1

روزنامه‌های اصلاح‌طلب و رسانه‌های ضدانقلاب به عنوان سخنگوی گنجشک‌های درنده تقلا کردند تا با ایجاد التهاب، اختلال در عرضه سوخت را به یک بحران در سراسر کشر بدل کنند!

سرویس سیاست مشرق- در میان انبوهی از گزارش‌ها و تیترهای خبری، در یک بسته کامل با نام «ویژه‌های مشرق» شما را در جریان مسائل مهم و اثرگذار از نگاه روزنامه‌های کشور قرار می‌دهیم.

در این ویژه‌نامه، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی، خارجی، اوضاع اقتصادی و اجتماعی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان بامطالعه آن به رهیافت‌های مهم، نکات و تأملات از سیر وقایع اثرگذار دست خواهند یافت، در این بخش با ما همراه باشید

***********

روزنامه های امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه در حالی چاپ و منتشر شد که توضیحات وزارت جهاد کشاورزی درباره کشف و برخورد با تخلف و فساد شرکت دبش، روحانی و لیست ۱۶ نفره خبرگان، تلاش برای حل مشکل سوخت رسانی در پی حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها و تل‌آویو در تکاپوی آتش‌بس در صفحات نخست روزنامه های امروز برجسته شده اند.

روز گذشته برخی جایگاه‌های سوخت در تهران و برخی نقاط کشور برای عرضه بنزین با اختلال مواجه و عملیات سوخت‌رسانی برای ساعتی متوقف شد. به گفته مقامات مسئول اختلال در ۶۰ درصد جایگاه‌های عرضه بنزین صورت گرفته بود.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پی اختلال در سوخت رسانی پمپ بنزین‌ها اعلام کرد که «اختلال فنی در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به صورت آفلاین انجام خواهد شد.

با این‌حال روزنامه‌های اصلاح‌طلب طوری القاء کردند که گویی به دلیل ناکارآمدی مسئولین، پمپ بنزین ها خود به خود مختل شده و یک بحران بزرگ در کشور شکل گرفته است! روزنامه شرق دراین‌باره می‌نویسد:

صبح دیروز تعدادی از جایگاه‌های پمپ بنزین و گازوئیل در برخی از نقاط کشور از مدار خارج شدند. مسئولان وزارت نفت در ابتدا این اختلال را «توطئه» خواندند و مسئولان پدافند غیرعامل هم اعلام کردند موضوع را بررسی می‌کنند. در میان انبوه اخبار حول قطع خدمات‌رسانی در پمپ‌بنزین‌ها، آنچه مغفول ماند، صف‌های اتومبیل‌ها بابت دستی‌شدن خدمات بنزین با نرخ آزاد بود. ‌ در اولین ساعات صبح دیروز، برخی جایگاه‌های پمپ بنزین با قطع سامانه هوشمند مواجه شدند و به دنبال این اتفاق، شایعه گرانی دوباره بنزین همراه با کمبود سوخت قوت گرفت که البته همان لحظات اولیه هرگونه تغییر قیمت بنزین و مشکل کمبود سوخت بنزین و گازوئیل از سوی وزارت نفت تکذیب شد تا بار دیگر موج خبرسازی‌های رسانه‌های بیگانه از گرانی یا شایعه کمبود بنزین به بحرانی جدید تبدیل نشود.

رئیس جبهه اصلاحات تغییر خواهد کرد؟ / رونمایی از سخنگوی گنجشک‌های درنده پس از هک بنزینی!

روزنامه هم‌میهن نیز از قافله سیاه‌نمای و بحران سازی مثل همیشه عقب نمانده و در گزارشی مشروح نوشته است:

برای بار دوم عرضه سوخت از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم دچار مشکل شد، بار اول آبان‌ماه ۱۴۰۰ و بار دوم آذرماه ۱۴۰۲. این بار نیز علت اختلال در جایگاه‌های سوخت‌رسانی کشور اعلام شد؛ یعنی همان ‌هک شدن جایگاه‌های سوخت. این بار نیز همان صحبت‌ها و اقدامات تکراری.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است:

این بار نیز همان سناریوهای رسانه‌ای تکراری از سوی رسانه‌های همسو با دولت با عنوان طرح‌ریزی برای ایجاد آشوب. اما داستان اصلی چیز دیگری است؛ بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسئولان به وظایف ذاتی‌شان. آن روزها وزیر وعده داد که زیرساخت‌های سایبری و امنیتی سوخت کشور را تقویت کند اما حال با گذشت دو سال یک حمله سایبری دیگری اثبات کرد که وعده‌ها محقق نشده است زیرا به‌راحتی امنیت سایبری سامانه سوخت هک شده است.

رئیس جبهه اصلاحات تغییر خواهد کرد؟ / رونمایی از سخنگوی گنجشک‌های درنده پس از هک بنزینی!

نکته جالب توجه آنکه علاوه بر روزنامه‌های اصلاح‌طلب، رسانه های اپوزیسیون فارسی زبان تقلا کردند تا با ایجاد التهاب، اختلال در عرضه سوخت را به یک بحران در سراسر کشر بدل کنند. هدف آن بود که در گام اول، ازدحام مردم در جایگاه های سوخت رقم خورده و در گام بعدی، فضای ملتهب در جایگاه های سوخت، به نارضایتی مردم در کف خیابان بینجامد. اما خوشبختانه، با هوشمندی مسئولان و صبر و متانت مردم، این پروژه ضدایرانی با شکست مواجه شد. دقیقا مانند سال ۱۴۰۰.

بازگشت چریک، اصلاح‌طلبان رادیکال را ترساند!

بازگشت بهزاد نبوی به صحنه سیاسی پس از افتضاح اخراج او از جبهه اصلاحات حالا علائم روشنی نیز پیدا کرده است، از جمله آن‌که سخنگوی جبهه اصلاحات خبر مسئولیت جدید بهزاد نبوی در این جبهه را تایید کرده است، جواد امام با اعلام خبر تشکیل «کمیته تعامل» در درون جبهه اصلاحات ایران گفت، این کمیته‌ برای تقویت درون‌تشکیلاتی، هم‌افزایی، انسجام بیشتر و رایزنی با دبیران کل و شخصیت‌های تأثیرگذار درون جبهه اصلاحات تشکیل شده است، وی همچنین تاکید کرد، ریاست کمیته تعامل بر عهده بهزاد نبوی است.

روزنامه آرمان‌ملی در واکنش به این خبر نوشته است:

از شنیدن نام اصلاحات و اصلاح‌طلبان واهمه دارند و تلاش دارند به‌زعم خود نشانی از آنها در ذهن جامعه باقی نماند، اما بهتر می‌دانند در رقابت با اصلاح‌طلبان شکست می‌خورند. شایعه‌سازی ترفند نخ‌نما شده اصولگرایان دلواپس است و هر بار یک موضوعی که نادرستی آن به اثبات رسیده است را تکرار می‌کنند، مانند «مشرق نیوز» که نوشت: «بازگشت چریک به جبهه اصلاحات قطعی و علنی شد و هدف از راه‌اندازی این کارگروه حل بحران‌های عمیق در جبهه اصلاحات است.» جالب است مشرق به گزارشی استناد می‌کند که پیش از این بارها تکذیب شده است.

رئیس جبهه اصلاحات تغییر خواهد کرد؟ / رونمایی از سخنگوی گنجشک‌های درنده پس از هک بنزینی!

البته مشرق در گزارش خود ادعا نکرده بلکه سخنان جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات را پوشش خبری داده است، سخنگوی اصلاح‌طلبان ستادی گفته است که «کمیته تعامل» در درون جبهه اصلاحات ایران ایجاد شده و این کمیته‌ برای تقویت درون‌تشکیلاتی، هم‌افزایی، انسجام بیشتر و رایزنی با دبیران کل و شخصیت‌های تأثیرگذار درون جبهه اصلاحات تشکیل شده است، وی همچنین تاکید کرد، ریاست کمیته تعامل بر عهده بهزاد نبوی است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • سید ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    30 3
    اصلاح طلبان تهوع آور لِنگ لَنگ جمهوری اسلامی ایران در مسیر پیشرفت و توسعه !!
    • ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
      15 1
      چرا ۲ تاشون رو اعدام نمیکنید!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    9 3
    این قبر بازی انتخابات مرده توش نیست الکی زار نزنید
  • ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    12 1
    باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند باید فریاد مرگ با آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشورهای اسلامی را پر کند
  • ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۸
    0 1
    گنجشک درنده رو که ندیدیم، ولی چای دبش خورنده رو دیدیم چه خبر؛ چرا ساندیسی ها نظری در خصوص چای درمانی با طعم دبش ندارند
  • ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    6 2
    چند بار از یک سوراخ گزیده شدن
  • علی ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    9 1
    چرا در محاکمه فریدون خائن، این جاسوس انگلیسی و قاتل سردار سلیمانی مماشات میشود. بخدا قسم بخاطر کوتاهی در رسوا کردن وطن فروشان مدیون خون شهدا هستید
  • ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    3 0
    فقط شعار زن میدهند تحمل میدان دادن بهزن راندارند ریاست زن.زندگی ه چه زود تمام شد شاید مانور بوده یعنی حجت اسلام امریکایی هم تحمل یک زن رانداشت
  • علی ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    11 1
    مگه از گروهک وابسته و ضد انقلاب اصلاح طلب غیر از اغتشاش و درگیری و توهین به خدا و قرآن و ضدیت با کشور و ملت ایران انتظار دیگری هم دارید؟ آنها در رسانه ها سر همه را گرم و برادر تاج نفت را به یغما می‌برد. در حقیقت بابک زنجانی در این دولت تبدیل به تاج اصفهانی شده. راحت بخوابید. لعنت بر انگلیس.
  • ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    8 1
    خدا روشکر شما خاعنین به ملت تیرتون همیشه به سنگ میخوره،مردم می دونند که اقای رئیسی زمین تا اسمون با او ن کذاب از خدا بی خبر فرق داره وهمه جوره دارن تلاش خودشون رو می کنند .ارمان ملی گفتند که شما از افساد طلبان واهمه دارید ما ازعمرعاص ها وابوموسی اشعری ها ،عبدالله زبیرهاوکسانی که باعث گمراهی مردم با دروغ ونیرنگ میشوندواهمه داریم وبا افتاب پرستانی که رنگ عوض میکنند ،فیلم وتصویر اوایل انقلابشون زمین تا اسمون با الانشون فرق داره 👎👎👎👊👊👊

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس