کد خبر 27342
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۸

ديدبان رسانه اي فلسطين که از امکانات يوتيوب براي مبارزه با صهيونيسم بيشترين استفاده را مي برد با سانسور يوتيوب مواجه شد و يوتيوب فيلم هاي ضدصهيونيستي را از سايت خود حذف کرد.

به گزارش خبرنگار مشرق، درباره مرزهاي جديد اينترنت و تسخير قلب‌ها و ذهن‌ها حرف‌هاي زيادي گفته شده است. اين يک نمونه کلاسيک از چگونگي مبارزه در اين جنگ است.
ديده‌بان رسانه‌اي فلسطين که در افشاي تبليغات سخنراني نفرت و تحريک کننده  در برنامه هاي تلويزيوني بسيار فعال است، براي فاش کردن اين تحرکات ، از يوتيوب استفاده مي‌کند. ويدئوهاي ديده‌بان رسانه‌اي فلسطين خيلي مردم پسند و پر طرفدار بود و توجه دشمنان اسرائيل را در ميان کاربران يوتيوب به خود جلب کرد.
تقريبا به مدت دوسال عناصر تندرو ويدئوهاي ديده‌بان رسانه‌اي فلسطين را در يوتيوب به عنوان عوامل نامناسب يوتيوب، براي برداشتن آنها شناسايي و علامت گذاري کردند.

 بعضي از نمونه‌هاي فيلم‌هايي که يوتيوب آنها را از سايت خود برداشت به اين شرح است:
ويدئوي وداع انتحاري ، که قبلا در لينک http://www.youtube.com/watch?v=ryc7RqXlVdE ديده مي‌شد اما به بهانه نقض شرايط استفاده در تاريخ 14/8/2010 برداشته شد.
يوتيوب تصميم گرفت حساب کاربري اصلي ديده‌بان رسانه‌اي فلسطين را به بهانه نقض شرايط استفاده، اما در حقيقت به خاطر انتشار سخنراني نفرت کاملا تعطيل کند. البته PMW سخنراني نفرت را ترويج نکرد.
با بستن حساب کاربري PMW، يوتيوب بي طرفي‌اش را کاملا آشکار کرد. از آنجا که مبارزه با صهيونيسم در اينترنت بسيار فراگير شده است و کاربران زيادي به يوتيوب و گوگل بابت اين سانسورها اعتراض کردند. در نهايت فشار عمومي موثر شد و حساب "ديده‌بان رسانه‌اي فلسطين"دوباره برقرار شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس