کد خبر 1586988
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲

به گزارش مشرق، کمیل خجسته، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

جوان‌ها باید در مقابلش بایستند

اول اینکه عدالت با دست آلوده به دست نمی‌آید. هر متهمی حقوقی دارد. هر شهروندی حریم خصوصی دارد. در افشاگری‌های توییتری این چند وقت نه حقوق متهم رعایت شد؛ نه حریم خصوصی شهروند حفظ شد.

این سبک افشاگری، خودش ضد عدالت است. با درفش بی‌عدالتی نمی‌شود پرچم عدالت را بالا آورد.

البته از طرف دیگر اینکه مسئولین و فرزندانشان باید مراقب باشند چرا که هم آن‌ها امانت‌دار بیت‌المال هستند و هم جامعه به آن‌ها توجه ویژه‌ای دارد.

الگوی ما علی(ع) است که در دادگاه عدل به قاضی گفت که باید رفتارت بین من و شاکی یکسان باشد و به حاکم دستور داد چون ضعیفان جامعه زندگی کند.

اما منظور یادداشت این موضوع نیست.بلکه توجه به نکته سومی است و آن اینکه این چه رفتار تکرارپذیری است که سر بزنگاه‌ها پیدایش می‌شود؟! مثلا در ایامی که معاون اول قوه قضاییه استعفا داده تا جریان رسیدگی به پرونده فرزندش تحت تاثیر قرار نگیرد؛ افشاگری علیه آقای صدیقی صورت می‌گیرد. آن اولی چه فرصت مهم تبلیغاتی برای کشور ایجاد می‌کرد که ای مردم! ببینید که حاکمیت چگونه در مبارزه با فساد جدی است ولی آن دومی چه پتکی بر اعتماد مردم به نظام زد؟! یا چند وقت پیشتر نزدیک ۲۲بهمن، یک فایل صوتی منتشر شد و چنان لجن علیه سپاه و حاجی شهید بغداد پرت کردند که رهبری از خودش هزینه داد و علیه آن واکنش نشان داد که «به سپاه تهمت بزنند، لجن پراکنی کنند و در ضمن به شهید بزرگواری مثل شهید سلیمانی.»

در ادامه همین صحبت است که رهبری بیان می‌کنند «دشمن دو راه را پیش گرفته، یکی فشار اقتصادی، یکی هم لجن‌پراکنی رسانه‌ای تا مردم را از نظام جدا کند».

فرمول افشاگرها رو شده است. غالبا از اکانت توییتری یا کانال نیمه محرمانه‌ای شروع، از بی‌بی‌سی، اینترنشنال سر در می‌آورد؛ شب در برنامه‌های ماهواره‌ای به آن پرداخته می‌شود و در این هجوم بزرگ، ناگهان سپهر منفعل رسانه‌ای کشور دستور کارش بحث روی آن قرار می‌گیرد و به همه گروه‌ها و کانال‌های مردمی و خانوادگی بحث سرایت می‌کند و تا فردایی که پیشگاه حقیقت شود پدید؛ آن اتهام، بدون دفاع وکیل مدافعی بر ذهن بی‌دفاع افکار عمومی می‌نشیند.

اینجوریست که احساس تبعیض و فساد تا مغز استخوان جامعه فرو می‌رود و او را می‌شکند. جامعه‌ای که می‌توانست به خود ببالد برای دادگاه فرزند معاون قوه، حالا در پیله این رفته که «این هم از آخوندشون!» یا جامعه‌ی خوشحال از ۲۲بهمن، زیر فشار فایل صوتی افشاگری علیه سپاه می‌رود.

این حالت را چه کسی دوست دارد؟ نفیو معمار تحریم‌های امریکایی علیه ایران می‌گوید «به‌وجود آمدن احساس تبعیض در جامعه تحریمی یک هدف است تا احساس اجتماعی تحریم‌شدگی شکل بگیرد.» و «انتشار رسانه‌ای گزارش فساد از درون حاکمیت نشانه‌ای است که کشور هدف تحریم، زیر فشار قرار گرفته است.» چرا امریکایی‌ها به این فشار نیاز دارند؟ او در کتاب هنر تحریم‌هایش می‌نویسد تا «درد و فشار روی آن، آستانه مقاومت جامعه را بشکند.»

شواهد نشان می‌دهد این وضعیت از دو حال خارج نیست. باد که سند یا سندنما را به در حیاط خانه یا رستوران افشاگرها نمی‌اندازد. این استنادها چگونه به دستشان می‌رسد؟روشن است که کشور با یک صحنه امنیتی‌رسانه‌ای روبرو شده که یا مکمل پازل امریکایی‌ها یا خودش جزئی از پازل تشدید فشار آنهاست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 49
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    46 1
    الگوی ما علی(ع) است که در دادگاه عدل به قاضی گفت که باید رفتارت بین من و شاکی یکسان باشد و به حاکم دستور داد چون ضعیفان جامعه زندگی کند. دقییقا همین!!! وقتی این افراد که افشا شدن در عدل حاضر بشن اونوقت می فهمیم عدالت رو متوجه شدید...
    • مربی کاراته IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      33 3
      بالاخره نمی‌شود که با این توجیهات که فلانی مسوول است یا روحانی است یا وجیه‌ است از اشتباهات آنها گذشت باید بدانیم اصل نظام و اساس اسلام و آبروی دین از اشخاص و آبروی آنها مهمتر است اگر صادقانه و عادلانه و البته صریح ک علنی با مسائل برخورد شود در مجموع به نفع نظام است نه به ضرر آن
    • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      7 0
      دقیقا آفرین.
    • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 7
      ۱۴:۰۹ اگر قرار بود متوجه عدالت بشی خیلی موارد هست ولی زمانی که مولا علی نتوانست جماعت مذبذب را قانع کنه وضع ما مشخصه فقط عرض کنم که غبار فتنه چیزی هست که خیلی ها را از بین میبره
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      4 1
      زمانی دم از عدالت بزن که خود مبرا ازهر اتهامی
    • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 11
      خدا لعنت کنه هرافشاگر نادرست مغالطه گر معجون حق وباطل
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 14
      من اصلا باچشم هم ببینم این اتهامات رو به آیت الله صدیقی قبول ندارم .دراین برهه از زمان این افشاگری‌ها بوی فتنه میده
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    ماله ی خوبی بود
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      6 0
      وقتی عدالت پروژه ای بشود همین می سود. با نظر شما هم موافقم. سه تا بیانیه داده شده یک گفتگوی یک طرفه هر چهارتا باهم متناقض.
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      91 75
      کاملاً.اگه شک داشتم که فساد در این ساختار سیستمیه با این تحلیلی که مشرق از قول این اقا زاده زده دیگه شکم کاملا به یقین تبدیل شد که فسادکاملا ریشه ای شده و دیکه فکر نکنم کاری از دست هیچ کسی حتی بیرون از سیستم برای ریشه کنی اون بربیاد.
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      56 4
      این تفکر که فساد سیستمی هست چی به ارمغان میاره؟! شلوغی و هرج و مرج، و عاقبت شلوغی و هرج و مرج چیه؟ ایران هم مثل یکی از کشورهایی میشه که هر روز یه گوشه ای از اون عملیات تروریستی انجام میشه و گروه های تجزیه طلب به هدف تجزیه ایران میرسن و در آخر نابودی ایران پس معلوم این تفکر از اساس غلط و القا کنندگان این تفکر هم همین هدف رو دنبال میکنن
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      71 3
      19:50: مساله این نیست که مثل تویی شک اش به یقین تبدیل شد یا نشد. مساله داشتن انصاف در اظهار نظر کردن است
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 9
      وقتی حرف از ساختار فساد می زنی اول به خودت نگاه کن ببین چند مرده حلاجی ؟خودت تواین سیستم چه نقشی داری؟ شکت هم به یقین تبدیل نشه چون مشکل از ذات خودته؟که می خوای فرافکنی کنی
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    3 23
    خطاب به آقای هوچیگر صحنه مبارزه با صهیونیسم اومانیسم و فراماسونری! که الان دیکه تغییر ماهیت داده و کم کم داره دستش رو میشه
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    48 3
    عدالت باید به درستی برقرار شود بدون اینکه بگوییم فلانی روحانی است یا مقام دیگری. عدل علی این است
    • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 16
      خیلی تاثیرگذار بود! امثال تو زمان امیرامؤمنین هم همین چرندیات تو را به ایشان میگفتند پس راحت باش
    • مهرداد IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      36 0
      در پاسخ به IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴ : در اسلام و موضع عدالت فرق نمیکنه که خود پیامبر باشی یا فرزند نوح باشی یا عموی پیامبر باشی یا برادرحضرت علی(ع) یا هر کس دیگه ای ، خداوند برای هیچکس استثنا در این موضع قرار نداده
  • علی هاشمی IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    28 1
    از برکات رسانه های اجتماعی اینه ، دیگه مثل قدیم خیلی چیزا رو نمیشه لاپوشونی کرد، حالا دوست یا دشمن، این عزیزان مسئول که تا دیروز ذی طلبانه داشتن نمیبینن پاره های تنشون جمع اموالشون چطوری و از چه راهی از پارو بالا میره؟ البته از حق نگذریم منکر سعی و تلاش افراد نباید شد ولی مسئول خط کش بذاره.
  • IQ ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    15 21
    خشت اول گر نهد عمار کج تا ثریا میرود دیوار کج ...
    • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      1 2
      🤣🤣🤣🤣🤣 نمکدون حداقل شعر را خراب نکن که مثلا ادای آدم حسابی را درمیاری
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    21 0
    حرف شما درست ولی مسئولین و سازمان ها باید بیشتر دقت کنن، شفافیت داشته باشن، حواسشون به اطرافیانشون باشه، به موقع اعلام برائت کنن و به موقع حمایت کنن... مسئولین باید بیدار بشن و بفهمن الان نمیشه از کنار یه اتفاق ساده گذشت... دنیای رسانه‌ست و شیاطین و دشمنان در پشت صحنه منتظرن تا ضربه بزنن... نباید بهشون بهونه و فرصت داد...
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    15 0
    صحبت های قشنگی بود ولی دلیلی برای بی عدالتی نیستش مگه خودتون نمیگید که افشاگرهای اقتصادی رو تحت حمایت بگیرید و مانع نباشید!!! اقای صدیقی بزرگتر هستن یا اقای جنتی و محسن رضایی و عطا اله صالحی و مشکینی و . .. . پس برخورد رو دوکانه و به نظام ربط ندید و فرزندان ایشون رو مانند بچه های بزرگان دیگه دادگاهی کنید و از نظام مایه نذارید.....
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    9 0
    عدالت عدالت می کخید ولی برخلاف قانون حقوق کارگر را زیر تورم می دهید دولت خلاف قانون قیمت سازی کند ولی کسی جلویش را نمی گیرد عدالت کجاست؟ چون اسم آقای صدیقی آمد حرف از عدالت و بی عدالتی شد؟ برای بی عدالتی در حق کارگر در دولت محرومان مقاله نوشتید؟ بخدا آقای صدیقی مساوی اسلام نیست که برایش مقاله نوشتید ولی جواب بی عدالتی در حق چند میلیون کارگر را در قیامت نخواهی داد جناب نویسنده!!!
    • IR ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 3
      بله فقط تو هستی که جواب نخواهی داد پس راحتی حق و غیر حق را قاطی هم بکنید و ماهی مورد نظرت را صید کنی
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    17 25
    همین مقاله بخاطر این مقدار ماست مالی کردن قیمت لبنیات را چهار برابر نکنه خیلیه
  • شهین IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    4 0
    عدالت کجا است؟ در دانشگاه دولتی وزارت علوم تحقیقات فناوری جنوب کشور نیروی ساعتی برای نگهبانی گرفته اند که یک گزارش بسیار ساده نگهبانی در موضوع ورود و خروج کارمندهای به مکانهای مهم دانشگاه را نمی تواند بنویسد. با گزارش را کامل نمی تواند بنویسد اما این نیروی ساعتی آموزش ندیده است. اما نکته اساسی این است چرا رییس دانشگاه برای مهمترین قسمت دانشگاه نیروی ساعتی استخدام کرده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 6
      این دیگه چه ربطی به قضیه داشت
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      8 0
      ربطش اینه که چرا من باید پول بدهم در آزمون بانک شرکت کنم و در آخر یک پاچه خوار بدون آزمون و فقط با دیدن دم فلان مدیر بیمه و آبدارچی بانک...پشت میز بشینه؟
    • IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      1 0
      حالا که ربطش اینه تومی خوای کارمند بانک بشی یا نگهبان ؟؟؟؟نگهبانی معمولا آزمون نمی خواد. برفرض؟هم چنین باشد ربطش ؟؟؟ اون نگهبان هم مثل تو دنبال کار بوده همچین کار مهمی هم گیرش؟نیومده چرا جلز و ولز می کنی ؟بعدش چرافکر می کنی عدالت زمانی است که تو کار پیدا کنی .پس دیگری چی ؟ودرضمن ازاونایی نباش که عدالت عدالت می کنند وقتی که به خودشون می رسه سرعدالت رو از پشت می بُرند .
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    1 0
    متاسفم
  • رضا IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    1 0
    دمت گرم خدای مهربون !
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    9 0
    باد هم اگر خدا بخواهد سند رو در خونه ی افشاگران میندازه.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    11 0
    آقای خجسته اینها که می گویی همه درست است. این را هم ما می گوییم که منتشر کننده خبر حوزه علمیه اقای صدیقی و مروجین آن خبر را دوست و دلسوز مردم نمی دانیم و حداقل گمان ما به آنها این است که بازوی ناخواسته دشمنان در داخل هستند اگر که بدتر نباشند. اما یک سوال؟ آیا دستگاه نظارتی و قانونی نظام از جمله قوه قضائیه در گلوگاه ها حضور دارند و به و ظیفه خود عمل می کنند؟
  • اکبر CH ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 13
    موضوع آقای صدیقی رو لطفا کش ندید. اموال برگردونده شده و همچی درست شده
    • IQ ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      0 1
      مخالفین نظام که الان شمالند
    • مهرداد IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      5 0
      بعد از افشا دیگه فایده ای نداره قبل از آن باید کارش رادرست می کرد
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      1 0
      اموال برگردانده بشه و تمام ؟؟! پس مجازات چی میشه ؟
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    12 0
    جامعه هیچوقت بخودش بخاطر دادگاه معاون اول قوه نمیبالد داستان سر هم نکن وقتی میبالید که ازون اول ایشون استعفا میداد مسلما هم میدونست داره چه اتفاقی میوفته خودش و خیلیها و یا وقتی میباله ازون اول در نطفه خفه میشد فساد نه اینکه برارین بیاد بالا بعد یه شو برید شما هم زمان بندی رو کردن این فسادهاتون برا رضای خدا عدل علی (ع) نیست اهداف دیگه ای دارید
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    6 0
    سخنان رهبر انقلاب رو که پخش شده است تحریف نکن در اولین روز سال جدید فرمودند اختلاف سلیقه طبیعی است نفرت پراکنی قابل قبول نیست خطابش مسئولین بودند حالا تو اینجا برداشتی تبدیل کردی دشمن دو راه دارد و انداختی گردن دشمن ، فشار اقتصادی و لجن پراکنی ( دشمن به لب و دهن بعضی شما کنترل ندارد خودتون باید جلوشو بگیرید هر حرفی نزنید که عمدا هم میزنید )
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    11 0
    باد سند رو نمیندازد ولی تا اینها نباشند هیچوقت شما ها بروز نمیدید به هر دلیلی افشا کرد کار بسیاری درستی کرد چه معاون قوه باشه چه صدیقی باشه ولی از قرار معلوم خجسته یکیشو میخواد دومی نه خودی و غیر خودی ندارد
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    13 0
    حالت خوبه ؟ کجا سیر میکنی ؟ چرا ملت باید از داستان معاون قوه بخودش بباله ؟ در حالیکه امضا ها و یاری صد ها نفر بوده و خیلیها خبر داشتند هنوز تو زمان گیر کردین شماها ؟ ملت چی فرض میکنین ؟ اولینش نبود و اخرین هم نخواهد بوذ جالبه اکثرش هم آخرین مرحله کشف و رونمایی میشن وقتی خوشحال میشن انگل و لجن همون اول نابود شود سیستم اجازه رشد ندهد
    • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 3
      سیستم اجازه رشد نامیده ولی امثال من و تو وقتی پیشنهاد چند ده یا چند صد میلیارد تومان پول بهمون میشه اغوا میشویم ولی بعدا یقه سیستم را میگیریم! خیلی ها از زمان رسول الله تا مولا علی و سایر ائمه لغزیدن و این ادامه داره.
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    16 0
    مسخره تر از خودتون خودتونین طرف میدونه پسرانش سالهاست دارهگند بالا میاره نشسته رو صندلی معاون قوه زودتر ارینا باید خودشو با اون امامه تو افق محو میکرد
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    6 8
    معاون قوه خوبه رئیس ستاد امر به معروف بده ؟ مگه فرقی داره ؟همین اقا و زیر مجموعش کم با سخنانش اختلاف تو جامعه ننداخت
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    2 10
    پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    کمیل خجسته
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    6 0
    سوت را فقط علیه مخالفان ما بزنید اما حق ندارید علیه اذناب و طرفداران ما سوت بزنید چون سوتتان را میشکنیم
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    حالا چرا
  • حسین IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    3 0
    در خطبه جمعه می فرمایند اوصیکم عباد الله
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 7
    دشمن خیلی ماهرانه نقشه اش را طراحی می کند درست زمانی علیه آیت الله صدیقی موضوع را رسانه می کنند که در محفل خانوادگی و دید و بازدید عید مردم ضریب بخورد
    • IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
      6 0
      مردم بی حس شدند اینقدر دیدند هیچ تاثیری تو دید و بازدیدشون نداره گفته شما یعنی برا مردم مهمه ولی اینطور نیست و انگار مردم منتظر چنین چیزهایی هستند و میدونند عادی شده
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    2 0
    اگر به قوه قضاییه سوت می زد و می‌گفت ایا کسی با این الله کاری داشت؟
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    3 0
    کسی که داز فساد نماینده ها گفت خودش را رد کردند و فاسدان را تایید
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    8 0
    افتادن دنبال این که این اسناد رو از کجا اورده؟چرا الان منتشر کرده؟
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    8 0
    دوباره یه فساد افشا شد.اینا افتادن دنبال این که این اسناد رو از کجا اورده؟
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    14 0
    دوباره یه فساد افشا شد
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 6
    سایت لیبرال " عصر ایران " و مهرداد خدیر و همپالگی هایش بیرحمانه توپخانه تبلیغاتی ۲۴ ساعته ای را بر تخریب آقای کاظم صدیقی راه انداختند اند و هر چند ساعت یک مقاله بلند بالا و تند و تیز علیه آقای صدیقی منتشر و به لجن پراکنی بر ضد این روحانی مظلوم ادامه می دهند آیا سایت عصر ایران و باند مافیایی خدیر مجاز به چنین تخریب و لجن پراکنی لل ینقطع هستند و نباید پاسخگوی این هتاکی و هجمه و لجن مالی باشند !؟
    • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      0 2
      سایت فرارو هم ترهات و هتاکی های عصر ایران را منعکس می کند.!! این دو سایت لیبرال فرارو / عصر ایران معمول مطالب و ترهات همدیگر را با آب و تا منتشر می کنند.!
    • حسن IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
      1 0
      به قول رئیس جمهور محبوبتون آبو بریز اونجا که می سوزه
  • هرمز IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    6 0
    یعنی بدون افشاگری شما خودتون عدالت رو اجرا می کنین؟ واقعا؟
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    5 0
    دم از عدالت نزن
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    3 0
    چرا بعدازسالها
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    11 0
    چرا بعدازسالهاحالا عدالت... یادتون آمده
  • US ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    9 0
    اگه عدالت بود که این دزدی ها نمیشد
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    14 0
    فقط به این فکر کنید که اگر در زمان خلافت علی (ع) این اتفاق میفتاد، برخورد امیرالمؤمنین چگونه بود؟
    • پدرام IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
      0 0
      برخورد مومنانه!
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    10 0
    کسی تخلف کرده و خودش اذعان داره و بسیار شفاف هست مسئله ، ماستمالی نکنین...اینجا عدالت باید بیاد وسط..آقایون رو دادگاهی بکنه ..عناوین رو سلب کنه ، در غیر اینصورت اثرات مخرب این کار بسیار زیاد خواهد بود.
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    5 0
    ازمواضع تهمت دوری کنید
  • FR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    10 0
    کاملا درسته. متاسفانه دفاع از جمهوری اسلامی روز بروز برای دوست داران انقلاب سخت تر می‌شود چه به لحاظ انواع دسیسه های دشمنان و چه به لحاظ تخلفات و … ! باور کنید ضعف اعصاب و دپرسیون گرفتیم از شنیدن این خبرها که تکذیب نمیشود فقط به نوعی توجیه می‌شود و در مقابل ویرانی طلب ها و ضد انقلاب بی وطن دهانمان بسته ست .
    • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
      0 0
      بهترین نظر با اختلاف
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    6 1
    برید خودتون درست کنین تا نیازی به این افشاگری ها نباشه خوب بلد شدین همه چی ماست مالی کنین اگه این کثافت کاریها نزد حضرات نبود اصلا نیازی به افشاگری نبود
  • US ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    16 0
    با این فسادهای عجیب و غریب بیشترین ضربه رو به اسلام و اعتماد عمومی زدین.
  • کارشناس IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    12 0
    یکی بیاد امضای من رو جعل کنه یک اپارتمان بزنه به نامم برم زندگی تشکیل بدم
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
      1 17
      ازاین اتفاقات زیاد می افته جعل امضاء،بهتره الکی هی دنبال این نباشیم که چرا این شد چرااون نشد
    • DE ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
      24 0
      یکی نوشته از این اتفاقات زیاده.اخه مشنگ کی تا حالا امضا کسیو جعل کرده چیزیو به نامش کنه
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    4 0
    کمیل ماله کش
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    1 0
    الگوی ما امیرالمومنین علی است؛ که در برخورد با مفسدین اهل مصلحت و مماشات نبود! و به این فکر نمیکرد که از کسی آتو داشته باشه برای روز مبادا ...!!!
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    2 0
    والا یک آدم معمولی با حقوق کارگری تا آخر عمر نمی تونه یک آپارتمان معمولی بخره بعد چه راحت بهترین جاهای کشور برای خودشون هر کاری می کنن
  • US ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۱
    5 0
    تا مفسدین اعدام نشن و با اونها مثل طبری ، فریدون و رضوی مهربانانه رفتار بشه فساد هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس