کد خبر 1583791
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
1

اخیرا جریان ضدانقلاب در واکنش به ماجرای طلبه قمی، «کارزار من سلیطه‌ام» را طراحی و ترند کرده است.

سرویس سیاست مشرق- اخیرا کاربران برانداز و چهره‌های رسانه‌ای تاثیرگذار ضدانقلاب کارزاری اینترنتی موسوم به «ما سلیطه‌ایم» طراحی کردند. این کارزار، کنش مجازی کاربران معاند در قبال ماجرای طلبه قمی و حواشی اخیر آن در فضای مجازی است.

این کاربران پس از بازتاب حواشی درمانگاه قم، به بهانه حمایت از مادر قمی، هشتگ «ما سلیطه‌ایم» را راه‌اندازی و ترند کردند. شبکه تروریستی اینترنشنال نیز در اخبار فوری خود، کارزار «ما سلیطه‌ایم» را به تیتر یک خود تبدیل کرده و با دعوت از کارشناسان حوزه زنان، این موضوع را تحلیل می‌کند.

پشت‌پرده سلیطه‌ها در شبکه‌های اجتماعی+ عکس

کارشناسان شبکه اینترنشنال با عنوان حامی هشتگ «ما سلیطه‌ایم» در برنامه حاضر شدند و یکی از آنها در تشریح این هشتگ اظهار می‌کند: «این بحث‌ها بسیار خوب و لازم است و می‌تواند برای ما که با جمهوری اسلامی مبارزه می‌کنیم بسیار مفید باشد».
جریان ضدانقلاب تلاش می‌کند این کارزار را در بخش‌های مختلف جامعه ترویج کند. در این راستا، روز گذشته ویدئویی از یک فعال هنری مجازی بازتاب پیدا کرد که در این ویدئو واژه سلیطه و متنی در توصیف این کارزار را خطاطی و زیبانویسی کرده بود.

پشت‌پرده سلیطه‌ها در شبکه‌های اجتماعی+ عکس

فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران شبکه‌های فارسی زبان نیز نقش به سزایی در تلاش برای ترویج این کارزار در اینترنت داشتند. علی ابراهیم‌زاده، فعال رسانه‌ای وابسته به مسیح علی‌نژاد، نادر سلطان‌پور، مجری شبکه اینترنشنال و بسیاری از چهره‌های تاثیرگذار ضدانقلاب، از این هشتگ حمایت کردند.

پشت‌پرده سلیطه‌ها در شبکه‌های اجتماعی+ عکس

پشت‌پرده سلیطه‌ها در شبکه‌های اجتماعی+ عکس

پشت‌پرده سلیطه‌ها در شبکه‌های اجتماعی+ عکس

آتش شاکرمی، خاله نیکا شاکرمی، دختر شانزده‌ساله‌ای که سال گذشته در جریان اغتشاشات جان باخت، نیز با انتشار یک پست در اینستاگرام از این هشتگ حمایت کرد و مردم ایران را «سلیطه» خطاب قرار داد. از طرفی سالومه سیدنیا، مجری شبکه منوتو نیز علیه او موضع گرفت. البته سیدنیا قصد حمایت از مردم ایران و جلوگیری از ترویج ضدفرهنگ در جامعه ایران را ندارد؛ شبکه منوتو ۱۴ سال، تلاش کرد تا بیشترین اِلمان‌ها و فرهنگ‌های ضدایرانی و اسلامی را در جامعه ایران عادی‌سازی و ترویج کند. این دعواها هم مربوط به اختلافات دو جریان سیاسی سلطنت‌طلب و تجزیه‌طلبان بوده که مدت زیادی است تلاش می‌کنند هربار با موضع‌گیری علیه کارزارهای یکدیگر، کنش‌های متقابل را بی‌اعتبار کنند.

پشت‌پرده سلیطه‌ها در شبکه‌های اجتماعی+ عکس

اما جریان ضدانقلاب با چه هدفی این کارزار را طراحی می‌کند و حاضر می‌شود از مردم درخواست کند که از این واژه‌ها استفاده کرده و به خود توهین کنند؟ مرور حوادث سال گذشته و تحلیل‌های شبکه‌های فارسی‌زبان و همچنین اظهارات فعالان رسانه‌ای ضدانقلاب نشان می‌دهد این جریان به دنبال بهانه‌تراشی برای کنش‌های اعتراضی معترضان داخل ایران است.

از سال گذشته رفتارهای عجیب و توهین‌آمیز مختلفی در کشور شاهد بودیم. این رفتارها گاهی با افراط علیه موازین اخلاقی و اسلامی جمهوری اسلامی همراه می‌شد و فقط یک هدف را دنبال می‌کرد: «لجبازی و مبارزه با مواضع جمهوری اسلامی».

سال گذشته انتقادهای بسیاری از سوی مردم ایران نسبت به این رفتارهای افراطی می‌شد و همین موضوع سبب شد تا اتاق فکر دشمن به دنبال بهانه‌تراشی علیه این انتقادها باشد و کمپین‌هایی طراحی کند تا معترضان ساکن ایران را با عادی‌سازی این کلیدواژه‌ها که معمولاً در فرهنگ ایرانی توهین‌آمیز است، ترس و شرم آنها را در کنش‌های هنجارشکن حذف کنند.

یکی از این کمپین‌ها، «من بی‌ناموسم» بود که سال گذشته پس از شکل‌گیری اغتشاشات طراحی و ترند شد. جبهه دشمن سال گذشته به این نتیجه رسید که باید برای پیشبرد آشوب در ایران و تداوم حضور اغتشاشگران در خیابان، از آنها دربرابر انتقادهای مردم ایران، حمایت و پشتیبانی کند. در پائیز ۱۴۰۱، بخشی از شرکت‌کنندگان در آشوبهای خیابانی برهنه شده و شعار «اغتشاشات» سر می‌دادند.

این اقدامات حتی در خارج از کشور هم با انگیزه افراطی‌تر صورت گرفت و برخی چهره‌های مجازی با هدف مبارزه با جمهوری اسلامی، برهنه بر استیج سخنرانی حاضر می‌شدند.

پشت‌پرده سلیطه‌ها در شبکه‌های اجتماعی+ عکس

پشت‌پرده سلیطه‌ها در شبکه‌های اجتماعی+ عکس

این رفتارها منجر به نارضایتی مردم ایران و اوج‌گیری انتقاد از این جریان شد. مردم ایران بابت عادی‌سازی این رفتارها اعتراض می‌کردند و آن‌ها را لایق فرهنگ غیرت و ناموس‌پرستی مردان و زنان ایرانی نمی‌دانستند. در همین مقطع‌ جبهه دشمن تصمیم گرفت تا برای عناصر خود و آشوبگران، پاسخی را در برابر این انتقادات دست‌وپا کند و عملیات روانی خود را به سمت ایجاد کمپین‌هایی پیشبرد که به‌طورکلی مفهوم ناموس و غیرت را حذف کند.

هفته گذشته هم مجلس ملی فرانسه مجسمه نیم‌تنه و برهنه مهسا امینی را به بهانه روز جهانی زن در سالن خود نصب کرد. عوامل این اقدام در حالی به مهسا امینی توهین کرده و تمثال برهنه او را به‌عنوان نماینده مردم ایران در مجلس خود جای‌گذاری کردند که بارها جامعه ایرانی نشان داده مفهوم حیا و عفت ایرانی و اسلامی، از این جامعه حذف نخواهد شد.

پشت‌پرده سلیطه‌ها در شبکه‌های اجتماعی+ عکس

اوایل سال ۱۴۰۲ بود که رشادت شهید حمیدرضا الداغی در مقابله با مزاحمت ناموسی چند جوان، در جامعه ایران بازتاب یافت و هم در فضای مجازی و هم تشییع پیکر، اقدام ایشان گرامی داشته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 82
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 48
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    98 14
    وقتی خودشون میگن ما سلیطه و بی ناموس و بی پدر و مادر هستیم دیگه ما چکاره ایم... حتما هستن دیگه...خوشبختیم ما هم با غیرت و با پدر و مادر و اصیل و آدم حسابی هستیم
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      84 8
      فرهنگستان زبان واژه جدیدی بیابد. کاری که این زن کرد فراتر از تعریف سنتی سلیطه است.
    • SE ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      56 7
      سلیطگی آغاز راه بی عفای و هرزگی است
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      26 8
      بد بختای وطن فروش معنی سلیطه رو هم نمی دونن خخخ
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      17 3
      اینها چرا عقب نشستند؟ قبلا می گفتند که " بی ناموسند" که.
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 0
      قیافه این زن نماهای به قول خودشان سلیطه را در روز قیامت باید دید !!! پیامبر اکرم ص در خصوص این زنان بی حیا اخباری از روز قیامت آنان اعلام کردند که اگر این زنان میدانستند تا آخر عمر از خانه هایشان بیرون نمی آمدند!!!!پیامبر اکرم (ص) به حولاء که یکی از زنان مسلمین بود اینگونه توصیه فرمود:«ای حولاء! هر زنی که به خداوند سبحان و روز قیامت، ایمان دارد، زینتش را برای غیر شوهرش، آشکار نمی‌کند و هم چنین موی سر و مچ خود را نمایان نمی‌سازد و هر زنی که این کار‌ها را برای غیر شوهرش انجام دهد، دین خود را فاسد کرده و خداوند را نسبت به خود خشمگین کرده است.». الله اعلم
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      11 5
      نمی فهمند چه میگویند . این افراد تحت تاثیر رسانه های بیگانه هستند و خدا نجاتشان بدهد . متاسفانه اصرار برگناه روح این افراد را به انحراف کشیده که اینگونه به بد زبانی و فحاشی و هرزگی اعتراف میکنند
    • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      این فیلم ساختگی با بازیگری فوق سلیطگی بارانی دیوانگی بود شک نکنید چند نفر مخ مردم رو سرکار گرفتند
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      حرف حساب
    • محمودسلمانی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      ددد!ببین با دختر بیچاره چیکار کردن.. سِحر اهریمن، روح نازک را سلیطه وتحت سلطه ابلیس میکند؛روسری رابرمیدارد، پوزه بند درندگی‌میزند..هشدار،سبزه زار زنانگی، وزندگی،پایکوب زار گرازان نشود..
    • چاپار IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      سلیطه قجر به بهانه روز زن فقط از سفید پوستان مرفه دعوت کرد. سلیطه مصی رئیس کنگره جهانی آزادی کنار سیاه ، سفید و زرد پوستان بود. با اینکه هر دو سلیطه اند ولی پرزیدنت برگوزیده قجر سلیطه تر است ! رجوی دائم رجز تکامل میخواند . این بود معنی تکامل ؟! از جامعه بی طبقه توحیدی تا طبقاتی ترین میتینگ ! بدبخت هزاران میلیشیا که فریب واژه های این مفسدان را خوردند.
    • اکمل الحکما IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      آو آو صادق بوقی را روی نعره های این سلیطه بگذارید ! حیف نوبل طنز نداریم.
  • DE ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    هاها یعنی به راحتی می شه شما رو با یک کلیپ سرکار گذاشت. حتی ترسی از اینکه بگن سلیطه هستن ندارن ولی شماها از اینکه بهشون بگید هرزه می ترسید. حقشون هست. مشارکت ارا به دلیل همین لرزشی بودنت پایین اومد.
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      1 1
      اینجا نگو
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      27 5
      آره خب سلیطه ها کلا آبرو ندارن و برای همین هم از رفتن چیزی که ندارن ترسی هم ندارن
    • علی IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      25 2
      اصلا لازم نیست بگن. اینا شعارشون این بود که بی نامو... هستن. و شکی نیست که هرزه هم هستن و بهش افتخارم میکنن
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      22 3
      وقاحت و بی حیایی این جماعت را مرزی نیست در آینده هشتکهای من بیشرفم ، من فاحشه ام را هم شاهد خواهیم بود فقط این خط و این نشون. با چه موجوداتی سروکار داریم خدا عاقبت بخیرمون کنه
    • IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      ۱۵:۲۹ اونی که سرکار هست و منافقانه هم زر میزنی خودتی که آخرشی در حمارت
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      85 0
      یعنی اگر کسی جلوی خود این هایی که میگن ما بی ناموسیم اگر به ناموسشان تجاوز بشه کاری ندارن یعنی خوشحال میشوند
  • حسن روحانی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    3 62
    مشرق مودب باش هیچ می فهمی سلیطه یعنی چه؟ در ضمن ما باید با روی خوش با این خانم های بی حجاب اما مومن و انقلابی رفتار کنیم تا به حجاب گرایش پیدا کنند
    • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      41 4
      کشور تازه از نمایش ساختگیه جنبش تروریستی ززآ راحت شده. باز یه عده تروریست رسانه ای و وطن فروش به چرت گویی افتادن. بهشون بگید ته جنبش تروریستیه قبلیتون هیچ غلطی نکردینو بدتر براندازا رو ناامید کردین. بشینین سر جاتون الکی هوچی گری نکنید.
    • علی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      103 1
      میدونید چی میگید؟ اینا مومن و انقلابین؟ اینایی که یه عده شون میگفتن بی نامو... هستن و یه عده شون میگن سلیطه هستن، مومن و انقلابین؟ خودشون میگن سلیطن. اونوقت شما شاکی هستین که چرا بشون میگن سلیطه؟
    • حسن روحانی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      0 44
      این زنان بی حجاب در شب های قدر اهل دعا و تضرع هستند آن وقت مذهبی های مرتجع بهشون سلیطه می گویند پناه بر خدا پناه بر خدا
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      1 0
      روباه بنفش انگلیسی لطفا خفه شو.
  • خان داداش IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    38 8
    حساب این سلیطه ها از دختران و زنان نجیب مملکتمون جداست..اینها خیلی هاشون سلیطه کمشونه چون اکثرا هرزه و فاحشه هستند...
    • DE ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      سال پیش گیساشونو را بریدند و رسمأ انجمن گیس بریدگان را تأسیس کردند ، امسال برای پیشرفت سلیطه ها را هم جذب کردند ، دیگه آبرویی از زنای این انجمن نمونده. هر دم از این باغ بری می‌رسد -- دسته دسته گیس بریده و سلیطه از راه میرسد.
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    24 5
    هههه. سلیطه = پتیاره. مریم سلیطه_ مصی سلیطه_ هدی سلیطه_ ریحانه پارسا سلیطه_ شبنم فرشادجو سلیطه_ سالومه سلیطه_ سیما سلیطه_شادی صدر سلیطه..... یه مشت سلیطه لگوری بیشرف پست فطرت کثافت. اینا از تو کدوم زباله دونی میان بیرون؟ از زن سلیطه و دیوار شکسته باید ترسید.
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    این روحانی که کاری نکرده یک عکس گرفته.
    • حسن روحانی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      بیجا کرده که عکس گرفته
    • علی IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      31 10
      چرا بیجا کرده؟ مگه مکان عمومی نیست؟ مگه جلو دوربین نیستن؟ اصن مگه تفکر تروریستیه براندازا نمیگفتن دوربین ما سلاح ما؟ دلش خواسته از یه نمای عمومی که جلو چشم همه بوده عکس گرفته. به کسی چه ربطی داره؟ فقط هم فکرای ما حق دارن دوربین دست بگیرن و به جون مردم طرفدار نظام بیفتن؟
    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      31 4
      در اغتشاشات عقیم سال قبل شعارشون این بود:. هر شهروند ی دوربین. یا ور می زدند دوربین ما سلاح ماست. حالا دوربین روحانی شده عزاشون
    • IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      هیچ عکسی در کار نبود الکی جو داده بودند
    • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      از خواهر و مادر و زن خودتم تو مکان عمومی عکس بگیرن بازم میگی عکاسی آزاده؟
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      در روزی که روز جهانی زن بوده، حاج آقا به راحتی در دام نقشه های از پیش طراحی شده افتاده.
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      11 1
      اصلا عکس هم نگرفته
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    23 5
    خدایا شکرت که دشمنان مارو از احمقان قرار دادی
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    13 4
    بزرگترین دشمن اپوزوسیون در حقیقت خریت خود اپوزوسیونه ! چه چیزی میتونه بهتر از این به اینها ضربه بزنه که هشتگ میزنن ما بی ناموسیم و سلیطه !
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    28 7
    من به مخالفان نظام توصیه میکنم اگر هشتگ من سلیطه ام جواب نداد هشتگ من بیشرفم بزنن
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    11 3
    غیر از هشتگ زدن کار دیگه ای بلد نیستند. 6 تا از چوپوناشون دور هم جمع شدند و مغزشون رو گذاشتن روی هم تا یه بیانیه بنویسند ولی گند زدند و از پس یه بیانیه نویسی هم بر نیومدند.
  • DE ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    41 5
    باید سلیطه و بیناموس باشی تا بتونی تشنج ایجاد کنی و مملکت رو بریزی بهم .این واژه ها الکی و بی حساب و کتاب از دهن کسی نپریده بیرون بلکه از اطاق فکری دشمنان ایرانه و میگه زنان ایرانی سلیطه باشید ، خشن باشید تا یه بتونیم دوباره مملکت رو بریزیم بهم .
  • فردین FR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    42 3
    خودشون هم به بی ناموس بودن و به سلیطه بودنشان اذعان دارند.
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    1 10
    بهتر با الفاظ رکیک نظری را منتشر نکنیم
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    16 3
    بارها گفتم بازم می گم ما خیلی زود یکسری دختر و پسر به شدت سرخورده و به شدت افسرده و داغون خواهیم داشت که به ایده خوش رنگ و لعاب زن زندگی آزادی و امثالهم خوشبین بودند و همراهی کردند اما حالا دیدند یا خیلی زود می بینند که این فقط ظاهر کار بوده و درگیر چه لجنی شدند از اینجا رونده و از آنجا مانده و همه چیز از دست داده . الان تازه یکسری از مردم دارن می فهمن که بحث اصلا روسری نیست بحث بی ناموسی و لخت گشتن و ترویج انواع فساد و ... است خیلی بده که آدم ها روی جایی سرمایه گذاری فکری کنند که تهش ببینند باتلاق و لجن زار بوده .
    • پریسا متفکر IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      6 0
      احسنت
  • CA ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    49 2
    فرق این سلیطه‌ها با سلیطه‌های تروریست اوائل انقلاب که منافقین بهشون بمب میبستن و میفرستادنش تو نماز جمعه آدم بکشن چیه؟ اینها نسل بعدی‌های همون سلیطه‌ها هستن که در خونه های موساد،سی آی ای و ام آی سیکس آموزش میبینن و دستور میگیرن. پیشرفتشون در این حد بوده.
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    74 3
    چندتا از این عجوزه‌های سلیطه رو بالای دار ببرین تا جوابشون رو از ملت ایران بگیرن، دولت داره ضعیف عمل میکنه، نتیجه‌ش رو داریم می‌بینیم
    • US ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 63
      بهتر نیست اول امثال تو برن بالای دار تا قشنگ میزان علاقه مردم به خودشونو حس کنن؟
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    10 0
    به این بی ناموسی... رو هم اضافه کنید.
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    17 0
    چرامجلس ایران مجسمه یک زنی که فرانسه بهش ظلم کرده رانمیزنه تاجواب داده باشه ..چون مابیرعرضه ایم اینکاررانمیکنیم
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    10 45
    درود بر این شیرزن
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      39 6
      شیر زن در هرزگی :)
    • BE ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      2 0
      منظورت سلیطه دوزاریه؟ خخخخ
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    1 0
    متاسفم
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    24 1
    واقعا این جانوران دوپا ماهیت خودشان را نشان می دهند منسلیطه ام یعنی مترادف سلیطه: بدزبان، پتیاره، زبان دراز، شریر، پرخاشگر، هرزه، سلطه جو برابر پارسی: زبان دراز، زن بد زبان، غرشمال این شوی کش سلیطه هر روزی بنگر که چگونه روی بنگارد. ناصرخسرو. - امثال : از سه چیز باید حذرکرد: دیوار شکسته ، زن سلیطه ، سگ گیرنده . زن سلیطه سگ بی قلاده است . زن سلیطه شوهر مرد است .
    • تارا IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
      0 0
      خفه شو نکنه داد زدن و عصبانی شدن و فحش دادن هم، جزئی از حقوق مرداست چرا این همه مرد فحاش و بدهن داریم که فحش های جنسیم میدن کسی این عبارت سلیطه و اینارو بکار نمیبر شماها چون از زن میترسین میخواین با این کلمات، ساکتشون کنید
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    17 3
    خوش به حال بابای مهسا چرا خفه شده اظهار نظر نمیکنه
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    پس معلوم میشه مخالفان جمهوری اسلامی سلیطه و بی ناموس هستن. دیگه خودشون دارن اعتراف میکنن
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    کاش اون دنیا، در صحرای محشر هم بگید که سلیطه وبی ناموس هستید، اونجا دیگه با خداوند قهار توانا، برهرکاری روبرو هستید نه جمهوری اسلامی مظلوم که از داخل وخارج مورد هجوم قرار میگیره وعمر ادمی بس کوتاه است وچه عاقبت بدی در انتظار گناهکاران است😔🤔
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    وقتی تو زمین حریف بازی می کنیم وقتی اول خودتون به طرف مقابل میگه سلیطه وجوابش هم میشه همین .این ماجرا میشد با ریش سفیدی روحانیت ودلجویی از زنان اتفاقا وجهه مثبتی از روحانیت بین مردم بذاره حالا اما انگار شمشیررو ازرو بستین ومتاسفانه اشتباه پشت اشتباه
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    33 3
    اتفاق درمانگاه قم یک پروژه از قبل هماهنگ شده بود که توسط اسرائیل و قائم مقام درمانگاه و آن زن انجام گرفت
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      پس آخونده هم جز همون جریان اسرائیل بوده که از قبل آمادگی داشته
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    حالا به فرض که ازش عکس و یا فیلم گرفته . ایا این خانم نمی تونست با زبان خوب و با ادب بگوید اقای محترم شما از من عکس گرفتید و من رضایت ندارم اونرو پاک کن . اما با جیغ و داد و فریاد و با بد دهنی و ناسزا گفتن چرا . چرا این جماعت ادبی ندارند چرا این جماعت بد دهن و اهل فحش هستند واقعا چرا .
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    وقتی پای آبروت در میونه باید شلوغ بازی دربیاری، اگه از زن خودتم عکس گرفته بودن میگفت طرف سلیطه است؟ واقعا که بیشعور و وقیحید که این واژه رو به کار میبرید.
  • US ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    عزیزم آخه برهنگی جاذبه داره هم برای مردان پست فطرت و هیز و شهوت پرست که شدن گرگ در لباس میش و برای دسترسی آزادتر و راحت‌تر خودشون به زنان جامعه شدن طرفدار حقوق برهنگی زنان، و هم برای اون فاحشه ها و بی عفت هایی که میخوان به کسب و کار راحت‌تر برسن و حقارت و پستی خودشون رو بنام روشنفکری جا بزنن. مابقی مردم معمولی که اکثریت جامعه رو تشکیل میدن از این دو گروه بری هستن. به همین دلیل این همه دارن روی برهنگی اصرار میکنن تا بلکه قسمت خاکستری جامعه که هنوز شهوت پرست نشدن رو با ترویج برهنگی و بر اساس سیستم پاداش مغز از لذت دیداری (دیدن زنان برهنه) وسوسه و همگام کنن تا اونوقت اکثریت جامعه رو کنار خودشون داشته باشن. این کارکرد روانشناختی و جامعه شناختی ترویج بی‌فرهنگی برهمگی است. البته بنده موافق این نیستم که هر کس موهاش یا کمی از بدنش پیدا بود الزاما فاحشه و پست هست، ولی نیازی هم به علنی کردن و اصرار بر ابرازش نمیبینم و تصور می‌کنم همانطور که تجربه در کشورهای اروپایی نشون داده، این نوع آزادی نهایتا منتهی به فاحشگی و توحش و تجاوز به زنان شده است و نه تنها مایه چشم و دل سیری و تکریم زن نشده، بلکه هر روز دارد از زنان جامعه قربانی میگیرد و گمان میکنم هر کس در جایی که زندگی می‌کند باید تابع قانون آن کشور باشد، و هیچ کشوری حق تعیین تکلیف و مداخله در امور داخلی و تحمیل دیدگاه خود بر دیگر کشورها را نباید داشته باشد، حقوق بشر و ... نباید ابزار سیاسی براندازی و سلطه بر دیگر کشورها شوند.
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    13 2
    خاک تو سرتون که به سلیطه بودن افتخار میکنید خاکتو سرتون احمقا
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    7 3
    مردم مسلمان ایران باید هوشیار باشند وبشناسند که با چه کسانی وبا چه اقداماتی روبرو هستند .مابی ناموسیم .ماسلیطه ایم مادشمن خداواحکام الهی هستیم و.....کسانی نیستند که غم مردم رابخورند پس درمقابل انها وجهت گیریشان موضع هوشیارانه گرفته فریب انها ومدافعانشان را نخورند وبدانند که انها دنبال مهسا واشوب وایجاد هرج ومرج باکمک عواملشان هستند مثل درمانگاه قم
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    45 0
    یه پویش راه بیاندازید و از زنان بی حجاب عکس بگیرید و به مقامات قضایی و نظارتی برسونید / این شامورتی بازی ها و جیغ زدن ها برای ترسوندن مردم از نهی از منکر هست / تذکر نمیتونم بدهم عکس میگیرم و میدهم به مقامات قضایی که اونها با روش خودشون تذکر بهت بدن
  • محمد IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    این افراد تحت تاثیر رسانه های بیگانه هستند اصرار برگناه روح این افراد را به انحراف کشیده که اینگونه به بد زبانی و فحاشی و هرزگی اعتراف میکنندنمی فهمند چه میگویند .مگرخدا نجاتشان بدهد . خدایا مارا از شر اشرار حفظ فرما اگر امر به معروف نکنیم دعاهایمان درگیرنمی شود وهمین اشرار برما تسلط خواهند یافت. پس امر به معروف را فراموش نکنیم
  • IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    قطعادخالت فرصت طلبان ضدانقلاب برای هردوطرف خطرناک است ورود انها هردوراخراب میکند وتنها فکرگرفتن ماهی خود میباشند خانمها بدانند کهانها خیرخواه ومدافع انها نیستند.ونباید درپازل انها بازی کنند .اقای مثلا روحانی جایی که امربه معروفباعث چنین خرابی میشود اصلا جایز نیست شما دخالت کنی ارشاد مومنین درانجام کار موثرتر میباشد .اگرخدای ناکرده خود شماهم نکنه اره وازانها باشی
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    درود بر این شیرزن که مقابل شما تندروها وایساد
  • US ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    مردم شريف و انقلابى ايران چهل و پنج سال است كه ميخواهند بى شرفى و بى ناموسى و سليطگى ضدانقلاب را اثبات بكند .خداوند را هزاران سپاس كه اين ضد انقلاب آشغال خود به بى ناموسى و سليطگى و آشغال بودن خود اقرار نموده و معترف شدندو كار و زحمت مردم شريف ايران را آسان كردند.
  • BE ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    2 0
    من سلیطه خوش قیافه غربی را به این سیاه سوخته های کوتوله ترجیح میدهم. خخخخخخخ
  • حسين DE ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    5 0
    در كدام نقطه دنيا يك عده مثلًا "اپوزيسيون" به خودش لقب بى ناموس و يا سليطه ميده؟ ببينيد اينها چه راحت ماهيت پليد و كثيف خودشون رو معرفى ميكنند ، و اين ماهيت واقعى جريان ززآ بود.
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 3
    سئوال اینجاست چرا جریان مؤمن و انقلابی باید این لفظ زشت را برای یک زن به کار ببرند معلم اخلاق و ایمان این جریان چه کسانی هستند؟
  • احسان معتمدی IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    1 0
    همان روز که اشوب مهسا شروع شد بنده گفتم هم در روزنامه ها هم به اقوام که این انقلاب فاحشه ها مشروب خوارها و دزدها و در کل انقلاب فاسدان بر علیه اسلام است که پیامبر اکرم قبلا انرا در حدیثی گفته بود و از جلسه زوراء نام برده بود .
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    61 0
    بابای مهسا کلاهشو بالاتر بگذاره
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    1 0
    در رسانه های گروهی و تلویزیون و رادیو این موارد را برای مردم بگویید و موضوع را بشکافید ، تا یک عده که با سطحی نگری دنبال مسائل بی حجابی هستند آگاه شوند.
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
    0 3
    زنده باد آزادی
    • BE ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
      4 0
      زنده باد فرمان خدا. مرگ بر آزادی حیوانی
  • سمیه IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۵
    0 0
    این اصلا درست نیست که مردم رو روبه روی هم قرار بدن و این شیوه امر به معروف کاملا نتیجه عکس داره
  • تارا IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    0 4
    والا اینا که اینجا کامنت گذاشتن از همه هرزه تر و وحشی تر و بی ناموس تر و لجن تر هستن، در ضمن سلیطه بودن تو خونشون هست، درد و بلای زنان مبارز ایران بخوره تو فرق سرتون، با توهین و سر و صدا تو مجازی، نمیتونید واقعیت جامعه رو عوض کنید زن زندگی آزادی شکست نخورده کافیه چشمای کورتونو باز کنید و ببینید جامعه ایران، عوض شده
  • صادق۹۹ IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    برای مقابله با ترفند منافقین داخلی ومعاندینخارجی ابتدا صاحبان رسانه ای که از یارانه دولتی تغذیه می‌شوند در یک اقدام شجاعانه کلیه تئورسین هاولیدر شبکها رادستگیر.وطبق قانون جزا آنهار ابرای همیشه از صحنه سیاست و دشمنی با اسلام حذف کرداین جماعت از اول انقلاب با خدعه ونیرنگ توانسته مسیئولین بازی دهد .علی رغم ارتکاب جنایت ها وهنجارشکنی وغارت بیت المال وارتباط وجاسوسی علیه کشور وترور.در مشاغل کلیدی نظام برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ومردم راتصاحب نمایندایا وقت آن نرسیده که در این موردعالمانه از نخبگان حقیقی عالم ومتدین وبابصیرت برای خدمت به نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته شودومردم ایران از شر اشرار اجنبی ‌پرست وطنی به آرامش برسند بامید پیروزی حق بر باطل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس