کد خبر 26186
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۷

کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس که رفت و برگشت هايش به پرسپوليس به يک سوژه تکراري تبديل شده است، در اردوي نيم فصل سرخپوشان در امارات نيز به دليل بي احترامي به هوادارن اين تيم در ديدار برابر زنيت روسيه اخراج شد و بزودي به تهران بازخواهد گشت.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، تيم فوتبال پرسپوليس که در اردوي تدارکاتي و تورنمنت شش جانبه امارات حضور دارد دوشنبه شب در دومين ديدار خود برابر زنيت روسيه تن به شکست داد تا با يک برد و يک شکست به کارش در اين مسابقات ادامه دهد.

اما مهمترين اتفاق ديدار پرسپوليس برابر زنيت روسيه بي احترامي شيث رضايي به هواداران سرخ‌دوست حاضر در ورزشگاه بود که مسئولان باشگاه به همين دليل اين بازيکن را براي چندمين بار از پرسپوليس برون و اعلام کردند که رضايي بزودي به تهران بازگردانده خواهد شد.

 

شيث رضايي که قبل از ديدار با استقلال تهران نيز يکبار از سوي علي دايي کنار گذاشته شده بود، به دنبال مشکلاتي که در اين ديدار داشت و بعد از آن بي احترامي که به بازوبند کاپيتاني سرخپوشان کرد از اين تيم کنار گذاشته شده بود اما بازهم به جمع بازيکنان برگشت و در اردوهاي ترکيه و امارات اين تيم را همراهي کرد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس