واکنش وزیر دفاع انگلیس به توقیف کشتی صهیونیستی در تنگه هرمز

وزیر دفاع انگلیس توقیف کشتی باری توسط سپاه پاسداران در تنگه هرمز را غیرقابل‌قبول و نقض قوانین بین‌المللی خواند.

به گزارش مشرق، «گرانت شاپس» وزیر دفاع انگلیس امروز شنبه مدعی شد توقیف کشتی باری MSC Aries توسط ایران غیرقابل قبول و نقض آشکار قوانین بین‌المللی است.

پیش از این، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیسی در پی توقیف یک کشتی مرتبط با این رژیم توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس ایران را به «دزدی دریایی» متهم کرده و مدعی شد که عملیات «ناقض قوانین بین‌المللی» است.

نیروی دریایی سپاه ظهر امروز یک کشتی باری مرتبط با رژیم صهیونیستی را در منطقه خلیج فارس توقیف کرد.

برخی منابع خبری مدعی شدند این کشتی باری که «ام‌اس‌سی‌آریز» (MSC Aries) نام دارد با پرچم پرتغال فعالیت می‌کند و مرتبط با شرکت «زودیاک مریتایم» مستقر در لندن است که مالک آن یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    نقض قوانین بین‌المللی وتوی نسل کشی صهیونیست ها هست نقض قوانین بین‌المللی عدم محکومیت و مجازات حمله به مرکز دیپلماتیک ایران هست. نقض قوانین بین‌المللی گرسنگی دادن به اطفال و دارو ندادن به مريض ها هست نقض قوانین بین‌المللی دادن سلاح به صهیونیست ها برای کشتن مسلمانان هست و نقض قوانین بین‌المللی تحریم های یک جانبه به ایران و فشار به ملت ایران است، نقض قانون بین‌المللی تروریستی خواندن نیروی نظامی یک کشور هست....
  • US ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 0
    خوبه ملعون تا چیزی علیه شما حادث می شود قوانین بین‌المللی شکوه میزنه و مقدس می شود!! ولی در حمله شما به حاکمیت ملی کشورها و حمایت از قتل عام مردم دیگر کشورها قوانین بین‌المللی اندازه سرسوزن ارزش و اهمیت ندارد!! یعنی قانون بین‌المللی کلا در خدمت شما هست.
  • خودم IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    ارسال سلاح برای کشتن زن وبچهای بی گناه مردم غزه، قانونی است ؟؟؟؟؟؟؟ ابله! این تازه به منزله یک سوزن است که دارید سوزش آن را احساس می کنید! منتظر ضربه‌های کاریترهم باشید ای خناسهای ادم نما!
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    حمله به کنسولگری ناقض قوانین بین المللی نیست !نسل کشی در فلسطین ناقض قوانین بین المللی نیست!حمله و تجاوز به خاک سوریه ناقض نیست ولی برای ایران هست!در مقابل این استعمارگران فقط موشک های قاره پیما و کلاهک های هسته ای جواب میده.فقط زور.
  • CN ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۶
    0 0
    سوختن ته و روی آمریکا و انگلیس دیدنیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس