فیلم/ مدیر آمدنیوز با چه کسانی در داخل کشور هماهنگ است؟

در این ویدئو که برای اولین بار منتشر می‌شود، تنها گوشه‌ای از دروغ‌پردازی‌های روح‌الله زم برملا شده و تنها شاخه‌ای از رابط‌های داخلی وی علنی می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    31 2
    ارتباط اين كانال با برخي افراد داراي اطلاعات،‌ كاملا واضح است
  • امیر IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    11 31
    ارتباط بین پدر وپسر جرمه؟واقعا براتون متاسفم چه ربطی به کانال داشت آخه فالس نیوز بیچاره برو بگرد دنبال اونایی که دارن خون من وتو رو تو شیشه میکنند نه قاتل بروس لی
  • محمد IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    25 6
    این سه تا مطلب رو کنار هم بذارین : 1- نهاد ریاست جمهوری انتقال ابزار آلات و تجهیزات امنیتی خاص و سری را به این نهاد که بدون هماهنگی با نهاد های اطلاعاتی ، امنیتی انجام شده بود ، تکذیب کرد اما وزیر اطلاعات گفت این اقدام با هماهنگی کامل انجام شده. 2- یکی از ادمین های کانال ....... ، شخصی در وزارت اطلاعات است. 3- مقام معظم رهبری فرمودند : مراقب " نفوذی ها " باشید. مشرق لطفا منتشر کن.
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
    20 7
    ارتباط این کانال با برخی از اعضای نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کاملا واضح و مشخص است.به نظر من این کانال وابسته به ترکیه با سازمان جاسوسی میت در ارتباط است چرا که تا جایی که من متوجه شدم ترکیه سالهاست در حال عضو گیری از داخل ایران به خصوص نهادهای امنیتی ایران است و همانطور که می دانید بخش اعظم اعضای نهادهای اطلاعاتی کشور دست قومیتی خاص از استان های خاص است و در این راستا ترکیه افرادی را استخدام کرده که حتی اخبار منتشر شده از تلویزیون ایران در مورد ترکیه و حتی اخبار سایتهای خبری ایران را به ترکیه مخابره می کنند و حتی ممکن است همین کامنت ها را هم گزارش کنند چه رسد به اطلاعات طبقه بندی شده.به هر حال آنچه مسلم است پروژه ترکیه برای نفوذ به داخل ایران و منطقه در حال گسترش است.کافی است نگاهی به مناطق تحت اشغال ترکیه در شمال سوریه بیاندازید تا ببینید پرچم های ترکیه چگونه بر فراز ساختمانها بر افراشته شده و دیوارها و سردر مغازه ها پر شده از نوشته های ترکی و اعراب چاپلوس هم از این اقدام استقبال می کنند و چرا روسیه از گسترش نفوذ ترکیه خرسند است؟
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    2 4
    آمد نیوز سرورش از خارجه ...خیلی تابلوهه
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۸
    2 3
    بره بدرک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس