آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تایید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس منتشر شد.

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانگروه سیاسی مشرق - با نزدیک شدن به زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، بسته خبری - گزارشی "همراه با انتخابات" با ارائه تحلیل‌ها، اخبارها و رصدهای انتخاباتی از ائتلاف اصولگرایی و دیگر احزاب و تشکل‌ها برای اطلاع مخاطبین منتشر خواهد شد.



*******

22:53

اطلاعیه شماره 10 ستاد انتخابات کشور صادر شد

ستاد انتخابات کشور بر توجه دقیق به مفاد فصل ششم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در خصوص چارچوب های لازم الاجرا در جریان تبلیغات انتخاباتی تاکید می نماید.

20:51

 لیست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس در کرج

فرمانداری کرج اسامی نهایی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا اعلام شد. برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید.


19:05

 لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در خراسان‌ جنوبی

محمد علی اربابی با بیان اینکه کاندیدای ائتلاف فراگیر اصولگرایان در 3 حوزه‌ انتخابیه خراسان جنوبی نهایی شده است، اظهار کرد: در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی کاندیدای ائتلاف بزرگ اصولگرایان معرفی شدند.

عضو ارشد ائتلاف اصولگرایان خراسان جنوبی افزود: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های قاین و زیرکوه نیز فرهاد فلاحتی معرفی شد و در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه نیز نظر افضلی به عنوان کاندیدای اصلی ائتلاف انتخاب شد.

18:38

انصراف 22 نامزد مشهد به نفع لیست ائتلاف‌ اصولگرایان

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان خراسان رضوی از انصراف 22 نامزد اصولگرای انتخابات مجلس به نفع لیست شورای ائتلاف اصولگرایان خبر داد.

18:30

 لیست نامزدهای اصلاح‌طلبان در ۱۸ حوزه انتخابیه

بنا براعلام ائتلاف‌ اصلاح‌طلبان، لیست ائتلاف‌ این طیف در ۱۸ حوزه انتخابیه تاکنون با اسامی افراد مشخص شده است که مابقی حوزه‌های انتخابیه متعاقبا اعلام می‌شود.  برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید.


17:58

اسامی رسانه‌هایی که حق تبلیغات انتخاباتی ندارند

واکنش عارف به اظهارات دستیار ارشد رئیس جمهور/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانمحمدحسین مقیمی رئیس ستاد انتخابات کشور عصر امروز در نشست‌خبری، اظهار داشت: وزارت کشور کمیته‌ای را مامور کرده که از 8 صبح فردا کلیه اخبار و فعالیت‌های تبلیغاتی را رصد کند تا تخلفات انتخاباتی صورت نگیرد و متخلفان به عنوان مجرم به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور فهرست موسسات مطبوعاتی، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌هایی که مشمول ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی می شوند را اعلام کرد. برای مشاهده اسامی این رسانه ها اینجا کلیک کنید.


17:25

فهرست اصولگرایان مورد تایید آیات یزدی و مصباح یزدی قرار گرفت

کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی با حضور نامزدهای ائتلاف اصولگرایان در تهران برگزار و اعلام شد: فهرست اصولگرایان مورد تائید آیات یزدی و مصباح یزدی قرار گرفته است.

16:58

واکنش عارف به اظهارات دستیار ارشد رئیس جمهور

واکنش عارف به اظهارات دستیار ارشد رئیس جمهور/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانمحمدرضا عارف سرلیست ائتلاف اصلاح‌طلبان امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم سخنرانی خود در دانشگاه علامه طباطبایی به اظهارات علی یونسی دستیار ارشد رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی واکنش نشان داد.

عارف در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ارزیابی شما از اظهارات آقای یونسی که گفته اندعارف برای ریاست لاریجانی مصلحت‌اندیشی خواهد کرد، گفت: کسی از طرف من وکالت ندارد درباره مواضعم درخصوص چینش مجلس اینده سخن بگوید هر چند صحبت کردن درباره ریاست مجلس اینده بحثی حاشیه ای است.

16:46

 نامزدهای حزب موتلفه به نفع ائتلاف اصولگرایان انصراف دادند

حزب موتلفه اسلامی طی اطلاعیه‌ای انصراف نامزدهای پیشنهادی این حزب در تهران را اعلام و همه فعالان اصولگرایی را به وحدت دعوت کرد.

16:14

عارف: از احزاب اصلاح طلب خواستیم ساز جدایی نزنند

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با بیان اینکه از احزاب اصلاح طلب خواستیم که ساز جدایی نزنند و فقط بدنبال پیروزی باشند، گفت: مسیر انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ باید در انتخابات ۷ اسفند نیز ادامه پیدا کند.

15:06

 منتظر یک شوک از ناحیه هاشمی رفسنجانی باشید

مهدی محمدی در کانال شخصی‌اش در خصوص انتخابات نوشت: احساس من این است که بازی این انتخابات نمی تواند اینگونه که اکنون هست ادامه پیدا کند. جریان افراطی اصلاحات-اعتدال، آشکارا در هیجانی کردن وضعیت جامعه شکست خورده است.

من در هفته آینده منتظر یک شوک از ناحیه هاشمی رفسنجانی هستم. شوکی که احتمالا او تصور می کند معادله را در دقیقه 91 به نحو بازگشت ناپذیری تغییر خواهد داد.

14:45

نحوه برخورد با تخلفات انتخاباتی

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانسیامک ره‌پیک سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات گفت: شبکه نظارتی شورای نگهبان متشکل از افراد آموزش دیده در محل جمع آوری و تجمیع آراء حضور خواهند داشت.


14:32

 آیات یزدی، مصباح یزدی و باقری کنی از زمان نطق انتخاباتی خود استفاده نکردند

 آیت‌الله محمد باقرکنی، آیت‌الله محمد یزدی و آیت‌الله تقی مصباح یزدی سه کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان از زمان 20 دقیقه‌ای نطق خود در رسانه ملی استفاده نکرده و در مدت 2 دقیقه این برنامه  به معرفی زندگی‌نامه این افراد پرداخته است.

14:11

جامعه روحانیت مبارز آیات تسخیری و حمیدی را برای خبرگان تهران اضافه کرد

جامعه روحانیت مبارز با صدور اطلاعیه‌ای آیات تسخیری و حمیدی را برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان تهران اضافه کرد.

14:02

 سجادی به نفع جریان اصولگرایی انصراف داد

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهراندبیر کل جامعه اسلامی کارمندان، در حمایت از جریان اصولگرا و ائتلاف اصولگرایان از نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.



13:51

رئیس ستاد انتخاباتی جبهه تدبیر و توسعه: لیست جداگانه می‌دهیم

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانرئیس ستاد انتخاباتی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی با انتقاد از لیست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خاطرنشان کرد: بدنه اصلاح طلبان این انتظار را داشت که در لیست اصلاح طلبان افراد شناخته شده‌تری حضور داشته باشند. اما متأسفانه چنین اتفاقی نیفتد و این لیست احزاب دیگر را راضی نکرد. ضمن اینکه بعد از انتشار لیست اصلاح طلبان ما شاهد نارضایتی‌هایی بوده‌ایم. مجلس جای آزمون و خطا نیست و اینکه افراد را به اشخاص منتصب کنیم و در لیست قرار دهیم، پسندیده نیست.


13:16

 «رأی سلبی» تکنیک جدید برای حذف مهره‌های انقلابی

مشاور ‌فرمانده‌ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، طرح موضوع «رأی سلبی» را تکنیک جدیدی برای حذف مهره‌های انقلابی دانست و گفت: سیاسی کردن مجلس خبرگان خیانت بزرگ به این نهاد فقهی است.

12:58

باهنر: سهم خواهی در اصولگرایان وجود ندارد

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانمحمدرضا باهنر در گفت‌و‌گویی در خصوص انتخابات گفت: من فکر میکنم انتخابات مجلس آینده مجلس پنجم دیگری شکل خواهد گرفت که اکثریت آن با اصولگرایان باشد اما اقلیت اصلاح طلبان اقلیت قدرتمندی خواهد بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ما اصولگرایان همه با هم تاکید داشتیم که به دنبال سهم خواهی نباشیم زیرا یک رقیب جدی به نام اصلاح طلبی و اعتدالیون داریم و با هم قرار گذاشتیم و بر قراری هم که گذاشتیم پایبند هستیم.


12:55

نطق انتخاباتی حجت‌الاسلام قمی در رسانه ملی

حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قمی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در نطق انتخاباتی که امروز از رادیو تهران پخش شد، اظهار داشت: برای اینکه مجلس خبرگان بتواند رسالت تاریخی خود را انجام بدهد باید مظهر اقتدار ملی باشد و جناح‌بندی‌ها،‌باندبازی‌ها و خط‌بازی‌ها نباید در خبرگان راه پیدا کند.

12:46

فرماندار تهران: هر نامزد می‌تواند دو نماینده ناظر داشته باشد

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانعیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست مشترک عوامل اجرایی انتخابات با هیئت نظارت گفت: طبق قانون هر نامزد انتخابات می‌تواند 2 نماینده در مناطق 22 گانه شهر تهران در حوزه‌های انتخابیه داشته باشد که این افراد باید به صورت چرخشی در سطح منطقه و شعب نظارت داشته باشند.


12:34

 اعلام لیست انتخاباتی جبهه تدبیر و توسعه ایران برای تهران

احمد شریف رئیس ستاد انتخاباتی جبهه تدبیر و توسعه ایران اسلامی در نشست‌خبری که پیش از ظهر امروز در دفتر این جبهه برگزار شد، لیست انتخاباتی تشکل مطبوعش برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را معرفی کرد. برای مشاهده اسامی این لیست اینجا کلیک کنید.

12:15

حضور پررنگ مشاركتي ها در ستاد اصلاحات/ تلاش آشکار BBC علیه آیت‌الله جنتی

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانبی بی سی فارسی در گزارشی نوشت: برای حذف آقایان یزدی، جنتی و مصباح از فهرست منتخبان استان تهران لازم است حداقل 600 هزار و حداکثر یک میلیون نفر از رای دهندگان مخالف این سه نفر، به فهرستی 16 نفره از رقبای آنها رای بدهند.



12:10

 آخرین اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهران

آخرین لیست اسامی ۱۱۴۶ نامزد از تایید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس منتشر شد. برای مشاهده اسامی اینجا کلیک کنید.

11:47

اطلاعیه‌ ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه تهران

ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه تهران در خصوص آگهی انتخابات حوزه انتخابیه تهران و ری و شمیرانات و اسلامشهر و پردیس اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

در اجرای ماده 38 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامى و ماده 56 آیین نامه اجرایی آن به  اطلاع کلیه کسانی که به استناد ماده 27 قانون انتخابات واجد شرایط رأی دادن هستند می رساند که برای ثبت نام و دریافت برگ رأی در روز جمعه مورخ 94/12/7 از ساعت 8:00 صبح تا ساعت 18:00 بعد از ظهر با در دست داشتن اصل کارت ملی و اصل شناسنامه خود به یکی از شعب ثبت نام و اخذ رأی مراجعه و برگ رأی خود را در حضور اعضای شعبه در صندوق رأی بیندازند.

11:20

 لیست انتخاباتی جبهه «ملت و دولت و حامیان انقلاب» منتشر شد

لیست مورد حمایت جبهه "ملت و دولت و جمعیت جوانان انقلاب اسلامی" در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان تهران منتشر شد.

11:16

اعتراف یونسی به تندروی اصلاح‌طلبان در مجلس ششم و فتنه 88

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ آخرین اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهراندستیار ویژه رئیس‌‌‌جمهور در امور اقلیتهای قومی و مذهبی با بیان اینکه اصلاح‌طلبی به معنای ساختارشکنی نیست نسبت به رفتار تند عناصر این جریان در مجلس ششم و فتنه سال 88 انتقاد کرد و بیان داشت که این جریان هزینه تحرکات رادیکالی خود را پرداخت می‌کند.



11:10

فروزنده: ورود افراد به مجلس با حمایت امثال کرباسچی بسترساز فساد در کشور است

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ آخرین اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانلطف الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران اظهار داشت: اگر کرباسچی پشتیبان و حامی جریان اصلاحات باشد تفکر اقتصاد لیبرالی در صورت ورود چنین افرادی به مجلس اوج می‌گیرد. 

وی افزود: در صورت ورود این جریان به مجلس که حامی و پشتیبان آن ها چنین فردی است دچار همان اقتصاد لیبرالی خواهیم شد که اشرافی‌گری، تضاد طبقاتی و مدیران نو کیسه را راه انداخت و همچنین بسترهای فساد را فراهم کرد.



11:05

آیت‌الله مکارم‌شیرازی: هر کس با هر عقیده‌ای پای صندوق رأی برود

 آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن پشت دشمن را لرزاند، باید بار دیگر نیز پشت دشمن را بلرزانیم، تمام چشم‌ها و گوش‌ها به انتخابات است، اگر برخی افراد از برخی نهادها دلخور باشند، نباید با انتخابات قهر کنند.

پاسخ دفتر استفتائات رهبر انقلاب به چند سؤال انتخاباتی

در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در هفتم اسفندماه ۱۳۹۴ دفتر استفتائات مقام معظم رهبری به برخی استفتائات درباره انتخابات مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت الله العظمی خامنه‌ای پاسخ داده است.

برای مشاهده متن سؤال‌ها و پاسخ‌ها اینجا کلیک کنید.


10:50

امیری: 51درصد از داوطلبان انتخابات مجلس تایید صلاحیت شدند/ اسامی امروز منتشر می‌شود

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ آخرین اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانحسینعلی امیری قائم مقام وزیر کشور در خصوص مجموع کل نامزدهای تایید صلاحیت شده، اظهار داشت: با احتساب عدد قبلی و 38 نفری که اخیرا صلاحیتشان از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام شده، مجموع افرادی که برای نامزدی شورای اسلامی تایید صلاحیت نهایی شدند و شورای نگهبان نظر قاطع خودش را طی نامه‌ای به وزارت کشور اعلام کرده 6 هزار و 229 نفر است.

10:47

چاوشي: 8.5 ميليون شهروند استان تهران واجد شرايط راي دادن هستند

رييس ستاد انتخابات استان تهران از وجود 8.5 ميليون شهروند استان تهران براي راي دادن اشاره كرد و گفت:‌ همه شرايط براي برگزاري انتخاباتي پرشور فراهم است.


10:14

حیرت و اعتراض؛ واکنش اکثریت اصلاح‌طلبان به لیست تهران

اصلاح‌طلبان درحالی لیست 30 نفره انتخاباتی خود در شهر تهران را منتشر کردند که وزن انتقادات و اعتراضات به این لیست نسبت به کسانی که آنرا در جریان اصلاح‌طلب تایید می‌کنند، سنگینی می‌کند. به نظر می‌رسد شک و بهتی که اصلاح‌طلبان را در بر گرفته است ناشی از عدم داشتن مهره‌های کلیدی آنها در شهر تهران است.

10:00

فردا؛ آغاز تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس

آن دسته از داوطلبانی که صلاحیت‌شان برای نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تأیید شده، می‌توانند از ساعت 8 صبح فردا پنجشنبه 29 بهمن به مدت یک هفته یعنی تا 8 صبح روز پنجشنبه 6 اسفندماه تبلیغات قانونی داشته باشند.

9:20

اسامی نامزدهای ائتلاف‌ بزرگ اصولگرایان در 123 حوزه انتخابیه کشور

پس از آنکه لیست 30 نفره ائتلاف اصولگرایان در تهران با اجماع اعضا منتشر شد، تاکنون طبق اعلام ائتلاف‌ اصولگرایان کشور، لیست اصولگرایان در 123 حوزه انتخابیه با وحدت میان نیروهای این جریان مشخص شد.

1:50

مشاور لاریجانی: عارف می‌تواند نایب رئیس خوبی باشد

حسن زمانی مشاور علی لاریجانی درباره احتمال نایب رئیسی محمدرضا عارف در مجلس آتی گفت: اگر این اتفاق بیفتد باید به فال نیک گرفت، آقای عارف از دوستان بسیار خوب ما و از نیروهای بسیار توانمندی است و فکر می‌کنم در هیئت رئیسه مجلس آن هم در سمت نایب رئیسی می‌تواند نقش سازنده‌ای را ایفا کند.

1:40

تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب لیست ائتلاف اصول‌گرایان
 

حیرت و اعتراض اصلاح‌طلبان به لیست تهران/ تلاش رسانه‌های دولتی برای تخریب ائتلاف اصولگرایان/ آخرین اسامی 1146 نامزد تایید صلاحیت شده در تهرانالیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای انتخابات دهمین دوره مجلس، با انتقاد خط تخریب علیه لیست ائتلاف اصول‌گرایان، اظهار داشت: متاسفانه ناجوانمردی و غیرشفاف عمل‌کردن و متوسل به شایعات شدن در مورد افرادی که در لیست ائتلاف اصولگرایان هستند از جانب رقبا به خصوص کسانی که رسانه‌های دولتی در اختیارشان است، در حال انجام است.





نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    اخبار دروغ به خورد مردم ندید. اگه میتونید چاپش کنید...
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    0 0
    یا ابالفضل اگر 1200 تا کاندیدا داشته باشه می دونید یعنی چی؟ یعنی حداقل تا یکشنبه شب بچه های نظارت باید بیدار باشند حداقل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس