کد خبر 1575375
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کیهان

یارو برای سرقت وارد خانه‌ای شده بود. صاحبخانه که آدم قلچماقی بود بیدار شده و کتک مفصلی به او زده بود. وقتی برگشت رفقایش پرسیدند؛ شیری یا روباه؟!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مجله آمریکایی «‌تایم‌» در گزارشی با اشاره به رخدادهای این روزها در غرب آسیا نوشته است؛ نیروی دریایی آمریکا در خاورمیانه در حال غرق شدن است.

گفتم: خبرگزاری آمریکایی «‌بلومبرگ‌» هم با ارائه یک گزارش، نتیجه گرفته است که آمریکا باید هرچه زودتر از خاورمیانه خارج شود.

گفت: کار به جایی رسیده که بی‌بی‌سی فارسی هم حضور آمریکا برای حمایت از صهیونیست‌ها را ناکارآمد دانسته و می‌گوید؛ اسرائیل در گردابی گرفتار شده که هیچ راه فراری ندارد و باید بپذیرد که حماس برنده شده است.

گفتم: یارو برای سرقت وارد خانه‌ای شده بود. صاحبخانه که آدم قلچماقی بود بیدار شده و کتک مفصلی به او زده بود. وقتی برگشت رفقایش پرسیدند؛ شیری یا روباه؟! و یارو در حالی که از خریت خودش حسابی عصبانی بود و نای راه رفتن نداشت گفت؛ مگه خر چشه؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ... IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    3 7
    هی نگید اسرائیل باید بپذیره شکست خورد مثل حیوان رم میکنه موشک پرانی میکنه 27هزار نفرو کشته گناه دارن ملت غزه نشستید خارج گود میگید گودش کن
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      1 0
      نشستید خارج گود میگید گودش کن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخخخخخخخخ ببخشیدا اون لنگش کن هست هاااااااا
  • DE ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    6 0
    خبر رو خوب بخون موضوع در باره امریکا و یمین هاست.
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    0 0
    ما اگر ناوهای ناتو و سنتکام را تصرف کنیم هم غنیمت ناو را بدست آورده ایم و هم خدمه ناوها را به عنوان اسیران جنگی و برگ برنده گرفته ایم و هم میلیونها دلار پهباد و موشک بیهوده صرف نکرده ایم . غیرت یعنی این نه غیر این. و ناوها را هم دیگر پس نمیدهیم و میلیاردها دلار به نفعمان میشود و سود خالص میبریم انشاءالله . اخلاص و غیرت یعنی با عقل و علم عمل کردن نه خلافش .
  • فرزاد IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    2 2
    والله من موندم اسرائیل و آمریکا دیگه باید چیکارتان کنند تا شما مدعی پیروزی نشید؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس