کد خبر 1092855
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
عکس/ استفاده از ماسک اجباری‌ است

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، استفاده نکردن از ماسک می‌تواند خطر انتقال ویروس کرونا را تا چهار برابر افزایش بدهد. بسیاری از افراد ناقل ویروس کرونا هستند، اما اطلاعی از آن ندارند.

به گزارش مشرق، بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، استفاده از ماسک در همه مکان‌های عمومی و محل‌های تجمع از ۱۵ تیر ماه ۹۹ اجباری شده است. به گفته کارشناسان، استفاده نکردن از ماسک می‌تواند خطر انتقال ویروس کرونا را تا چهار برابر افزایش بدهد. بسیاری از افراد ناقل ویروس کرونا هستند، اما اطلاعی از آن ندارند. وقتی فرد ناقل بدون ماسک، عطسه یا سرفه می‌کند، احتمال ابتلای فرد سالم بدون ماسک تا ۹۰ درصد خواهد بود با این حال برخی افراد این توصیه و تذکرات را جدی نمی گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    تا برخورد انتظامی نشه گروهی رعایت نمی کنن. ظاهر این کسانی که در تصاویر ماسک نزدن به آدمائی که نتونن ماسک بخرن نمی خوره. آبدارچی شرکت ما 2 تومن حقوق می گیره توی کرج اجاره نشینه با مترو میاد تهران ولی بنده خدا ماسک می خره و ماسک می زنه پس اگر کسی بگه اونائی که ماسک نمی زنن توان مالی ندارن در مورد همه صدق نمی کنه. مثلا آدمهائی که میرن پاساژ علاءالدین برای خرید گوشی حداقل 5 میلیونی یا .... نمی تونن بگن پول ماسک خریدن نداریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس