کد خبر 725595
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
سن پترزبورگ

ورزشگاه تازه‌ساخت میزبان جام‌کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ و جام‌جهانی ۲۰۱۸ در شهر سن‌ پترزبورگ روسیه تغییر نام خواهد داد.

به گزارش مشرق، ایگور آلبین، معاون فرماندار شهر سن پترزبورگ روسیه در جمع خبرنگاران گفت: نام ورزشگاه  سن‌پترزبورگ کرتوفکسی که میزبانی دیدارهای جام کنفدراسیون‌های 2017 و جام‌جهانی 2018 را بر عهده خواهد داشت پس از پایان این رقابت‌ها در نظرسنجی عمومی تغییر می‌کند.

ورزشگاه تازه‌ تاسیس شهر سن‌ پترزبورگ در منطقه کرتوفسکی در بازی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر روسیه میان تیم‌های زنیت و اورال به طور رسمی مورد بهره‌برداری قرار گرفت . این ورزشگاه در زمان برگزاری جام کنفدراسیون‌های 2017 و جام‌جهانی 2018 نام سن پترزبورگ را خواهد داشت اما پس از آن با آرای مردمی تغییر نام می‌یابد. به گفته معاون فرماندار سن پترزبورگ یکی از نام‌های پیشنهادی کروا به معنی مردم و هواداران است.

خبر دیگر از جام‌جهانی 2018 روسیه حاکی است که کمیته توسعه گردشگری سن‌ پترزبورگ بسته‌های ویژه گردشگری را به 25 زبان برای هواداران فوتبال آماده کرده که قابل دسترسی برای همگان در سایت‌ رسمی این نهاد خواهد بود.

این بسته‌های گردشگری برای هواداران فوتبال در زمان برگزاری جام کنفدراسیون‌های 2017 و جام‌جهانی 2018 روسیه در نظر گرفته شده که شامل سفر به مناطق مختلف این ناحیه از جمله با قطار و هواپیما است.

جام کنفدراسیون‌ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری با شرکت 8 تیم ملی برتر فوتبال جهان در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی برگزار خواهد شد. روسیه همچین میزبان جام‌جهانی 2018 با حضور 32 تیم در 12 ورزشگاه 11 شهر است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس