اين بنده ي خدا به محض شنيدن ابيات مربوط به شهيد سيد عبدالرضا موسوي ، با توهمي که ان شاءالله فقط از سر ذوق و شوق بوده ، مچ گيري تاريخي خود را رسانه اي مي کند و نتيجه مي شود آن چه مي بينيد:

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، سيد محمد علي جهان آرا و دکتر سيد عبدالرضا موسوي ، از موسسين سپاه خرمشهر به شمار مي روند و هردو در جريان مقاومتِ يک ماهه خرمشهر در برابر ارتش بعثي عراق ، از نقش آفرينانِ اصلي بودند. پس از سقوط خرمشهر ، سيد محمد علي جهان آرا به فرماندهي سپاه منطقه 8 کشوري منصوب شد و به همين دليل فرماندهي سپاه خرمشهر ، به جانشينِ او يعني سيد عبدالرضا موسوي سپرده شد.

سيد محمد علي جهان آرا حدود 8 ماه پيش از آزادي خرمشهر به شهادت رسيد اما سيد عبدالرضا موسوي ، اين سعادت را پيدا کرد که در عمليات بيت المقدس حاضر شود و با سازماندهي رزمندگان خوزستاني در تبپ 22 بدر ، در مقام فرماندهيِ اين تيپ براي آزادي شهرش نبرد کند اما تنها دو هفته پيش از آزادي خرمشهر ، شربت شهادت نوشيد.

يک سال پس از آزادي خرمشهر ، مداح جواني از اهالي خرمشهر ،به نام غلامعلي کويتي پور به مناسبت سالگرد سوم خرداد ، نوحه اي را در مسجد جامع خرمشهر خواند که نه تنها وي را به يکي از محبوب ترين مداحان سال هاي دفاع مقدس تبديل نمود بلکه همان نوحه در آينده تبديل به يکي از آثار ملي ابران گرديد.

ممد نبودي ببيني

شهر آزاد گشته

خون يارانت

پر ثمر گشته

آه و واويلا

کو جهان آرا؟

نور دو چشمانِ شهر ما

اميدم گشته نا اميد

بعد از هجر تو
ياران مي آيند

اندر پي تو

موسوي آمد پي تو

استقبالش کن
بر کوي رضوان

تو مهمانش کن

چند روز پيش ، سايت هاي وابسته به حاميان جنبش سبز ، خصوصا سايت متوهم بالاترين ، در اقدامي عجيب و حيرت انگيز ، خبر از مچ گيري بزرگي دادند و با آب و تاب فراوان ، اکتشاف خود را به رخ کشيدند.

ماجرا از اين قرار بود که به دنبال پخش نوحه معروف «کويتي پور» در ايام سالگرد آزاد سازي خرمشهر(که طي دو روز حداقل بيست بار از تمام شبکه هاي خبري پخش گرديد)يکي از سبزينه ها ، احتمالا به دليل خستگي از برنامه هاي ماهواره ، سري هم به تلويزيون جمهوري اسلامي زده و از قضا با نماهنگ «ممد نبودي ببيني»  مواجه مي شود.

اين بنده ي خدا به محض شنيدن ابيات مربوط به شهيد سيد عبدالرضا موسوي ، با توهمي که ان شاءالله فقط از سر ذوق و شوق بوده ، مچ گيري تاريخي خود را رسانه اي مي کند و داستاني خلق الساعه هم ضميمه ي آن مي نمايد و نتيجه مي شود آن چه مي بينيد:

 

سايت بالاترين هم مطابق معمول ، بازي خورده و برگ زرين ديگري را به توهم پراکني هاي تاريخي خود اضافه مي نمايد:

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس