‌

پس از پایان سیرک براندازی و جنبش مهسا، حالا مصی علی‌نژاد از ضدانقلاب ایرانی قطع امید کرده و ائتلافی از اپوزیسیون کشورهای خارجی تشکیل داده است.

سرویس سیاست مشرق- حواشی اختلافات میان براندازان به شدن داغ شده است، هفته گذشته مصی علی‌نژاد برای دومین بار در یک‌ ماه اخیر در استودیو شبکه تروریستی اینترنشنال حاضر شد و با انتقاد از اپوزیسیون ایرانی و حمله دوباره به رضا پهلوی، اعلام کرد به جمع ائتلاف اپوزیسیون کشورهای خارجی پیوسته و نمایندگی اپوزیسیون ایران را به دوش می‌کشد.

این نشست تحت عنوان «WORLD LIBERTY CONGRESS» یا کنگره جهانی آزادی، برگزار شده است، در این نشست جمعی از نیروهای معاند از کشورهای افغانستان، ونزوئلا، بلاروس، روسیه و چین حضور دارند.

گفته شده است که مصی علی‌نژاد عضو شورای اجرایی این گروه و به گفته این انجمن، رئیس «wlc» یا همان «WORLD LIBERTY CONGRESS» تعیین شده است.

علی‌نژاد در کنار گری کاسپارف، منتقد تندرو پوتین و نایب‌رئیس کنگره جهانی آزادی، لئوپولدو لوپز، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا و دبیرکل کنگره، جوی سیو، بازرس کنگره آزادی و رهبر معترضان هنگ‌کنگ، کارین کانیمبا، دختر روسساباگینا، مخالف سرسخت رئیس‌جمهور روآندا در سال ۲۰۲۰ و سخنگوی «wlc»، در این انجمن فعالیت می‌کند.

رونمایی از پروژه حذف رضا پهلوی / از ائتلاف ضدایرانی جدید اپوزیسیون چه می‌دانید؟ +عکس و فیلم

مصی علی‌نژاد پس از شرکت در این کنگره، به استودیو شبکه اینترنشنال آمد و در معرفی این کنگره، ابتدا از اعضای wlc گفت و آن‌ها را به‌عنوان الگوی خود معرفی کرد. او در توصیف لئوپولدو لوپز، او را فردی موفق در کشاندن ۴۰۰ هزار نفر به خیابان‌های ونزوئلا معرفی می‌کند!

او در ادامه الگوبرداری از اپوزیسیون کشورهای خارجی، به این نکته اشاره می‌کند که اگر در کشورهای دیگر یکی از شخصیت‌های معترض و یا مخالف حکومت از دنیا رفت، کسان دیگری در خارج از آن کشور، باید در امتداد مسیر براندازی فعالیت کند. این اظهارات، مقدمه رونمایی از پروژه حذف رضا پهلوی از گروه اپوزیسیون بود.

در ادامه؛ علی‌نژاد در گفتگو با فرداد فرحزاد، مجری شبکه اینترنشنال، صراحتاً به رضا پهلوی اشاره کرده و اظهار می‌کند: «براندازی جمهوری اسلامی، کارکردن است؛ این‌طور نیست که ما در خارج از کشور بنشینیم؛ دیگران کار کنند و عده‌ای را به حضور در خیابان دعوت کنیم و من را به ایران بازگردانند». فرداد فرحزاد نیز از علی‌نژاد می‌پرسد: «چقدر از اول اشتباه بود که آدم‌هایی با این مقدار تضاد، کنار یکدیگر بنشینند و یک اتلاف تشکیل دهند؟ »

این گفت‌وگوی بین علی‌نژاد و مجری شبکه تروریستی اینترنشنال بهانه‌ای شد تا کاربران سلطنت‌طلب به مخالفان خود حمله توییتری کنند، طرفداران رضا پهلوی ابتدا هشتگ «بایکوت اینترنشنال» را طراحی و ترند کردند. این هشتگ پیش‌تر، در سال گذشته نیز از سوی این افراد طراحی شده بود و درخواست شده بود تا کسی این شبکه را دنبال نکند، علاوه بر این هشتگ، سلطنت‌طلبان به سراغ شناسایی هویت اصلی و پیشینه فرداد فرحزاد، مجری شبکه تروریستی اینترنشنال رفتند!

رونمایی از پروژه حذف رضا پهلوی / از ائتلاف ضدایرانی جدید اپوزیسیون چه می‌دانید؟ +عکس و فیلم

مریم شریعتمداری، از فعالان سابق و شکست‌خورده «دختران خیابان انقلاب» در تعریف شخصیت علی‌نژاد، او را فاقد دانش تحلیلی می‌داند و معتقد است همواره با ادعاهای رهبری اپوزیسیون، به این جریان خیانت می‌کند! وحید بهمن، فعال رسانه‌ای نزدیک به رضا پهلوی نیز مصی علی‌نژاد را یک عفریته می‌داند و معتقد است برای «هر پرت‌وپلا» گفتن، ۳۰ هزار دلار می‌گیرد!

در آن سو، تجزیه‌طلبان هم سکوت نکردند، بخش قابل‌توجهی از ضدانقلاب نزدیک به عبدالله مهتدی دبیر کل گروهک تروریستی کومله، فعالیت خود علیه رضا پهلوی را آغاز کرده‌اند. رسانه‌های خارجی در هفته اخیر شاهد مطالب انتقادی علیه رضا پهلوی و معرفی او به‌عنوان عامل برهم‌زننده ائتلاف اپوزیسیون بودند. آن‌طور که در رسانه‌های خارجی، اغتشاشات ۱۴۰۱ بازتاب پیدا کرد و تلاش شد روایتی وارونه از ایران به گوش مردم دنیا برسد، به همان نسبت، رضا پهلوی در این رسانه‌ها به‌عنوان عاملی که این آشوب را نابود کرده و به عمر آن پایان داده، معرفی می‌شود.

سینا طوسی، پژوهشگر ارشد نایاک و مریم معمارصادقی، بنیان‌گذار «مؤسسه توانا»، اخیراً مطالبی را در رسانه‌ها غربی در شماتت رضا پهلوی نویسندگی و منتشر کردند. معمارصادقی با اشاره به ائتلاف شخصیت‌های برانداز در جریان نشست «دانشگاه جرج‌تاون»، می‌نویسد: «ضعف پهلوی در رهبری، به زودی آشکار شد. او علی‌رغم میل یا شاید به دلیل منش ملایم خود، مشاورانی را انتخاب کرده که بر نوعی ناسیونالیسم ایرانی تمرکز کرده و خواستار اقدامات انتقام‌جویانه و حذف خشونت‌آمیز مخالفان پهلوی مانند جریان‌های چپ‌گرا هستند. همکاران پهلوی، به جای اقدام واقعی علیه حکومت، وقت خود را در شبکه‌های اجتماعی، صرف حمله به دیگر رهبران اپوزوسیون می‌کنند و این دقیقاً زمانی رخ داد که بیش از همیشه به یک جبهه متحد، نیاز بود».

رونمایی از پروژه حذف رضا پهلوی / از ائتلاف ضدایرانی جدید اپوزیسیون چه می‌دانید؟ +عکس و فیلم

رونمایی از پروژه حذف رضا پهلوی / از ائتلاف ضدایرانی جدید اپوزیسیون چه می‌دانید؟ +عکس و فیلم

بخش دیگر فعالان رسانه‌ای وابسته به تجزیه‌طلبان نیز با طنزپردازی‌های تحقیرآمیز، به سرکوب رضا پهلوی در فضای مجازی می‌پردازند. هفته اخیر شبکه‌های اجتماعی، پر بود از اظهارات یک کمدین موهن درباره سلطنت‌طلبان و سرکرده آنها، رضا پهلوی. او در این اظهارات، رضا پهلوی را «خرس تپلی» خطاب قرار می‌دهد. هم‌زمان، بسیاری از کاربران ضدسلطنتی نیز تصاویر تمسخرآمیز رضا پهلوی را بر مبنای این واژه منتشر کردند.

رونمایی از پروژه حذف رضا پهلوی / از ائتلاف ضدایرانی جدید اپوزیسیون چه می‌دانید؟ +عکس و فیلم

این اختلافات و نارضایتی‌ها منحصر به چهره‌های اپوزیسیون نیست و آتش آن دامن اسپانسرها را هم گرفته است. «محمد منظر پور» سردبیر پیشین بخش فارسی صدای آمریکا و بی‌بی‌سی با ذکر سوابق خود درباره فعالیت در نهادهای دولتی آمریکا، بخش دولتی و رسانه‌های فارسی‌زبان آمریکا، نظیر bbc و voa را فاسدترین نهاد در دنیا تلقی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 86
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • سید IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    33 8
    جنگ مزدوران عدو همه را عذر بنه / که همه ابله بوَند بس که میخانه روند !!!!
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      26 0
      ببین اینا چقدر بدبخت شدند که یه هرزه شده رهبرشون
    • DE ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      27 0
      دقیقأ حق گفتید. راستش از حقارت اینها انسان میماند که چه بنویسد ، لذا از مقام سعدی کمک گرفتم: __نادان همه جا با همه کس آمیزد__ چون غرقه به هر چه دید دست آویزد__ __با مردم زشت نام همراه مباش __کز صحبت دیگدان سیاهی خیزد ،**غرقه یعنی غرق شده ، کسی که در حال غرق شدن است.** دیگدان ، منظور همان قابلمه و دیگ است.
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      15 1
      دوش دیدم که اراذل در میخانه زدند/ سر این مَص مَص گُ ه را فر شش‌ماه زدند!! :-)
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      8 1
      یکی از علل این که ترکیه گاز آذربایجان رو به اسراییل صادر می کنه اینه که به اندازه کافی از ایران گاز وارد می کنه!
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 16
      عاشقتم مصی میمیرم برات
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      16 0
      چه یه هرزه بشه رهبرشون چه گاو بی ناموس فرق با هم ندارند
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      11 1
      بیچاره جهنم که باید یه همچین نجاستی را در خودش جا بده
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 0
      کارامدی همین بس اوج سرمای زمستان شاه لوله گاز را در دو نقطه ترکاندند تا کشور فلج شود یک روستا هم فلج نشد چند ساعت بعد هم روال عادی شد انتخابات الکتریکی بدون یک ثانیه اخلال به رغم تلاش و عملیات هجومی مزدوران داخلی برا قطع ارتباطات در تمام کشور با وسعت کویر کوه جنگل شهرها روستاها برگزار شد فقط انشاءلله فکر اساسی برا قیمت ارز بیاندیشند هیچ مشکلی ایران ندارد
  • تحلیلگر IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    31 5
    سلیطه...!
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      20 0
      یک نفر این هرزه رو بزنه بفرسته جهنم
    • DE ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      22 0
      غیر از پولهای دستی و کثیف و زیر میزی رسمأ تا 2020 مبلغ 308000 دلار از دولت آمریکا گرفته (منبع ، ویکی پدیا،) و از 2020 تا الآن با قردادی که بسته با صدای آمریکا 700000 دلار دولت گاوچرانها را سرکیسه کرده که جمعأ بالای 1 میلیون میشود. ولی این تنها در آمدهای او نیست بلکه مبلغ 300000 دلار از سران دولتها مثل مکرون فرانسوی و... سازمانهای بین المللی مخالف ایران در آمد داشته. البته بیشتر این پولها را به اسم رهبری مردم ایران برای اعتراضات و کمک به مخالفان اخاذی کرده. برای اغتشاشاتی که در آن خون ریخته شود بیشتر پول میگیره و بعبارتی تلفات و خسارات مادی و جانی مردم هر چه بیشتر باشد درآمدش بیشتر میشه. ببینید این کفک زده روی دست همه به اصطلاح اپوزیسیون ایرانی بلند شده.
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    27 8
    اسم صحیح اون کنگره ای که اون زنیکه کثافت (مصی بوگندو) توش شرکت کرده WLC نیست بلکه WCP (مخفف WC papers) هست. مصی بوگندو هم یکی از دستمال توالت های سازمان CIA آمریکاس. تو قبر رفتن این لکاته لگوری براش تازه اول ماجراس. اون دنیا این بیدین پست فطرت بیشرف باید تا ابد حساب پس بده. همه مون عاقبت این کثافت رو خواهیم دید.
    • رضا IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      15 6
      به نظرم همان (WC) اصطلاح و مخفف بهتری برای جایی است که کثافت هایی مثل علی نژاد را نماینده مردم!!! ایران می دانند!!
    • ایرانی عصبانی AU ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      24 0
      متاسفانه ملت از نیت مخالفان باخبر نیست و همانقدر که تک و تویی کنند و چند جمله در اعراض همدردی با درخواستهای ملت و اعتراض به عملکرد دولت کنند مردم انها را قبول میکنند. زمانی که مصی پولی نژاد بعنوان خبر نگار به خانه مقامات ایرانی زنگ میزد و انها را زیر سعوال میبرد شاید برای عده ای جالب بود و او را خبرنگاری!!! با نیت میدیدند اما برای من همیشه این سعوال بود او چگونه این شماره تلفنها را بدست میاورد؟ در ایران خبرنگاران و مخالفانی بسیار سرشناس تری بودند که مهاجرت کردند و برخی با برنامه های خود در غربت و بسختی نانی میخورند.مصیب پولی نژ اد چطور بفاصله چند ماه بعد از خروج از ایران ازبین این اشخاص انتخاب و بدست بوسی دو وزیر امور خارجه امریکا مایک پمپهعو زمان ترامپ و انتونی بلینکن بایدن بعلاوه ده ها مقامات دیگر خارجی و امریکایی نایل امد. او بفاصله چند ما بعد از خروج اپارتمانی را که او خانه خود میداند را نیز صاحب شد. اگر ملت با منطق به این امر و اخباری که از او بگوش میرسد نگاه کند شکی باقی نمیماند که این شخص از ابتدا جاسوس امریکا و وطن فروشی بیش نبوده است که دولت امریکا دارد اکنون برای اینده ایران میپروراند. اما ملت ایران نیتهای کثیف این وطن فروش را که حتها چشم به پولهای تهریمی ایران دوخته است را دریافته است. و اگر احمقان امریکایی فکر میکنند این جوجه خبر نگاری دبستانی که خبرها/ دستورها را از انها میگرفت به چهرهای دوست داشتنی تبدیل خواهد شد کور خوانده ا ند این جانوروطن فروش نظیر مریم رجوی مورد تنفر ملت ایران بوده و بجز خبر مرگ انان هیچ ایرانی متدین و وطن دوست چشم و گوشش به مضخرفات انانرا باز نمیکند..
  • محمد تهران IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    18 19
    یک مشت فاشیست ونژاد پرست..که وارت توهمات و شعار تحريف و جعل تاریخ هستند..که ریشه در ناسیونالیسم دارد ..ناسیونالیسم که تفکرات فاشیستی و نژاد پرستی دنبال دارد ..آینده ندارد..ناسیونالیسم یعنی تفکرات فاشیستی ونژاد پرستی..ناسیونالیسم یعنی توهمات وشعار تحريف جعل تاریخ..ناسیونالیسم یعنی چند دستگی کشور ..ناسیونالیسم یعنی تجزیه کشور به همراه دارد ..........این مردک رضا دماغ وارث تفکرات فاشیستی و نژاد پرستی هست رضا دماغ وارث دیکتاتوری هست ظهور دیکتاتوری جدید گناه نابخشودنی هست.......رضا دماغ حتی اداره خانواده خودشو ندارد......زنش دوست‌ پسر فرانسوی گرفته....
    • ایرانی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      10 10
      اب بریز اونجا که می سوزه ، ناسیونالیسم واسه همه کشورها خوبه ولی واسه ما نه ، تو خودت معلومه تجزیه طلبی
    • ایرانی IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      6 8
      اب بریز اونجا که می سوزه ، ناسیونالیسم واسه همه کشورها خوبه ولی واسه ما نه ، تو خودت معلومه تجزیه طلبی
    • DE ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      13 3
      مرگ بر اردوغان و الهام علي اف
  • مهرداد IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    9 27
    آنچه خداوند تقدیر کرده همان اتفاق خواهد افتاد همانطور که این حکومت آمد و ناکارآمدی خودشو برای خیلی ها ثابت کرد همینطوری هم خواهد رفت ، کسی نمی تواند با این روند مقابله یا آن را متوقف کند
    • م ح م IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      26 5
      به لطف خدا جمهوری اسلامی با کارآمدی و سربلندی تا کنون بر قرار بوده و به لطف خدا سربلند خواهد بود و چشم همه بدخواهان کور خواهد شد
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      18 1
      در جواب مهرداد: نه بابا!!
    • امیر IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 14
      احسنت
    • محمد IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      12 3
      اونکه ناکارآمدی خودش رو نشون داده لیبرال مسلک ها یی مثل تو هستند که فقط به فکر شکم و شکم هستند
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      10 0
      توهمون مهرداد پرتناقض فارس نیستی که بیست چهاری برعلیه امنیت کشور درفارس کامنت میذاشتی خسته نشدی ازاین همه کامنتهای بی سرو تهت
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      10 3
      انقلاب اسلامی برای ایران چه کرد؟ انقلاب ایران آفتابه ساز رو رآکتورساز و ماهواره ساز کرد. بعد از 200 سال با همه دنیا جنگید و یه کف دست از ایران کم نشد.ولی از نظر ایشون اینا علامت کارآمدی نیست بلکه ملاک کارآمدی مرغه! خخخخخخ بدو پسر یه مرغ کنتاکی 3 تیکه بچپون تو حلقش تا کارآمد بشه!! (چرا مزدور حمال ماهواره یا سگی مثل مریم جلاد هرچی بگه باور می کنین؟ مگه شماها مخ تدارین؟)
    • محمدایوب IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      0 12
      مهرداد جون الحق درست گفتی
    • CA ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      7 0
      چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کند ریشه‌اش بسوزد. دلت رو به این مزخرفات خوش کردی که اینطور گمراه شدی.
    • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      2 0
      مهردادجون اسمش عوض شد محمد ایوب وخودتاییدی رو شروع کرد الحق که چه موجودی هستی وچقدر دستمزد می گیری
    • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      0 0
      مهرداد نام خداوند را به دهن کثیفت نیار که در قرآنش میگه تقدیر هر قومی به دست خودش هست، در ضمن ناکارآمدی در جاهایی هست که به بیگانه چشم دوختند خودتحقیرهای منافق و از خدا رویگردان که تو هم در همین توهم سقط خواهی شد مثل سایر کسانی که پنبه دانه خوردید و خفه شدید🤫👎🥳
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    2 4
    خوب خاتمی هم به شکلی نمایندشون شده قابل حدس بود ایتلاف جدید بالاخرا ایجاد میشه اینها به مردم می گند ما دنبال المان شدن ایرانیم
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    9 3
    هیچ منافق دروغگویی با دروغ پردازی وشایعه پرکنی وتقطیع وفتنه وکودتا وفتوشاپ به جایی نخواهد رسید
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    16 5
    رضاپهلوی به کل سواد سیاسی ندارد ونمی تواند با ادعاهای واهی یک حکومت را بچرخاند
    • یزدان SG ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 2
      خوب معلومه اونی که بهت پول میده که چی بگی و چی بنویسی از نقطه قوت پهلوی که همون سیاستش است هراس داره و بزودی از این ترس خواهد مرد
    • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      0 0
      یزدان قلابی یا ابلیس...» بابا و بابابزرگ این الدنگ هرزه لجنی نبودند این شاهزاده که نصف لجن هم نیست
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    9 3
    فرح دیبا ورضا پهلوی فکر می کنه زمان پدرشه با دو سه تا تعریف دروغ از خودشو و خانواده وبافیس وافاده وخودبزرگ بینی وچند تصویر بزرگ نمایی وقر وفر ولباس سرمردم رو شیره بماله .الان دیگه حتی در نقاط دور افتاده مردم پیشرفت کردند تحصیلات عالیه دلرند وبه فضای مجازی دسترسی دارند وهرکس واسه خودش شاه شده وتوقعات مردم به شدت بالا رفته ورضا پهلوی که با ثروت کلان از ایران خارج شده وبا پول ننش پی خوشگذرانی وعیاشی ودور دور بود وهرازچندگاهی مثل بچه های ننر از ننش قهر می کنه قبول ندارند .رضا پهلوی نمی تونه یعنی درتوانش نیست که یک مملکت رو بچرخونه .فرح دیبا هم باید بدونه که همسرش ناتوان از حکومت داری بود واگر حکومتش ادامه پیدا می کرد ایرانی در کار نبود وزور الکی نزنه .محمدررضاشاه از پدرش رضاقلدر چنان ترس و واهمه داشت که یک آدم ترسو بزدل به بار آمده بود ودرسیاست ضعیف بود
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    8 2
    هنوز هدف مصی علی نژاد از این همه داد وقال وسلیطگی واین همه تناقض مشخص نیست .یک عروسک خیمه شب بازی که با دلارهای کلان هردم نقشی را ایفا می کند.معلوم نیست کی وچگونه وبه دست کدوم اپوزیسیون نیست شود .این که بهش یاد دادند اگر کسی ازاین گروه ازبین رفت دیگری راهش راادامه دهد یعنی ؟خودحدیث مفصل بخوان ازاین مجمل
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    9 1
    حال به هم زنه این اخبار درباره این آدمای تموم شده
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    22 2
    معصومه قمیکلا مسیحک علینژاد لمپن ابله شیاد شارلاتان پست پلید پلشت کثیف ماچه خوک.. هر کجا برود گند می زند .
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      10 0
      برای این زنیکه کثافت الاغ خیلی مناسبه. یکی می گفت دلم میخاد این زنیکه رو قیمه قیمه کنم بندازم جلوی سگ بخوره. گفتم هیچ سگی آشغال نمی خوره. سگا پای مرغ می خورن. چرا بیان این زنیکه کثافت لجن رو بخورن. بیشرف وطنفروش حروم لقمه بدجور گوربگور میشه. این خط و این نشون.
  • سعید AT ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    9 0
    ما به اپوزیسون نیازی نداریم
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    13 0
    این هرزه وطن فروش دست‌پخت محمد خاتمی منافق است
  • علـی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    9 0
    عکس یه فاجعۀ سلیطۀ پول‌پرست رو گذاشتید در صدر خبـر؟! واقعاً متاسفم!
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    14 0
    مسیح علی نژاد = اشرف پهلوی = مریم رجوی = فائزه ه ر = تمام سلیطه دنیا
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      4 0
      سردسته فتنه گران و کثافت ها : فائزه بهایی و عاشق ترامپ است .
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    10 4
    خودشون به خودشون میگن سلیطه.
  • FR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    12 3
    یک مشت مزدور فاسدترین که خوشبختانه شاهد ابتذال و افول اربابانشان هم در غرب هستند ! هر چی کاسپارف جلوی پوتین وزنه ای ست مصی هم در مقابل رهبری و سپاه !
  • US ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 11
    ما ملت ایران هم باید از مسولین دزد در عذاب باشیم هم از این خارجی ها ی متوهم
    • FR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 0
      تو با اون پرچمت خیلی هم ایرانی هستی هههههه!
    • US ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      3 4
      دانشمند به چیزی هست ک فیلتر دور میزنه میگن فیلترشکن ک ممکن با پرچم یه کشور دیگه بیای ،خودت هم ک با پرچم یه کشور دیگه اومدی
    • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      0 1
      درپیت تو سایت داخلی از فیلتر شکن استفاده میکنند؟!
  • کوروش جعلی.. IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    10 3
    ربع پهلوی .بازیچه کشورهای غربی هست ..مثل پدربزرگیش...رضاخان پالان هم بازیچه انگلیس بود ......درزمان رضاخان پالان ايران در عرض یک هفته توسط روس و انگلیس تصرف شد رضاخان پالان با ذلت و خواري ايران ترک کرد ودر آفریقا به درک واصل شد رضاخان برای فاشیست ها ونژاد پرستان ويران شهري ها همان سلطنت طلبان رضاخان کبير هست ولی برای انگلیس مزدور مترسک بود....
  • ایرانی US ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    2 7
    به نظرم همه حقوق بگیر ج. ا و انگلیس هستند و مردم را سر کار گذاشته اند.
    • IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      0 0
      تو هم دانای کامل، نادان جمهوری اسلامی, عنگلستان و آمریکا را خاک بر سر و دهن کرده و اعتبار و قدرت نداشته شان را بر باد داده که شده اند پاداش لخت اونوقت تو میگی با هم هستند و دوست؟! پس اگر دشمن بودند چه اتفاقی می افتاد! حماقت امثال تو حد و مرز ندارد
  • یزدان IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 17
    حتی تو دور افتاده ترین روستاها هم مردم میدونن علینژاد یک مطدور اصلاح طلب هست و هدفشون از نزدیک شدن به شاهزاده ایران چه بود شاهزاده ایران زرنگ تر از اونی هست که بخواد فریب امثال علینژاد و مزدورهای دیگر رو بخوره و سوزش شماها دقیقا از اینه
    • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      11 0
      زرنگ خخخخخخخ
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
      5 0
      خب پس چرا ائتلاف کرد اولش؟ چون احتمال موفقیت میداد. اگه زرنگ بود و برای خودش اصول داشت که از همون اول باید میگفت در نشست حاضر نمیشم و منشور رو امضا نمیکرد.
    • CA ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      5 0
      این شاهزاده شما اون کلاه یهودی رو که رو سرش گذاشته بود رفته بود زیارت دیوار ندبه یهودیها در اورشلیم برای خیلی بهش میاد. ظاهرا نتانیاهو بهش پیشنهاد کرده بعنوان خادم دیوار ندبه استخدام بشه. کفش زوار یهودی رو واکس بزنه. جون تو خیلی بهش میاد.
    • یزدان RS ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      2 0
      دلیل ائتلاف رو کردن دست اصلاحات در لباس مشروطه خواه و رو کردن دست تجزیه طلبانی امثال مهتدی و علی جوانمردی و بقیه مزدوران بود . دستشون رو رو کرد و کشید کنار وبسیار کار بجایی بود سوزش شماها از اینه که دستتون رو خوندو بعد دستتون رو کرد دقیقا بخاطر همینه که دست گذاشتید رو ساستی که نقطه قوتشه و میخواید ضعیف نشونش بدید غافل از اینکه این مردم چهل و پنج سال با شماه زندگی کردن و کامل میشناسنتون
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 0
    بیچاره دشمن
  • US ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    9 0
    داداش ها .من دوست پسر فرانسوی یاسمین پهلوی..خوش تيپ هستم
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    8 0
    جهت‌ یادآوری..خودم رضا پهلوی همان ربع پهلوی ..خودش خوب آگاه هست .که عرضه چرخاندن یک کشور ندارد حتی اداره کردن خانواده خودشو هم ندارد.....فقط می خواهد علیه جمهوری اسلامی.....ضربه بزند ...حتی نزدیکترین واطرافیان. این رضا متوهم اذهان دارند..این مردک فقط عقده های مختلف علیه جمهوری اسلامی دارد .......تنها برند این مردک .‌فقط شاشزاذه هست همین .چیری دیگری ندارد..کافی هست اطرافیان ربع پهلوی نگاه کنید .همشون. تفکرات پوچ فاشیستی ونژاد پرستی دارند عقده دارند ....هیچ اعتقادی به دمکراسی واقعي ندارند. فقط تظاهر به دمکراسی دارند
  • IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    2 0
    جالبه همشون از کشورهایی هستند که با غرب مشکل دارن چرا از معارضان انگلیس و هلند و امریکا و کانادا عضو نیستن
  • وحید IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    2 5
    نان کار آزادی
  • CA ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    27 1
    این وطنفروشها همشون حذفی‌اند .اسمش رو بذار جنگ حذفی‌ها با یکدیگر..😆😁😀
  • علی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    18 0
    سگ هم به این مصی نگاه نمی کند
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    3 8
    کشور به این بزرگی از یک پتیاره میترسه ؟؟؟
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 12
    از سکه ۴۰ میلیون تومانی هم بنویسید.
    • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      0 0
      حماقت تو بیشتر نوشتن داره تا سکه ۴۰ میلیونی و دلار ۶۰ تومنی، پس خفه شو
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    1 0
    🤣🤣🤣
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
    0 0
    چهارتا اسکول دور هم جمع شدن که حکومت کشورهاشونو ساقط کنن و بعد خودشون بدتر از همون کاری روبکنن که الان مردم همونا کشورشا گرفتارش. یعنی من خودم اگر روزی خواهان براندازی نظام و حکومت بشم هیچ وقت از طریق این زنیکه زشته میمون نمیخوام این مملکت سقوط کنه. واقعا برام مایه ننگه یه زن زشت بیاد لیدر من بشه. این مردای که لین زنیکه را بزرگ و رهبر و لیدر خودشون میدونن خداوکیلی یه جو جنم و عزت مردانگی ندارن تو خودشون که یکم بهشون بر بخوره که چرا ما گوش به فرمان یه زن شدیم.
  • GB ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    2 0
    چیزی که این‌ها بهش دقت نمیکنن اینه که ساواکی‌های فراری توسط سازمان سیاه آموزش دیده شدن. همشون هم سلطنت طلب هستن.
  • Puyamotlaq IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    2 1
    حسبنا الله و نعم الوکیل مرگ بر خائنین مردم فروش .
  • میهن گرا AT ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    2 0
    سلیطه نام دیگر معصومه علینژاد و نرگس محمدی که مزدوران کشورهای خارجی هستن و مرشدشان شیرین عبادی جزو مهره های داخل و خارج از کشور اصلاح طلبان بوده و هستن...در ضمن رضا پالان دلقکی بیش نیست که فقط بدنبال منافع و جیب خود است...
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    1 4
    فساد کل مملکت رو گرفته
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
      0 0
      انواع( فساد،امتیاز،سواستفاده،ترور،سرکوب وحذف...) کل دنیا راگرفته ولی درغرب کمتر ودرشرق خیلی بیشتر
    • IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۱
      0 0
      اتفاقا چون در غرب فساد سیستماتیک هست پس مثل فسادهای جاهای دیگه تو بوق و کرنا نمی‌کنند و احمقهای مثل تو پز اونها را میدهند
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    5 0
    هرچند مسیح علی نژاد یک فاجعه فتنه گر است اما کور هستید و چشمانتان را روی فتنه گران واقعی داخلی بسته اید . مگر عفت و عجوزه مرتبا نمی گفت مردم بریزند توی خیابونها و خرابکاری و شلوغ بکنید و یا دختر اش فائزه چهارپایه نمی گذاشت توی وسط میدان ونک و مردم را به آتش زدن اماکن تحریک نمی کرد .
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    4 0
    تفاله دیکتاتورهای پهلوی
  • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    3 0
    الا غزاده پهلوی
  • DE ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۹
    1 0
    رژیم پهلوی برای همیشه نابود شد به فکر مردم باشید
  • BR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    جالبه ج ا هم اینترنشنال رو بایکوت می کنه رضا پالانی هم همین حرفو می زنه حالا پیدا کنید پرتقال فروش رو
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
      0 0
      خیالت راحت اگر به جاسوس بودن باشه و آدمک بودن شایعه که هیچ سند هست معصومه قمی صادراتی سعید حجاریان و اسهال طلب هاست ما ریشه این پرتقال فروش رو هم دراوردم
  • حمید صدریان IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    درود بر جمهوری اسلامی
  • DE ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    ربع پهلوی نه حذف شدنیست نه هضم شدنیست .مانده سر جگر قمپوزیسیون حتی اگر بیجا کلاغها او را بارها شاهزاده صدا کنند او شلغمی بیش نیست. پدر و پدر بزرگ گور به گور شده اش چه پُخی بودند که این باشد. نشسته صهیونیست ها در ایران گودوتا کنند او را مانند باباش و باباباباش سر کار بیاورند زکی خیار پاتیل منظور زهی خیال باطل. خخخخخ ربع پهلوی خخخخ اعلیهرزه شاخ انشا عاری از مهر آی زکی
  • DE ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    ربع پهلوی نه حذف شدنیست نه هضم شدنیست .مانده سر جگر قمپوزیسیون حتی اگر بیجا کلاغها او را بارها شاهزاده صدا کنند او شلغمی بیش نیست. پدر و پدر بزرگ گور به گور شده اش چه پُخی بودند که این باشد. نشسته صهیونیست ها در ایران گودوتا کنند او را مانند باباش و باباباباش سر کار بیاورند زکی خیار پاتیل منظور زهی خیال باطل. خخخخخ ربع پهلوی خخخخ اعلیهرزه شاخ انشا عاری از مهر آی زکی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس