قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از قدردانی رئیس جمهور از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار اخیر شعرا با رهبر معظم انقلاب در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: به نمایندگی از اصحاب فرهنگ و شعر از رهبر انقلاب بابت توجهی که به مقوله ادبیات و فرهنگ دارند، سپاسگزارم.

وی افزود: از اول فروردین نمایشگاه قرآن شروع شده و استقبال و بازدید بسیار فراتر از برآوردهای ما بود مردم از قبل از افطار در نمایشگاه قرآن حاضر می شوند از رسانه ملی بابت همیاری با این رویداد تشکر میکنم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: دیشب برای اولین بار برای پیوست فرهنگی شعار سال جلسه ای با وزیر اقتصاد برگزار کردیم.

وی بیان کرد: شب گذشته همچنین ۷ جلد از کتاب های اندیشمندان غیرمسلمان درباره ائمه شیعه رونمایی شد و این کتب بسیار مهم و قابل توجه حدود ۱۰۰ جلد درباره زندگی آل الله است و در وزارت فرهنگ با همکاری مؤسسه ایران چاپ و منتشر می شود.

اسماعیلی تأکید کرد: امسال همچنین جایزه «حافظ شو» برای کودکان زیر ۱۴ سال را داریم و امید است این برنامه ها اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری در بخش های فرهنگی - قرآنی و مساجد برنامه های متعددی داریم که یکی از برنامه های اصلی ما حل مسائل صنفی هنرمندان و اصحاب فرهنگ در حوزه های بیمه و مسکن است.

وزیر فرهنگ با اشاره به برگزاری جشن دیروز به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استادیوم آزادی تأکید کرد: امروز رئیس جمهور در جلسه دولت از جشن امام حسنی ها تقدیر کرد، برنامه بسیار خوبی بود از کسانی که زحمت کشیدند و این مراسم شورانگیز و پر از نشاط دینی را با حضور خانواده ها در ورزشگاه آزادی برگزار کردند، تشکر می کنم.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • DE ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    1 6
    زنده باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس