کد خبر 190604
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۱۸

مهرداد خوشبخت کارگردان فیلم سینمایی" عقاب صحرا" از تحویل این فیلم به لابراتوار خبر داد تا برای نمایش در چهارمین روز جشنواره فیلم فجر آماده شود.

به گزارش مشرق، مهرداد خوشبخت کارگردان سینمای ایران در گفتگو با مهر از آماده شدن فیلم "عقاب صحرا" برای نمایش در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: فیلم"عقاب صحرا" امروز تحویل لابراتوار شد تا برای نمایش در چهارمین روز از از برگزاری جشنواره فیلم فجر آماده شود.

این کارگردان در ادامه افزود: همچنین قرارست این فیلم فرمت DCP شود تا برای نمایش در برج میلاد آماده شود. همچنین صداگذاری و جلوه های بصری این فیلم خیلی سخت بود به همین دلیل کار بر روی مراحل فنی این فیلم سینمایی به طول انجامید.

کارگردان فیلم سینمایی "عقاب صحرا" در ادامه با اشاره به داستان این فیلم سینمایی متذکر شد: این فیلم یک روایت تاریخی درباره صلح حدیبیه تا فتح مکه است و بیست ماه از این واقعه را به تصویر می‌کشد.

خوشبخت در پایان افزود: در واقع تاثیر صلح حدیبیه در زندگی اوبصیر به عنوان یک مسلمان بررسی می شود. به عنوان یک کارگردان سعی کردم فیلم قصه گو روایت کنم که بیننده از آغاز تا پایان فیلم را ببیند و احساس خستگی نکند.  


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس