کد خبر 344571
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱

تالاب بین‌المللی شادگان یکی از تالاب‌های بزرگ ایران است که در شهر شادگان استان خوزستان واقع شده‌است و نیاز به توجه بیشتر مسئولین می باشد.

{$sepehr_album_17241}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
    0 0
    اين تنها يك كاناله كه شما ازش عكس گرفتيد تالاب شادگان بزرگترين تالاب خاورميانه است و بين المللي نيزاست كه ثبت جهاني شده متاسفانه اين تالاب با انتقال آب رودخانهاي كارون وكرخه واپسين روزهاي عمرش راميگذراند و مساحت آن به يك دهم رسيده است اين تالاب به همراه ديگر تالابهاي خوزستان همچون هور العظيم و... نه تنها بحث اشتغال وتاميين مايحتاج مردم غرب خوزستان راميكند بلكه يك منبع درآمد زايي عظيم بود كه متاسفانه نابود شد واين تصاوير به گمانم مربوط به زهكشي نيشكر وصنايع فولاد است كه به اين تالاب ميريزد كه متاسفانه به دليل شور بودن بسيار زياد همانند أسيدي است كه تمام زيست بوم اين تالاب را از بين برده متاسفانه مسوليين خوزستان هيچ علاقه به سخن گفتن از اين مشكلات ندارند درحالي كه كلانشهر اهواز آب آشاميدني ندارد ومردم مجبورند روزانه بشكه به دست به مغازه هاي آب تصفيه فروشي كه تراكمشان بشترازسوبرماركتها شده مراجعه كنند چرا بايد آب را به ديگر مناطق كه بسيار برخوردار هستند منتقل كرد؟؟؟؟؟
  • محسن ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    مدیریت منابع طبیعی در ایران زیر صفر است و برای منابع طبیعی و محیط زیست هیچ ارزشی قائل نیستیم. منابعی که بدون نیاز به سرمایه گذاریهای چند میلیاری و باکمی تبلیغ و نگهداری صحیح می توان از آنها در آمد زایی قابل توجهی داشت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس