کد خبر 578820
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹

منابع خبری گزارش دادند تروریست های تحت حمایت ترکیه و رژیم سعودی بار دیگر توافقنامه ترک مخاصمه را نقض کردند و روز سه شنبه چند موشک و خمپاره به طرف خانه های مردم در شهرک الزهرا شلیک کردند.

 به گزارش مشرق، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه از حلب ، منابع خبری اعلام کردند در حملات موشکی و خمپاره ای تروریست ها به شهرک الزهرا در حومه شمالی شهر حلب در شمال سوریه یک غیرنظامی شهید شد و سه غیر نظامی دیگر ازجمله دو کودک زخمی شدند.

 منابع خبری گزارش دادند تروریست های  تحت حمایت ترکیه و رژیم سعودی  بار دیگر  توافقنامه ترک مخاصمه را نقض کردند و روز سه شنبه چند موشک و خمپاره به طرف خانه های  مردم در شهرک الزهرا  شلیک کردند.

 منابع خبری افزودند یک غیر نظامی زن بر اثر حملات تروریست ها شهید شد و سه تن دیگر از جمله دو کودک زخمی شدند و خساراتی هم به  تعدادی از خانه ها وارد شد.

بنا بر اعلام منابع خبری  مناطق مسکونی در دو محله در  حلب روز  دوشنبه نیز هدف حملات تروریست ها قرار گرفت  و دو زن و یک کودک شهید و سه غیر نظامی دیگر زخمی شدند.

 از زمان اجرای توافقنامه ترک مخاصمه در سوریه در اواخر فوریه گذشته ، تروریست های مسلح  585 بار آن را نقض کردند و این درحالی است که این توافقنامه  دو گروه تروریستی النصره و داعش را شامل نمی شود.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس