کد خبر 566359
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷

عضو شورای استانی الانبار با بیان اینکه ساعت صفر عملیات آزادسازی فلوجه بسیار نزدیک شده، گفت: در نتیجه بهبود اوضاع امنیتی الرمادی، خانواده‌های آواره این شهر به دیار خود بازمی‌گردند.

 به گزارش مشرق، «محمود احمد»، عضو شورای استانی الانبار در غرب عراق با اشاره به پیشروی یگان‌های نظامی برای آزادسازی مناطق غرب و شمال شهر هیت اظهار داست: ساعت صفر برای آغاز عملیات در رطبه و فلوجه بسیار نزدیک شده است.

وی افزود: اوضاع امنیتی در شهرهای رمادی و خالدیه بهبود یافته و تلاش‌ها برای بازگشت خانواده‌های آواره به آنجا ادامه دارد.

احمد تصریح کرد: در شهر هیت در غرب رمادی نیز پس از تسلط نیروهای امنیتی و یگان‌های پشتیبانی بر این شهر و کبیسه در حومه آن، کار پاکسازی کوچه‌ها و خیابان‌ها از تله‌های انفجاری ادامه دارد.

عضو شورای استانی الانبار درباره عملیات آزادسازی رطبه و فلوجه نیز اظهار داشت: پیشروی یگان‌های نظامی برای آزادسازی مناطق غرب و شمال خارج شهر هیت ادامه دارد و انتظار می‌رود ساعت صفر آزادسازی رطبه و فلوجه با تکمیل همه آمادگی‌های نظامی در نزدیک‌ترین زمان اعلام شود.

منابع عراقی اخیرا از آزادی منطقه رخیخه واقع در شرق البغدادی در استان الانبار خبر دادند.

استان الانبار در غرب عراق شاهد عملیات‌های نظامی برای آزادسازی مناطق تحت اشغال داعش است که در جریان آن نیروهای امنیتی و یگان‌های پشتیبانی آن تعدادی از مناطق و روستاهای این استان را آزاد و پرچم عراق را بر فراز آنها برافراشتند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس