کد خبر 701056
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
توزیع غذا و دارو میان ساکنان جنگ زده موصل

عملیات آزادسازی موصل از اواسط اکتبر آغاز شده و همزمان با پیشروی های نیروهای عراقی و پیشمرگه به سمت مرکز این شهر، بر شمار مردمی که از این منطقه می گریزند افزوده می شود. کمبود مواد غذایی در بخش های شرقی آزاد شدۀ شهر موصل صدها نفر از ساکنان این منطقه را به خیابان ها کشانده است و مواد غذایی توزیع شده از سوی دولت عراق و سازمان های انساندوستانه نیز کافی به نظر نمی رسد. طی روزهای گذشته محمولۀ ۱۴ کامیون کمک های انساندوستانه ارسالی از سوی یونیسف در میان ساکنان شرق موصل توزیع شده است اما به گفتۀ مقامات محلی و ارتش عراق، این کمک ها جوابگوی نیازهای مردم این مناطق نیست. توزیع این کمک ها روز یکشنبه نیز ادامه یافته و دولت عراق چندین کامیون مواد غذایی به این منطقه بویژه محله های تحریر و قادسیه ارسال کرده اما به گفتۀ ارتش عراق، این مواد غذایی زود به پایان رسیده و سربازان عراقی مجبور شده اند غذای خود را با مردم نیازمند تقسیم کنند.

عملیات آزادسازی موصل از اواسط اکتبر آغاز شده و همزمان با پیشروی های نیروهای عراقی و پیشمرگه به سمت مرکز این شهر، بر شمار مردمی که از این منطقه می گریزند افزوده می شود.
به گزارش مشرق، کمبود مواد غذایی در بخش های شرقی آزاد شدۀ شهر موصل صدها نفر از ساکنان این منطقه را به خیابان ها کشانده است و مواد غذایی توزیع شده از سوی دولت عراق و سازمان های انساندوستانه نیز کافی به نظر نمی رسد. طی روزهای گذشته محمولۀ ۱۴ کامیون کمک های انساندوستانه ارسالی از سوی یونیسف در میان ساکنان شرق موصل توزیع شده است اما به گفتۀ مقامات محلی و ارتش عراق، این کمک ها جوابگوی نیازهای مردم این مناطق نیست.

توزیع این کمک ها روز یکشنبه نیز ادامه یافته و دولت عراق چندین کامیون مواد غذایی به این منطقه بویژه محله های تحریر و قادسیه ارسال کرده اما به گفتۀ ارتش عراق، این مواد غذایی زود به پایان رسیده و سربازان عراقی مجبور شده اند غذای خود را با مردم نیازمند تقسیم کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    2 1
    در کل موصل از بدترین مردمان جهان اسلام را از همان صدر اسلام و اصلا قبل از اسلام دارد ، از 3 بار کشتن حضرت خضر تا وقایع زمان امامان و اهل بیت بگیرید تا زمان جنگ تحمیلی که ازادگان ما بدترین خاطرات را از همین مردم موصل تعریف کرده اند همین حالا هم بعثیون صدامی در موصل بسیار زیاد و مستحکمن . تا کمک به ورود داعش به شهر و راه انداختن جشن و پایکوبی و کل کشیدن ها و در نهایت کشتارهای صدتایی صدتایی مخالفین داعش و نیروهای دولتی ، با این سابقه افتضاح ، دولت عراق حواسش باشد که : اجناس از سر حرص زدن و یا نقشه برای گرانی و اعتراض های مردمی ، احتکار و دپو نشود و یا حتی ممکن است برای دواعش قاچاق شود ، باید اجناس بر اساس نیازسنجی و خیلی دقیق پخش شود
  • ارش IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
    6 1
    خدا لعنت بفرست به داعش و حامیانش و نیست و نابودشان کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس