کد خبر 1590992
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
ایران اسرائیل

گفت: این چه حسابی است که هر وقت صهیونیست‌ها با بن‌بست روبه‌رو می‌شوند، در این‌جا یک مشت غربگدای کاسه‌لیس عزا می‌گیرند؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: منوشه امیر (همان منوچهر ساچمه‌چی تهرانی‌) و سردبیر رادیو اسرائیل از جمعیت عظیم در راهپیمائی روز قدس به وحشت افتاده و شرایط صهیونیست‌ها را بسیار خطرناک ارزیابی کرده است.

گفتم: دیگه چی؟!

گفت: خبرگزاری‌های غربی هم در گزارش‌های پی‌درپی خود به تاکید ایران بر انتقام خون شهدای اخیر اشاره داشته و اعلام کرده‌اند که ترس از انتقام ایران به کابوسی وحشتناک برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

گفتم: پس بگو چرا جریان غربگدای داخلی در رسانه‌های خود دوره افتاده‌اند تا با انتشار اخبار جعلی با هدف ایجاد انتظارات تورمی و ملتهب کردن افکار عمومی کشور و... به زعم خود در تصمیم مسئولان برای پاسخ پشیمان‌کننده به رژیم صهیونیستی اخلال ایجاد کنند!

گفت: این چه حسابی است که هر وقت صهیونیست‌ها با بن‌بست روبه‌رو می‌شوند، در این‌جا یک مشت غربگدای کاسه‌لیس عزا می‌گیرند؟!

گفتم: شخصی در بیمارستان به ملاقات مریض رفته بود ولی هنگامی که داشت حال مریض رو می‌پرسید متوجه شد که صورت مریض سیاه شده و به نَفَس نَفس افتاده! و دقایقی بعد یارو مُرد!‌... بعداً معلوم شد طرف پایش را روی شیلنگ اکسیژن گذاشته بود!! و...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    درسته که آمریکا با ابزار گران کردن دلار حلقوم مردم ایران رو فشار میده و تو ماهواره میگه "کار دولته!!" و گاو ماهواره هم باور می کنه ولی از نقش افسادی های بیشرف داخلی در همدستی با آمریکا نباید غافل بود. چرا تا حالا جز انگشت شماری از "تروریست های ارزی" اعدام نشدن؟ کدوم کشور تو دنیا اجازه میده یه مشت مزدور حیوون با ارزش پولش بازی کنن؟ می گیرنشون و مثل گوسفند آویزونشون می کنن. بدون هیچ ترحمی.
  • US ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 2
    به جای این خزعبلات، به فکر اعاده حیثیت بر باد رفته توسط یک کشور جعلی ۷ میلیونی علیه ایران ۸۵ میلیونی باشید!!
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    1 0
    البته نباید به اراجیف غربگداها توجه کنیم لیکن در پاسخ پشیمان کننده ایران باید همه جوانب اقتصادی و غیر اقتصادی داخل کشور را محاسبه کنیم. محاسبه و تصمیم درست و بدور از عجله کاری هست که نظام ما باید قبل از پاسخ انجام دهد. نظام قبلا در حمله عین الاسد عجله کرد و نتیجه اش خیلی بد بود. پرونده هواپیمای اوکراینی تا سالها ابزار فشار بر علیه ما باقی خواهد ماند.
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      0 0
      زرشک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس