ذوالنور

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدهی 120 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تأمین اجتماعی گفت: نمایندگان مجلس پیگیر پرداخت به موقع بدهی‌های دولت به این سازمان هستند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در دیدار مدیرکل و مسؤولان شعب تأمین اجتماعی استان با مهم دانستن نقش سازمان تأمین اجتماعی در ایجاد و گسترش آرامش و رفاه اجتماعی در جامعه اظهار داشت: تقویت و پویایی تأمین اجتماعی اثرات مستقیم و سازنده‌ای در نشاط بخشی به آحاد مردم دارد و مجلس شورای اسلامی آمادگی لازم برای کمک به سازمان تأمین اجتماعی در مسیر خدمت به مردم را دارد.

وی با اشاره به بدهی 120 هزار میلیارد تومانی دولت به سازمان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس پیگیر پرداخت به موقع بدهی‌های دولت به تأمین اجتماعی هستند تا این سازمان بتواند به تعهدات خود به نحو احسن و به موقع عمل کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اجرای طرح تحول سلامت کار خوبی بود، اما در این طرح فشار زیادی به سازمان‌های بیمه‌گر به‌ ویژه تأمین اجتماعی وارد شد و همین امر موجب شده تا این سازمان در دخل و خرج‌هایش با مشکل مواجه شود.

ذوالنور، حضور مدیران لایق و متعهد در مدیریت ارشد سازمان تأمین اجتماعی را غنیمت دانست و عنوان کرد: نوربخش از مدیران ارزشی، متدین و با سوابق جهادی بوده و توانسته در مدت حضور خود در راس سازمان تأمین اجتماعی، خدمات خوبی به مردم و بیمه‌شدگان ارائه کند.

در ابتدای این دیدار مدیرکل تأمین اجتماعی قم با اشاره به گام‌های بزرگ سازمان در مسیر تحقق دولت الکترونیک گفت: سازمان تأمین اجتماعی در چهار سال اخیر توانسته بیش از 16 خدمت را به صورت الکترونیک به مخاطبان خود ارائه کند.

علی اصغر دادخواه افزود: تأمین اجتماعی یکی از سازمان‌های پیش‌رو در تحقق دولت الکترونیک است و توانسته با استقرار و ارائه خدمات الکترونیک، روزانه بیش از هزاران تردد درون شهری و برون شهری را کاهش دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس