کد خبر 1589043
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
‌

وزیر خارجه فرانسه روز شنبه تاکید کرد که این کشور به شدت و به طور رسمی با هرگونه عملیات نظامی در شهر رفح در جنوب غزه مخالف است.

به گزارش مشرق، «استفان سیجورنه» وزیر خارجه فرانسه روز شنبه گفت که پاریس رایزنی‌ها با برخی کشورها در خصوص روند سیاسی در خاورمیانه را آغاز کرده و تلاش اروپایی-عربی مشترکی را برای خروج از بحران در غزه در پیش گرفته است.وی در ادامه سخنانش گفت: «فرانسه به شدت و به صورت رسمی با هرگونه عملیات نظامی در شهر رفح مخالف است».وزیر خارجه فرانسه اضافه کرد: «خواستار توقف عملیات نظامی در غزه بوده و این چیزی است که در شورای امنیت سازمان ملل به آن رای دادیم».سیجورنه گفت: «اسرائیل می‌تواند به صورت فوری و زمینی کمک‌های بشردوستانه را وارد غزه کند و فاجعه انسانی به نفع امنیت اسرائیل نیست».وی افزود: «هم اکنون زمان آن فرا رسیده که چارچوب صلح دائم در خاورمیانه و با همراهی بین‌المللی گذاشته شود».

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 0
    فرانسه مکار، ‌میخواد برای بار دوم با ابزار فریب جایگاه خودش رو محکم کنه و با وراز ترحم کاذب، دلربایی کنه از مردم منطقه و خودش رو دوست نشون بده، منطقه لبنان و سوریه و ... بصورت سنتی حیات خلوت فرانسه بودن برای سالها.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس