کد خبر 720565
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
سفر خاورمیانه ترامپ

طبق گزارش روزنامه صهیونیستی، رئیس‌جمهور آمریکا با هیأت همراه 1000 نفره سفر آتی خود به اراضی اشغالی را انجام خواهد داد.

 به گزارش مشرق، در حالی که در سفر اسفندماه شاه عربستان سعودی به شرق آسیا، رسانه‌ها از هیات هزار نفره همراه او خبر داده بودند (اینجا و اینجا)، حالا رسانه‌ها از هیات همراه هزار نفره دونالد ترامپ در سفر آتی او به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

 روزنامه «یدیعوت آحارونوت» چاپ اراضی اشغالی در خبری در خصوص آتی رئیس‌جمهور آمریکا به اراضی اشغالی گزارش داد: «انتظار می‌رود دونالد ترامپ ۲۲ می وارد اسرائیل شود».

اما همین رسانه صهیونیستی خبر داده که «انتظار می‌رود که ترامپ را در این سفر هیات همراه گسترده یک هزار نفره همراهی کنند؛ کسانی که اغلب هتل‌های غرب اورشلیم(بیت‌المقدس) را از آن خود خواهند کرد».

طبق گمانه‌زنی این رسانه، ترامپ را در سفر به اراضی اشغالی، همسرش ملانیا، دخترش ایوانکا و جارد کوشنر داماد یهودی او همراهی خواهند کرد.

هنوز برنامه رسمی سفر ترامپ به اراضی اشغالی و همچنین عربستان سعودی که پیشتر رسانه‌ها منتشر کرده‌اند، منتشر نشده و انتظار می‌رود کاخ سفید روز یکشنبه یا دوشنبه رسما این برنامه را منتشر کند.

در صورت سفر ترامپ به عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی، این اولین باری خواهد بود که رئیس‌جمهور آمریکا در اولین سفر خارجی خود پس از آغاز منصبش، به مکزیک یا کانادا سفر نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس