عملیات پاکسازی منطقه الکرمه فلوجه واقع در استان غربی الانبار عراق توسط هزاران نفر از رزمندگان حشد الشعبی همچنان ادامه دارد. طی این عملیات دهها نفر از تروریستهای تکفیری شامل اتباع چچن، عربستان سعود، چین، تونس و افغانستان به هلاکت رسیده و مقادیر فراوانی سلاح و مواد منفجره از تروریستهای تکفیری داعش کشف شده است.

گروه بین الملل مشرق- عملیات پاکسازی منطقه الکرمه فلوجه واقع در استان غربی الانبار عراق توسط هزاران نفر از رزمندگان حشد الشعبی همچنان ادامه دارد. طی این عملیات دهها نفر از تروریستهای تکفیری شامل اتباع چچن، عربستان سعود، چین، تونس و افغانستان به هلاکت رسیده و مقادیر فراوانی سلاح و مواد منفجره از تروریستهای تکفیری داعش کشف شده است.

نبردهای بیجی به روایت دوربین حشدالشعبی+عکس و فیلم

عملیات پاکسازی منطقه الکرمه، در راستای بستر سازیها برای عملیات بزرگ بازپس گیری شهر فلوجه یکی از مقرهای بزرگ حضور و فعالیتهای تروریستهای داعشی - بعثی بوده که از چند هفته پیش آغاز شده است. نیروهای حشد الشعبی در این عملیات از پشتیبانی واحدهای پیاده ارتش و پلیس فدرال عراق و حمایت هوایی بمب افکنهای نیروی هوایی ارتش این کشور نیز برخوردار هستند.

نبردهای بیجی به روایت دوربین حشدالشعبی+عکس و فیلم

طی یک هفته گذشته شهر الکرمه و فلوجه هدف بمبارانها و موشک بارانهای شدید واحدهای نظامی بسیح مردمی و  ارتش عراق با هدف انهدام مراکز تجمع، خطوط تدارکاتی و کاروانهای نیرو و تسلیحاتی داعش قرار داشته اند.شهر الکرمه به دلیل قرار گرفتن در شرق فلوجه و علاوه بر آن، قرار گرفتن در مسیر جاده فلوجه - التاجی در شمال بغداد پایتخت عراق یکی از محورهای مهم عملیاتی نیروهای بسیح مردم و ارتش عراق در عملیات نظامی بازپس گیری فلوجه بوده و همین موضوع، اهمیت پاکسازی سریع و کامل آن را صد چندان کرده است.

نبردهای بیجی به روایت دوربین حشدالشعبی+عکس و فیلم

هدف اصلی نیروهای دولتی عراقی از تصرف الکرمه و فلوجه ایجاد مسیر امن برای رسیده به شهر رمادی مرکز استان الانبار است که در حمله دو ماه پیش تروریستهای داعش به اشغال آنها در آمده بود.

نبردهای الکرمه فلوجه به روایت دوربین حشدالشعبی+عکس و فیلم


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس