کد خبر 1587755
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
نجات ۸ ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان

نیروی دریایی پاکستان هشت ماهیگیر ایرانی را نجات داد.

به گزارش مشرق، نیروی دریایی پاکستان اعلام کرد: ناو جنگی «پی ان اس یرموک» نیروی دریایی پاکستان هشت ماهیگیر ایرانی را آب‌های آزاد نجات داد.

به گفته منابع خبری قایق این ماهیگیران ایرانی دچار آتش سوزی شده بود که عملیات اطفا حریق با موفقیت توسط نیروی دریایی پاکستان انجام شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • nima IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    4 1
    ((نجات ۸ ماهیگیر ایرانی توسط نیروی دریایی پاکستان)) اینم جواب اونهایی که میخواستن برای یه مشت تروریست با پاکستان وارد جنگ بشیم . به هر حال ما تروریستها رو تو خاک پاکستان زدیم . خود پاکستانی ها هم می دونستند اما چیزی نمی گفتند . تا اینکه ما اونو رسانه ای کردیم . وقتی این اتفاق افتاد پاکستان تحت فشار رسانه ای به خصوص رسانه های هندی کثیف و نجس قرار گرفت و مجبور به پاسخ گوئی بود و اون حمله توپ خانه ای و در نهایت تصاویر چند زن و مرد و کودک تبعه پاکستانی که تو خاک این ایران کشته شدن و فرو کش کردن ماجرا . دقت کنید چند تصویر مرد و زن و کودک کشته شده تو خاک ایران . آیا تا به حال کسی فیلم اینکه اجساد این قربانیان رو از زیر آوار حمله در آوردن کسی دیده ؟؟؟؟؟ فقط عکس چند نفر . اونم با این گوشی هایی که امروزه دیگه دست هر کسی یکی هست . آیا کسی فیلم در آوردن قربانیان حمله پاکستان به روستایی تو خاک ایران رو دیده ؟؟؟؟؟ همش یک پاسخ داره این فقط یک سری عکس بودن و آنچه اتفاق افتاد هماهنگی بین ایران و پاکستان و یک سناریوی رسانه ای جهت فرو کش کردن ماجرا . بعدش رو که همه خوب میدونین . ایران و پاکستان دو کشور دوست و برادر . خیلی هم خوب . باید به این برنامه ریزی احست گفت . که تو نقشه انگلیس کثیف که توسط رسانه های هندی کثیف تر از انگلیس جهت تحقیر مردم پاکستان و تحریک اونها به جنگ بود نیافتادن . بچه ها متشکریم !!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس