کد خبر 1576086
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
رایزنی نخست وزیر عراق با پادشاه اردن درباره غزه

نخست وزیر عراق و پادشاه اردن اوضاع و تحولات غزه در سایه تداوم تجاوزها و نسل کشی رژیم صهیونیستی  را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

به گزارش مشرق، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق و عبدالله دوم پادشاه اردن در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ ۲۰۲۴ اوضاع و تحولات منطقه و تقویت روابط دو جانبه را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این دیدار روابط دوجانبه میان دو کشور و همچنین راه های تقویت و حمایت از شراکت اقتصادی و تکامل و هماهنگی در بخش های مختلف توسعه ای را به گونه ای که به مصلحت و منفعت مردم دو کشور برادر و در راستای افزایش فرصت های توسعه پایدار باشد؛ مورد بحث و بررسی قرار دادند.

السودانی و ملک عبدالله همچنین اوضاع و تحولات غزه در سایه تداوم تجاوزات و قرار گرفتن مردم فلسطین در معرض جنایت نسل کشی رژیم صهیونیستی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

السودانی در این دیدار بر ضرورت تلاش در راستای متوقف کردن قتل روشمند فلسطینیان تاکید کرد و قدرت های بزرگ و سازمانهای بین المللی را به ارائه کمک های بشردوستانه به فلسطینی ها و جلوگیری از گسترش درگیری ها در منطقه ترغیب کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل متحد ومتراکم و متفق شوند، مقطع زمانی حیاتی کنونی بهترین فرصت وبهانه برای نابودی اسرائیل است. پرونده جنایت یهود غاصب در غزه دلیلی منطقی وقانونی برای نابودیش است ، این فرصت و بهانه نابود کردن اسرائیل هر صد سال یک بار هم پیش نمی آید و اکنون پیش آمده. یک کشور باید لیدر وجهت دهند اتحاد نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل شود و از نیروهای مسلح دول اسلامی برای جهاد با اسرائیل بیعت بگیرد.ایران می تواند لیدر این اتحاد وبیعت مقدس شود. موضع گیری محکم اخیر کشور مصر در مقابل اسرائیل و تهدید نظامی اسرائیل توسط مصر نشان می دهد که دول اسلامی انگیزه قوی برای جهاد با اسرائیل دارند . ایران نباید به تنهایی به نبرد مستقیم یا غیر مستقیم با اسرائیل رود که اگر چنین کند قطعا خوار و ذلیل خواهد شد وشکست خواهد خورد ، خداوند با جماعت است و خداوند از مسلمانان امت واحد ومتفق و متحد را می خواهد نه امت متفرق و پراکنده.
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    0 0
    اردن کودک کش
  • Jowad US ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    0 0
    دولت عراق به ورود مزدوران آمریکایی به منطقه پایان می دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس