کد خبر 1578687
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
کارمندان چطور می‌توانند انتخابات را پرشورتر کنند؟

یکی از ضدانقلابیون به شدت از حضور مردم در انتخابات ابراز نگرانی کرده و گفته است؛ ما گروه‌های اپوزیسیون باید از مردم بخواهیم که در انتخابات شرکت نکنند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: شبکه بی‌بی‌سی فارسی در مصاحبه با یکی از ضدانقلابیون فراری پرسیده است «‌شرایط کنونی ایران را چگونه ارزیابی می‌کنید»!

گفتم: خونه خرس و بادیه مس؟! این حیوونکی‌ها اگر شعور داشتند که کارشان به فلاکت و کاسه‌لیسی کشیده نمی‌شد! حالا یارو چه جوابی داده؟

گفت: یارو به شدت از حضور مردم در انتخابات ابراز نگرانی کرده و گفته است؛ ما گروه‌های اپوزیسیون باید از مردم بخواهیم که در انتخابات شرکت نکنند!

گفتم: روی دست آمریکا و انگلیس و اسرائیل بلند شده! آنها هم خیلی زور می‌زنند و یقه پاره می‌کنند که مردم را از شرکت در انتخابات منصرف کنند!

گفت: ایول! به خال زدی! اتفاقاً کارگردان این برنامه بی‌بی‌سی فارسی منوشه امیر است، همان منوچهر ساچمه‌چی تهرانی و پسر یعقوب نزول‌خوار در محله سیروس قبل از انقلاب و مجری ایرانی‌تبار رادیو اسرائیل‌...

گفتم: از یارو پرسیدند سگ بهتره یا شغال؟ گفت؛ سؤال سختیه! پرسیدند چرا؟! گفت؛ آخه اگر بگم شغال ممکنه فکر کنید دارم از خودم تعریف می‌کنم؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    3 1
    ولی زباله ها و تفاله های مزدور ماهواره (مثل همین منوشه امیر با اون لهجه ش) کلی طرفدار دارن. چرا؟ چون 80 درصد جمعیت فعلی ایران بعد از انقلاب بدنیا اومده و دوران شاه بیشرف رو ندیده. فقط از طریق مزدورای ماهواره شنیده و باور کرده. تلویزیون باید فیلم های دهات ایران در زمان شاه رو مکرر نشون بده تا جوان بی خبر امروزی بفهمه زمان شاه چقدر ایران باشکوه بود!! خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس