کد خبر 1594420
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴

به گزارش مشرق، امیرعلی ابوالفتح، فعال رسانه در توئیتی نوشت:

آمریکا و اروپا جوری از اعمال تحریمها بر صنایع موشکی و پهپادی ایران خبر می دهند که گویی تا به حال این صنایع زیر تحریم نبودند.

صنایع موشکی و پهپادی ایران زیر شدیدترین تحریم های تاریخ معاصر متولد شدند، رشد کردند و به بالندگی رسیدند و هرچه بیشتر تحریم شدند، بیشتر به موفقیت دست یافتند.

تحریم اثری بر برنامه موشکی ایران ندارد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    زبان زور : تنها زبان بین المللی معتبر کل جهان ـــ در تمام طول تاریخ و تمامی عرض های جغرافیا.ــــ هر که زورش بیش ؛ حقش بیشتر.
  • DE ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    تحریم اثری بر برنامه موشکی ایران ندارد/ برعکس تحریمها باعث شد کشور موشکی شود اگر تحریم نبودیم نفت میدادیم و مانند گاوهای شیرده موشک میخریدیم نفت تمام گاو شیرده تمام, تمام/ اگر امریکای احمق کودن هوشیار بود از اول با ما کنار آمده بود و ما را وابسته خود میکرد مانند زمان پالانی پدر و پالانی پسر . ما اینقدر غربگدا و خودتحقیر کن و بیجا کلام داریم که نوکر کلفتی امریکا را میکردند
  • محمود IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    ایران اگر در حوزه نظامی تحریم نبود بجای ساختن تجهیزات نظامی در بازار تسلیحات نیازهای خود را تامین می کرد که در این صورت اسرار ان سلاحها هم برای غربیها معلوم بود اما چون چنین نبود خود با نبوغ جوانان عزیزش و با ایده های نو سلاحهای منحصر به فردی ساخت که الان نتیجه اش را می بینیم.و غرب هنوز راه مقابله با انها را نمی داند.
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    0 0
    خط تولید یک جنگنده پیشرفته رو بیارید ایران، بهترین قدم برای ساخت جنگنده سنگین همین کار هست. اولش خط تولید بعد مهندسی معکوس، مثل جنگنده چینی J20 و J31.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس