کد خبر 504702
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۷

اظهارات وزیر خارجه سوئد در رابطه با اینکه رژیم صهیونیستی فلسطینیان را بدون محاکمه اعدام می کند، خشم این رژیم را برانگیخت.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاری آناتولی، کابینه رژیم صهیونیستی به شدت از وزیر خارجه سوئد به دلیل اظهارات اخیر وی درباره اینکه قتل فلسطینیان خارج از قانون است، انتقاد کرد.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی روز شنبه در بیانیه ای مدعی شد: اظهارات مارگوت ولستروم وزیر خارجه سوئد دور از واقعیت و بی شرمانه است.

«مارگوت ولستروم» وزیر خارجه سوئد روز جمعه گفته بود که اسرائیل، فلسطینیان را بدون محاکمه اعدام می‌کند.

وی طی سخنانی در جلسه پارلمان سوئد گفت که اسرائیل حق دفاع از خود و تضمین امنیتش را دارد اما نباید بدون محاکمه فلسطینیان را اعدام کرده و یا پاسخ نابرابری به این عملیات ها بدهد که باعث شده شمار زیادی از فلسطینیان کشته شوند.

ولستروم این اظهارات را در جریان استیضاح خود توسط 3 نفر از اعضای پارلمان که وی را به جانبداری از طرف فلسطینی و موضع گیری علیه رژیم صهیونیستی در عرصه سیاست خارجی سوئد متهم کرده بودند، بیان کرد.

در همین رابطه وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که از ابتدای انتفاضه قدس تا کنون 114 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند که 25 نفر از آنها را کودکان و نوجوانان و 5 نفر را زنان تشکیل می دهند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
    0 0
    دمش گرم .... خانومه خانومم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس