ترور فرزندان هنیه تصویر شکست اسراییل را تغییر نمی‌دهد

رسانه‌های عبری با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در اهداف جنگی خود اعلام کردند که نصرالله در این نبرد پیروز شد و حتی ترور فرزندان هنیه هم نمی‌تواند تصویر شکست اسراییل را در غزه تغییر دهد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، درحالی که هزینه‌ طولانی شدن جنگ غزه برای رژیم صهیونیستی در سطوح نظامی و اقتصادی و دیپلماتیک همچنان در حال افزایش است، صداهای اعتراض آمیزی از جبهه داخلی این رژیم بلند شده که خواستار پایان جنگ هستند.

«حاییم رامون» وزیر دادگستری پیشین رژیم اشغالگر امروز در گفت و گو با روزنامه عبری معاریو اعلام کرد که جنگ با شکست استراتژیک اسراییل پایان می‌یابد و اسراییل به هیچ یک از اهداف خود نرسید.

این وزیر سابق صهیونیست از «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش اسراییل خواست که استعفا بدهد و برود.

در همین راستا «دانی نیومان» تحلیلگر شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به وضعیت آشفته جبهه شمالی فلسطین اشغالی در نتیجه حملات حزب‌الله اعلام کرد: این واقعیت که از ۶ ماه قبل ۱۰۰ هزار اسراییلی از خانه‌های خود آواره شده‌اند به معنای آن است که (سید) حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله در نبرد اول از این جنگ پیروز شده است.

از طرف دیگر رسانه‌های عبری زبان با اشاره به گزارش خبرگزاری آمریکایی بلومبرگ که اعلام کرده بود «از نظر آمریکا حمله بزرگ ایران به اسراییل قریب الوقوع است و ممکن است در روزهای آینده رخ دهد»، درباره نگرانی محافل صهیونیستی از پاسخ ایران صحبت کردند.

وبسایت روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت هم در گزارشی با اشاره به فرسایشی شدن جنگ غزه اعلام کرد که حتی ترور پسران و نوه‌های اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس هم تصویر کلی جنگ را تغییر نمی‌دهد و واقعیت آن است که از بیش از ۶ ماه قبل تاکنون که جنگ شروع شده، شکست اسراییل در آن با شدت بیشتری ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 2
    گزارش مشرق از آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی/ روز ۱۵۵ حملات متقابل رژیم صهیونیستی و حزب الله همچنان ادامه دارد/ تو دهنی نتانیاهو به رئیس جمهور آمریکا/ سی ان ان: ضرر ارسال کمک‌های هوایی به غزه بیشتر از منافع آن است/ معاریو: اسرائیل در مسیر رسیدن به توافق آتش‌بس سنگ‌اندازی می‌کند + عکس و فیلم تل‌آویو هزینه‌های سنگینی در جنگ با حزب‌الله می‌پردازد روزنامه معاریو به نقل از برخی منابع آگاه نوشت ادعای موساد در رابطه با اینکه حماس اهمیتی به مبادله اسرا با این رژیم نمی‌دهد، صحت ندارد و اگر طرفی سنگ اندازی می کند، آن طرف اسرائیل است. سرویس جهان مشرق - آنچه «جبهه داخلی» وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی خوانده می‌شود، طرح فوری را برای احداث پناهگاه‌ها و مکان‌های حفاظت‌شده جمعی در شمال فلسطین اشغالی جهت اسکان شهرک‌نشین‌های ساکن ساختمان‌های قدیمی بدون پناهگاه تنظیم و آماده کرده است. به نوشته روزنامه عبری‌زبان «یدیعوت آحارونوت»، ساختمان‌های قدیمی واقع در شهرک‌های شمالی پناهگاه ندارند و در زمان حملات حزب‌الله لبنان ساکنان آنها مجبور هستند به محله‌های دیگر بروند. در منطقه‌ای همانند «حیفا» میانگین زمان رسیدن آنها به پناهگاه یک دقیقه از لحظه به صدا درآمدن آژیر هشدار است
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    روحشان شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس