرمن ... پایه ریزی شده است که البته از نظر نظامی هیچ ارزشی ندارد. کلا فیلم بازی کردن است. و سر ملت ها را شیره مالیدن. برای همینه که برخی با تماشای چنین فیلمهایی دچار غربزدگی میشوند.. از نظر نظامی برای مثال پس از بمباران مردم افغانستان دست از پا درازتر آمریکا بدون هیچ دست آوردی مجبور به فرار می شود . در مقابله با یمن نیز چنین خواهد بود.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    4 11
    آمریکا و صهیونیستها در واقع فقط برای خریدن زمان بیشتر و سرگرم کردن افکار عمومی جهان فعلا دست و پا میزنند. آنچه آنها از آن به شدت هراس دارند رابطه استراتژیک ایران - روسیه - چین است که البته به همین جا نیز ختم نمیشود. در صورت درگیری آنها می دانند که در جبهه ای وسیع شامل بلاروس - کشورهای آسیای میانه - عراق - سوریه - لبنان - یمن - کره شمالی و حداقل چند کشور دیگر در آفریقا و آمریکای لاتین علاوه بر ایران - روسیه - چین درگیر خواهند بود که در این حالت نابودی غرب - صهیونیسم حتمی است.
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      6 2
      این چرندیات رو دقیقا از کجاها در میارید؟؟؟
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    6 4
    انتقام وگوشی مالی صهیونی می تواند باز کردن جبهه‌ سوريه درجولان اشغالی وموشکباران پایگاه های هوایی رژيم اسرائيل باشد
    • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      5 1
      این یعنی بمباران سنگین سوریه و دمشق و ایجاد مشکلات جدی برای مردم سوریه و افزایش نارضایتی مردمی، چیزی که اسرائیل از خداسه، نقطه قوت اسراییل همین نیروی هوایی اونه و بدش نمیاد علیه سوریه استفاده کنه، به ویژه این که سوریه توان موشکی حزب‌الله رو برای اقدام متقابل نداره
  • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    3 1
    بنه نظره من هر مستشار در کشور ثالث دشمن محسوب میشود و کشتن آن واجب است
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    34 3
    فقط این وسط دلیل اون عملیات حماس رو توروزهفت اکتبر اگر کسی فهمید به ما هم بگه .شما که زدن بلد نبودین همش هم دارین تلفات میدین دو سوم غزه هم ازدست دادین دیگه ادای فاتحین رو درنیارین .دیروز تو سوریه تو یک منطقه حساس دقیقا جایی که فرماندهان ارشد اطلاعاتی ایران بودن رو اسراییل با موشک زده .دلیلش جز این هست که میان نیروهای خودی جاسوس دارن ؟بلوف نزنین طرف مقابل کاربلد وکارکشته هست تو چند تا جبهه داره می جنگه
  • US ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    19 3
    واکنش خاصی نشان نمیدهند فقط یه چند روز تهدید میکنن و از انتقام سخت میگویند و از پاسخ سخت میگویند تا ترور بعدی اسراییل منتظر می‌مانند تا دوباره همون ها رو تکرار کنند و اسم هم مینویسند برای اعزام به غزه و بعد میروند مقداری شعار می‌دهند و ....
  • SS IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    3 7
    خدا لعنت کنه آل اصلاحات که ترس از اینکه اگر به این قبیل ترورها پاسخ سخت بدیم جنگ میشه رو بنا نهادن.آتش این بدعت بد از گور جماعت غرب دوست و بزدل اصلاح طلب بلند میشه هنوز افاضات ظریف که میگفت آمریکا با زدن یه دکمه همه سیستم دفاعی مارو از کار میندازه تو گوشمونه.ظاهرا هنوز این ترس و این بدعت تو افکار رده بالاهای سیاسی و امنیتی لنگر انداخته.حیف و صد واویلا که باید با این بی تدبیری شاهد شهادت بهترین و زبده ترین و مخلصترین نفراتمون تو منطقه باشیم.تربیت و جایگزینی و جاگیر کردن چنین افرادی در منطقه با این حساسیت که روز به روز حساستر میشه بسیار زمانبر و پرهزینه و مخاطره هست و زمان به نفع ما نیست.ظاهرا اسرائیل راهبرد جدیدی داره که افراد نخبه مقاومت رو قبل از هجوم به لبنان یا سایر نقاط حذف کنه تا در صورت تجاوز دست مقاومت از مدیریت مدیران با تجربه میدانی و افراد نافذ در تامین سلاح مقاومت خالی کنه.اینکه بگیم فلانی رو شهید کردن از اون بهتر داریم خوش خیالیه چون اگر اسرائیل مجازات نشه همون افراد هم در لیست ترور قرار میگیرن و ترور میشن ما تا ابد و بیشمار از این دست افراد خبره و کار کشته نداریم که بزاریم اسرائیل به راحتی و بی ترس از مجازات اونا رو شهید کنه.
  • Sm IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    7 3
    تا بمب اتمی نسازید همینجور کتک می‌خورید ذلت تا کی...
  • حسین IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    21 2
    اسرائیل داره طبق برنامه کار میکنه.یه بازی حساب شده. ترورهای موفق بدون قبول مسئولیت که اگر پاسخ بدیم آمریکا مجبوره بیاد وسط.خوب ما که به اصطلاح شطرنج رو اختراع کردیو و تخته نرد رو باید جوابی که نه بلکه بهتر از اونها بازی کنیم.وقتی به اربیل حمله موشکی می کنیم و با گردن کلفتی می گیم مت بودیم هم تو عراق علیهم ن موضع می گیرند هم اروپا و آمریکا وق وق می کنند هم اسرائیل جواب میده تا بقیه ماستاشون رو کیسه کنند.اگر میزدیم و یک گروه عراقی مسئولیتش رو قبول می کرد ما می مردیم؟ حالا که رو بازی می کنیم باید بدانیم که فرودگاه بن گوردون و فرودگاه‌های نظامی اسرائیل اصلی ترین هدف است که باید بطور کامل از سرویس‌دهی خارج بشه وقتی حمله از طریق هواپیما انجام میشه فرودگاه یه هدف مشروع برای پاسخ. هم بمباران غزه متوقف میشه هم بمباران جنوب لبنان هم حمله به سوریه. یه نکته هم داشت یادم می رفت اسرائیل با هفت هشت میلیون جمعیت هم زمان داره توی هفت جبهه می جنگه.بابا جسارت چیز خوبیه.
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      12 1
      احسنت. نمی دونم چرا هر کاری می کنیم سریع با افتخار میگیم ما بودیم! مگه طرف مقابل میزنه مسئولیت قبول میکنه؟؟ مثلا خیال می کنیم اینطوری خیلی ازمون میترسن. پاکستان هم حسابمون نمیکنه اونوقت انتظار داریم اسرائیل که پشتش به 20 تا کشور غربی و شرقی گرمه ازمون حساب ببره؟
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    28 3
    واکنش ما بمباران یک خانه در اربیل هست 🤣🤣🤣🤣
    • SS IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
      0 1
      نیشت ببند. همون خونه لونه جاسوسی بود که خوبم زدن جوری هم زدن که مغز استخون اسرائیل و بارزانی تیر کشید.
    • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      0 1
      اون ۲۰۰۰ تا سرباز و ۱۹ افسر اسرائیل باد هوا بودن؟
    • عبداله IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      1 0
      منظورت از خونه همون انبار میلگرد و بتن چندلایه بود؟!
  • حسین IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    اداره شمال عراق داره در رسانه های رسمی خودش تحریم کالاهای ایرانی رو بشدت تبلیغ می کنه، با همه توان دارن زور میزنن و هزینه میدن تا مثلا ثابت کنن که سپاه یه خانواده عادی و بیگناه رو قتل و عام کرده! در مقابلش سکوت جایز نیست
  • یزدان IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    چون زورش زیاده و گردنش کلفت حریف میطلبه کسی هست؟
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    10 0
    دیگه برا نیروهای انقلابی هم داره ثابت میشه که فقط شعار میدیم اهل انتقام نیستیم
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    باکو و دبی گزینه های خوبی برای شکار تشکیلات موساد هست
  • محمد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    ایا نباید دراین زمان حساس مواد امنییتی بیشر رعایت گردد که موجب خسارت نشویم؟؟!!
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    موشک زدن به اربیل
  • بهزادی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    ایران باید از همه ابزارهای پیدا و پنهان ، برای ضربه زدن به اسرائیل استفاده کنه. سران امنیتی و نظامی بهتر به ماجرا واقفند. این کار دوستان انقلاب را خوشحال و سست عنصرها رو از قدرت ایران میخکوب می کنه . یا علی مدد.
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 1
    خیبر خیبر یا صهیون ، جیش محمد قادمون . به ولله وقتش رسیده و بهترین موقعیت و بهانه برای نبرد بزرگ اورشلیم و پایان صهیونیسم در خاورمیانه هستش.
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    فقط هارت و پورت
  • ایرانی DE ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    واکنش تهران به ترور مستشارانش چیست؟
  • FR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    انشالله
  • کارشناس IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    1 0
    در فضای خاکستری امنیتی ، انتقامی متوازن و همانند.
  • US ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    2 0
    صبر استراتژیک
  • محسن IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    2 0
    اسرائیل داره یکه تازی می کنه ؛ کاش دست و بال مقاومت بسته نبود ، کاش روحیه یمنی ها واگیردار بود ؛ کاش یکم جیگر گذشتگانمون به ارثمون می رسید ؛ هر کاری می خواد داره میکنه حرومی ، ایران با این عظمت فقط نگاه میکنه ؛ بابا یه تکون بخوریم بد نیستا ؛ هی هر چی میشه اربیل رو میزنیم ؛ بابا موشک و پهباد داشتن که هنر نیس خیلیا دارن جیگر استفاده کردنش در مکان و زمان مناسب جیگر میخواد
  • مهدی US ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    2 0
    سئوال من از عزیزان سپاه این است که هنوز متوجه نشدن که در سوریه نیروهای امنیتی ما داراند بوسیله گروهی از دشمنان شناسائی و مورد حمله قرار میگیرند.
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
    1 1
    دیروز عربستان و اردن طرحی رو ارائه دادن که با ایجاد سد زمینی در برابر حوثی ها ورود کالا به بندر ایلات رو از طریق کشتی ها تسهیل کنن .یعنی فلسطینی های بیچاره با گرازهای وحشی طرفه .همشون صهیونیستی هستن.ایران مجبوره وارد جنگ بشه و گرنه بعدا سراغ ما خواهند آمد .سبوئیت دولت مصر و عربستان و اردن و امارات و بحرین کمتر از اسرائیل نیس و همشون تشنه خون فلسطینی ها هستن
    • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
      1 0
      قاون اساسی را بخوان جوابت درآنجا آمده بیجهت چرت وپرت تحویل نده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس