ترفند سرویس جاسوسی اوکراین برای ترور سیاست‌مدار روس+ فیلم

سرویس امنیت فدرال روسیه تصاویر و نحوه عمل عامل سرویس‌های امنیتی اوکراین برای ترور سیاست‌مدار روس را منتشر کردند.

به گزارش مشرق، سرویس امنیت فدرال روسی (FSB) تصویر و نحوه بمب‌گذاری عامل سرویس‌های امنیتی اوکراین برای ترور سیاست‌مدار روس در منطقه زاپروژیا را منتشر کرد.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد عامل و مجری طرح ترور سیاست‌مدار روس با وانمودکردن به معلولیت بمب را در زیر ماشین سیاست‌مدار روس جایگذاری می‌کند.

ساعاتی پیش سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از حمله تروریستی علیه یک شخصیت سیاسی در منطقه زاپوروژیه جلوگیری شده است. در این بیانیه آمده است که «این جنایت قرار بود توسط ویتالی دیاتلنکو، شهروند روس که توسط سرویس امنیتی اوکراین استخدام شده بود، انجام شود.»

به گفته FSB هنگام تلاش برای دستگیری دیاتلنکو، او مقاومت مسلحانه نشان داد و خنثی شد. این عملیات هیچ خسارت مادی و تلفات انسانی در پی نداشت.

سرویس امنیت فدرال روسیه اواسط بهمن نیز اعلام کرد که «ایلیا پونومارف»، نماینده سابق دومای دولتی این کشور (که به عنوان یک عامل خارجی شناخته می شود) به خیانت بزرگ متهم شده است.

در بیانیه سازمان امنیت فدرال روسیه آمده است که « بر اساس داده‌های جمع آوری شده، اداره تحقیقاتFSB، پرونده‌ای جنایی (مرتبط با ایلیا پونومارف) را باز کرده است؛ پرونده‌ای که تجمیعی از جرم‌های ماده ۲۷۵ (خیانت به کشور به شکل جانبداری از دشمن)، قسمت ۲، ماده ۲۰۵.۵ (مشارکت در فعالیت های یک سازمان تروریستی شناخته شده بر اساس قوانین روسیه)، بخش ۲، ماده ۲۰۵.۲ (تماس های عمومی در اینترنت برای فعالیت های تروریستی)، و بخش «v» قسمت ۲، ماده ۲۸۰.۴ (تماس های عمومی در اینترنت با هدف ضربه‌زدن به امنیت روسیه) است.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که «تحقیقات همچنان ادامه دارد و اقدامات همه کسانی که مطابق با قانون جنایی روسیه درگیر بوده‌اند و مشارکت داشته‌اند، شناسایی می‌شوند و هم‌دستان رژیم کی‌یف به‌شدت مجازات خواهند شد.

آن‌گونه که در بیانیه سازمان امنیت فدرال روسیه گزارش شده « پونومارف از سال ۲۰۱۴ فعالانه از رژیم کی یف حمایت کرده و پیوستن کریمه به روسیه را علنا محکوم کرده است. از آغاز عملیات ویژه نظامی، او علناً از واحدهای مسلح «نیروهای داوطلب روسیه» و «سپاه آزادی روسیه» ( که هر دو به عنوان سازمان‌های تروریستی در روسیه شناخته می‌شوند) که در اوکراین تأسیس شده‌اند و علیه قوانین روسیه می‌جنگند، اعلام حمایت کرده است.

بنا براعلام FSB، این قانونگذار سابق روسیه مرتکب خیانت بزرگ شده، زیرا از شهروندان روسیه خواسته تا به ارتش اوکراین بپیوندند و علیه روسیه بجنگند. او همچنین خواستار اقداماتی برای به دست گرفتن قدرت از طریق برکناری مقامات فعلی و رییس جمهور روسیه شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    29 21
    دم نیروهای امنیتی روسیه گرم!! میگن هر مزدور اوکراینی کوکائینی نازی همجنس باز و یا یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکش رو بکشی صواب کشتن صد تا کفتار رو داره!!
    • ایران IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      10 13
      خودتو کشتی یکم نفس بکش! با فحش و بد وبیراه هیچی درست نمیشه!
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      7 3
      من که خودمو نکشتم ولی یانکی جماعت و طرفداراشون فقط لیاقت فحش دارن و نباید باهاشون مثل آدم حرف زد، شما "خودشو" ناراحت نکن !!!
    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      1 0
      مرگ بر منگلیس
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    20 17
    من ایمان دارم روس ها نامردانی بیش نیستند
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      7 9
      تو که از هیچ نوع ایمانی بویی نبردی ولی از قدیم گفتن یانکی جماعت فقط تودهنی و پس گردنی حالیشه و یانکی خوب هم فقط یانکی مرده هست!!
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    15 39
    درود بر روسیه
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      9 4
      احسنت 👍👍🇷🇺🇷🇺🇷🇺
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    1 0
    پس بگو چرا بهش میگن زلنسکی گدا حیتی سبک حملاتشم گدایی هست
  • ایران IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    جچدعای تمام مردم ایران منهای 5 درصد شرق گدا همراه راهتان اوکراین پیروز است
  • الپ ارسلان IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    0 1
    فاز دوم شکست روس بعد از آمدن ترامپ رو۹۰سیه دو سال در جنگ اوکراین گیر کرده الان کشوری ضعیف است که فقط اتکا به سلاح اتمی دارد با دو سه تا متحد مثل ایران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس