کد خبر 6569
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۸۹ - ۰۲:۴۹

رسانه هاي آمريکايي از مخفي شدن "درک فنتون" فرد هتاک به قرآن کريم به دليل ترس از خشم و انتقام مسلمانان در مکاني نامعلوم خبر مي دهند.

به گزارش خبرنگار مشرق به نقل از رسانه هاي محلي آمريکا، درک فنتون فرد گستاخي که در سالگرد ?? سپتامبر روبروي محل ساخت مسجدي در نزديکي محل سابق برجهاي مرکز تجارت جهاني در نيويورک اقدام به پاره کردن صفحاتي از قرآن و سپس آتش زدن آنها کرده بود از کارش اخراج شده است.
براساس اين گزارش ، پس از آنکه تصاوير اين فرد در حال پاره کردن و آتش زدن برگهاي قرآن در روزنامه ها منتشر شد، شرکت حمل و نقل نيوجرسي جايي که  وي ?? سال در آن به عنوان دستيار هماهنگ کننده قطارها کار مي کرد او را اخراج کرد.
به گفته راديو محلي  "WDBO"که برنامه هايش از فلوريدا پخش مي شود؛درک فنتون  پس از اينکه تصاويرش در رسانه ها منتشر شد به شدت از خشم مسلمانان ترسيده است . همسايه هاي وي مي گويند؛ بعد از اعتراض شديد مسلمانان عليه اين اقدام ، او به همراه همسر و دو فرزندش به مکان نامعلومي نقل مکان کرده به طوري که اقوام و دوستانش نيز از او اطلاعي ندارند.
هنگامي که فنتون در ميان تظاهرکنندگان در حال آتش زدن برگه هاي قرآن بود توسط پليس نيويورک به بيرون مراسم هدايت و سپس مورد پرسش قرار گرفت اما نهايتاً بدون اينکه جرمي عليه او مطرح شود آزاد گرديد.
يکي از ماموران پليس که او را همراهي مي کرده مي گويد که هنگام ترک از محل بازپرسي چهره او به گونه اي ديگر بود گويي نظرش در مورد کاري که کرده است تغيير کرده باشد.
اين مامور پليس ميگويد: او عصبي و ترسيده به نظر مي رسيد .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس