کد خبر 1592353
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی USA Study در مطلبی به اظهارات بایدن در کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر ژاپن در کاخ سفید درباره حمایت آهنین از اسرائیل پرداخت و نوشت:

جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که حمایت ایالات متحده از اسراییل در برابر تهدیدهای ایران، آهنین است.

ایران علیه اسرائیل تهدید می کند که یک حمله قابل توجهی علیه اسرائیل انجام می دهند. همان طور که به بنیامین نتانیاهو گفتم، تعهد ما به امنیت اسرائیل در برابر این تهدیدات از سوی ایران و نیروهای نیابتی‌اش، آهنین است.

اجازه دهید دوباره بگویم، آهنین است و ما تمام تلاش خود را برای محافظت از امنیت اسرائیل انجام خواهیم داد.

جو بایدن عالی ترین مقام ایالات متحده است که به طور علنی بر حمایت همه جانبه واشنگتن از متحد کلیدی‌اش، اسرائیل، در مقابله با اقدام احتمالی تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی به بهانه حمله منتسب اسرائیل به کنسولگری‌اش در دمشق تاکید کرده است.

پیشتر مشاور امنیت ملی کاخ سفید روز سه‌شنبه در یک کنفرانس خبری گفته بود که حمایت واشنگتن از اسرائیل «آهنین» است.

جیک سالیوان گفته بود که ما اظهارات علنی مقامات ایرانی و گزارش‌های علنی از برنامه‌های ایران برای اقدام احتمالی تلافی‌جویانه را رصد می‌کنیم و همان طور که رئیس‌جمهور به نخست‌ وزیر اسرائیل گفت، حمایت آمریکا از دفاع اسرائیل در برابر تهدیدهای ایران و نیروهای نیابتی‌اش «آهنین» است.

جان کربی، مشاور امنیت ملی کاخ سفید در حوزه ارتباطات، نیز روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری تلفنی گفته بود که ایران تهدیدهای بسیار علنی علیه اسرائیل کرده است و یکی از مواردی که رئیس‌ جمهوری آمریکا در تماس خود با نخست‌ وزیر اسرائیل گفت، این بود که دولت اسرائیل می‌تواند بر پشتیبانی آمریکا برای هرگونه نیاز دفاع از خود در برابر تهدیدات مستقیم ایران علیه اسرائیل حساب کند.

نه فقط نیروهای ما، بلکه پرسنل دیپلماتیک ما نیز در عراق و سوریه دائما در معرض تهدید هستند و ما این موضوع را جدی می‌گیریم. بنابراین ما اقدامات حفاظتی مناسبی را انجام می‌دهیم و بر پایه تغییرات، نوع پاسخ متناسب را آماده داریم و این موضع تغییر نکرده و نخواهد کرد.

ما تهدید علیه مردم‌ آمریکا را جدی می‌گیریم و می‌دانیم که آن گروه‌هایی که چنین حملاتی را انجام می‌دهند، توسط سپاه پاسداران پشتیبانی، تجهیز و تأمین مالی می‌شوند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 0
    نترسید. نلرزید. جیگر دارید بزنید دیگه
    • سهیل بشردوست DE ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      0 1
      تبادل آتش بین دو سرزمین با چاله میدون و دعوای بین دو آدم متفاوته!
  • US ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 0
    اگر شما با این تهدیدات ترسیدید و عقب نشستید منتظر زدن وزارت امور خارجه ایران در قلب تهران باشید در قدم بعدی. شرم آور است که این همه کش دادید تا طرف خودشو خوب ببنده
  • US ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 0
    ادعای بایدن مقابل تهدید رهبری صورت گرفته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس